Graspop Metal Meeting 2025

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.516
805
Zoals ik eerder ook al zei.
Een Franse band hoeft ook niet direct een tour te hebben in de tijd van GMM. Als ze het vrij hebben, er wat aan kunnen verdienen en het niet in de weg zou zitten van andere plannen.
Ik denk dat tegen een goed bod dat ze GMM wel willen doen buiten de tour om.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.561
8.869
Ik sluit het nog niet uit dat er niks mogelijk is met gojira.

Lijst lijkt niet compleet dynamo zie ik er ook niet tussen staan en daar zijn ze al wel geboekt. (Jah wel in augustus).

Maar heel juni en juli leeg laten, dat kan maar is niet uitgesloten dat ze nog wat doen in die maanden

Dynamo staat er niet bij, omdat dat niet in Frankrijk ligt
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Delta65

Nieuw lid
23 sep 2024
2
1
Alleen langs de zijlijn(met grote interesse trouwens) volgen wat op dit forum gezegd wordt is voorbij, tijd om het veld in te gaan. Mooi dat de discussie al weer volop gaande is! Ik lees net dat Manowar in januari in Amsterdam is en in Juni nog ergens in Oost-Europa te vinden is. Kanshebber?
 
  • Haha
Waarderingen: saurus

Robbr

Gouden Tip
10 jun 2021
294
314
Wordt er eigenlijk nog aan Slayer gedacht? Die hebben gisteren weer gespeeld na vijf jaar. En ze leken er zin in te hebben. Tom was er wel bijna aan voor de moeite door de pyro tijdens Raining Blood :D
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Delta65

Nieuw lid
23 sep 2024
2
1
Wordt er eigenlijk nog aan Slayer gedacht? Die hebben gisteren weer gespeeld na vijf jaar. En ze leken er zin in te hebben. Tom was er wel bijna aan voor de moeite door de pyro tijdens Raining Blood :D
Heel graag! Heb door een klein moment van onachtzaamheid hun afscheidsconcert in Zwolle gemist, baal ik eigenlijk nog steeds van...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.769
8.712
1000028055.jpg

Dit is de poster waar het over ging. Staat geen wacken op, is een franse tour.

Het punt was vooral dat ze naast deze 12 Franse shows waarschijnlijk niet ook nog Hellfest gaan headlinen. De theorie was vooral dat als ze toch Hellfest doen dat ze net zo goed Graspop erbij kunnen pakken, vandaar.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.380
1.463
Bekijk bijlage 10457

Dit is de poster waar het over ging. Staat geen wacken op, is een franse tour.

Het punt was vooral dat ze naast deze 12 Franse shows waarschijnlijk niet ook nog Hellfest gaan headlinen. De theorie was vooral dat als ze toch Hellfest doen dat ze net zo goed Graspop erbij kunnen pakken, vandaar.
En als we dan toch bezig zijn ineens ook nog Copenhell
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
318
824
Met die zeer uitgebreide tour in Frankrijk die Gojira net bekend heeft gemaakt durf ik ze wel uit te sluiten voor Graspop
Ik denk niet dat die nu nog Hellfest gaan doen, dus denk dat ze het dan gewoon bij de Augustus festivals houden
Wat ook aansluit met het gerucht dat ze geboekt zijn als headliner van de Lokerse metaldag.
Zie dat toch niet goed zitten voor de traditionele Lokerse metal zondag. Op 29 juli staat Gojira nog in Frankrijk om daarna dan op 3 dagen zowel Rockstadt (Roemenië) als Wacken te doen om dan op zondag 3 augustus in Lokeren uit te komen lijkt mij wat veel van het goede
Als ze de Lokerse doen veronderstel ik dat de metaldag terug zal verschuiven naar later in de week net als dit jaar voor Korn
 

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
115
124
Ik heb gewoon alle tourdata voor me dus zie idd ook alle franse data.

Nu touren ze met Korn in Amerika

---- daarna geen data meer tot aug 2025

Begin augustus zie ik Duitsland, UK, Roemenië en Tsjechië
Midden augustus zie ik 2x Duitsland (en 1x NL).
Daarna nog alleen franse data maar dat is vooral november/december werk.

Dus er is nog veel lucht in de zomer festivals.
 

dogsoldierspoon

Campingartiest
23 jun 2022
51
103
Alleen langs de zijlijn(met grote interesse trouwens) volgen wat op dit forum gezegd wordt is voorbij, tijd om het veld in te gaan. Mooi dat de discussie al weer volop gaande is! Ik lees net dat Manowar in januari in Amsterdam is en in Juni nog ergens in Oost-Europa te vinden is. Kanshebber?
Zou er niet op rekenen. Ergens lijkt me de kans gewoon nog klein dat ze op festivals staan zelf. Ze hebben blijkbaar nogal lastige eisen (heb ook gehoord dat ze niet in België mogen optreden omdat ze de geluidsnormen niet willen respecteren) en denk dat na Hellfest (last minute afgezegd omdat Hellfest niet aan hun eisen wou voldoen of zo) er weinig festivals hun handen aan willen verbranden.

Jammer, want voor mij was dit een van de eerste metalbands die mij het genre deden ontdekken. Ben een jaar of 2 geleden naar een Duitse zaalshow geweest omdat ik ze toch echt eens live wilde zien ook. Is me goed bevallen wel
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.516
805
Zou er niet op rekenen. Ergens lijkt me de kans gewoon nog klein dat ze op festivals staan zelf. Ze hebben blijkbaar nogal lastige eisen (heb ook gehoord dat ze niet in België mogen optreden omdat ze de geluidsnormen niet willen respecteren) en denk dat na Hellfest (last minute afgezegd omdat Hellfest niet aan hun eisen wou voldoen of zo) er weinig festivals hun handen aan willen verbranden.

Jammer, want voor mij was dit een van de eerste metalbands die mij het genre deden ontdekken. Ben een jaar of 2 geleden naar een Duitse zaalshow geweest omdat ik ze toch echt eens live wilde zien ook. Is me goed bevallen wel
Tijd om deze weer erbij te pakken. Wie weet durft een festival het wel aan en mogen we het shirt updaten 😂
1000054535.jpg
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.991
8.985
Alleen langs de zijlijn(met grote interesse trouwens) volgen wat op dit forum gezegd wordt is voorbij, tijd om het veld in te gaan. Mooi dat de discussie al weer volop gaande is! Ik lees net dat Manowar in januari in Amsterdam is en in Juni nog ergens in Oost-Europa te vinden is. Kanshebber?
99% zeker uitgesloten voor Graspop. Die ene procent open gelaten in het onwaarschijnlijke geval dat die mannen hun attitude drastisch aanpassen en bijvoorbeeld net als iedere andere band wel gewoon binnen de geluidsnormen wil spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
348
510
Vroeger zou ik Manowar aankondiging top vinden, nu eerder cringe.
Laat die hun egos maar op andere plaatsen neerstrijiken ;)

(Moesten ze toch geprogrammeerd worden sta ik waarschijnlijk wel vooraan 🙈)
 
  • Leuk
Waarderingen: johanra en MarcoReusel

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
425
630
With that very extensive tour in France that Gojira just announced, I dare to rule them out for Graspop
I don't think they'll do Hellfest now, so I think they'll just stick to the August festivals
Which also ties in with the rumor that they have been booked as headliner of the Lokeren metal day.
Gojira are definitively out from Hellfest. That show in July is French festival exclusive
 
Laatst bewerkt:

Alma

Campingartiest
16 nov 2023
80
140
Vroeger zou ik Manowar aankondiging top vinden, nu eerder cringe.
Laat die hun egos maar op andere plaatsen neerstrijiken ;)

(Moesten ze toch geprogrammeerd worden sta ik waarschijnlijk wel vooraan 🙈)
Manowar komt vast op de editie waarbij Lordi ook geboekt wordt.
 

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
318
824
Full Force heeft geen editie in 2025 en komt hopelijk terug in 2026
Dear FULL FORCE Family,

During the last weeks and months, we have received many concerned mails and messages from you and we are deeply touched by the great importance the FULL FORCE Festival has for all of you! We would therefore like to apologize that we have not been able to get in touch with you yet!

Unfortunately, it is with great regret that we have to inform you today that there will be no FULL FORCE Festival in 2025. Over the past weeks and months, we have made every effort to ensure that the festival can take place as usual, but the “most metal place on earth” will unfortunately have to remain silent next year. We would like to use the current break to return with full force in 2026!

The reasons for the cancellation are complex and confront our team with several challenges that we cannot easily overcome regarding the upcoming year. We would like to offer you a festival that meets your needs, but the current circumstances unfortunately make it impossible for us to hold the festival as usual next year.

Since 1994, the (With) Full Force has been an integral part of the German festival landscape - THE trendsetter for the entire genre, the biggest scene festival in Eastern Germany and a home for metalcore, hardcore, metal, punk and many other great music genres. The FULL FORCE remains committed to creating a modern and varied festival experience for you and to offer a home for young, new acts as well as for the big, international legends of our scene.

We would like to thank the entire FULL FORCE family: all the fans, the bands, the partners and friends, our entire team and everyone involved who supports and accompanies us for many years. This passion and dedication make the FULL FORCE Festival something very special and are always our motivation and greatest reward. All of you, whether fan or crew, make the festival something unique and we are always grateful for that.

We are currently working on preparing and implementing the FULL FORCE Festival 2026. As soon as there is new information about it, we will announce it first via our newsletter. The registration can be found on our website!

Until then, we wish you all the best and an insatiable thirst for metal, core and strawberry punch!

Glück auf from Ferropolis,
your FULL FORCE crew
 
  • Wow
Waarderingen: Loek123, saurus en Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken