Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik was gisteren bij een concert van battle beast. Daar gaven ze nog aan direct na de tour in de studio te duiken en dan komend jaar rond dezelfde tijd weer een tour te doen met een nieuw album. Had deze dus niet verwacht. Kennelijk kan juli al, juni kan dan vast ook wel.
De vooract brymir beviel me overigens erg goed, die mag dan ook wel een plekje.
Die neemt weer een veel te hoge spot in inderdaad. Gewoon ergens rond 19u op een Main Stage zou ik helemaal prima vinden. Maar vrees dat het weer een sub wordt of zelfs headliner North.
Is ook trouwens volgens setlist.fm jaar op jaar 2 jaar achter elkaar exact de zelfde locaties. Op 20 juni 2023 speelden ze ook al in Oberhausen, 21 juni 2023 in Luxemburg en 24 juni 2023 in Munich ook. En daar zat op 23 juni 2023 toen nog Summerside tussen. Graspop deden ze op 18 juni 2023. En tijdens die tour nooit meer dan 2 data achter elkaar. Na 2 dagen altijd minstens één dag rust
Edit: excuseer, ze doen soms wel 3 dagen na elkaar. Maar dat is wel het max en komt ook weinig voor. Tijdens die tour toch althans. Slechts twee keer in een tour van anderhalve maand als ik zo snel bekijk. Maar dus zelfs al doen 2 jaar op elkaar dezelfde shows (het kan eh), dan nog kan Graspop er tussen. Maar ook Summerside of Pinkpop of Copenhell. Max een van de drie als ik goed kan rekenen, Copenhell begint wel op woensdag maar alle 4 er tussen propen gaat te stacked worden denk ik
Nee joh niet alweer? Vond het de eerste keer echt leuk maar toen had je nog een gevoel dat je naar iets unieks aan het kijken was. Dat is er nu wel vanaf. Zoals gezegd waarschijnlijk weer een te hoge spot op de main.
Nee joh niet alweer? Vond het de eerste keer echt leuk maar toen had je nog een gevoel dat je naar iets unieks aan het kijken was. Dat is er nu wel vanaf. Zoals gezegd waarschijnlijk weer een te hoge spot op de main.
Zie mijn bericht hierboven (tegelijk gepost, dus misschien heb je t gemist). Ik zie nergens deze data terug en exact hetzelfde als 2023… ook hun website en Facebook is gewoon leeg
Het kan natuurlijk dat ze exact dezelfde zalen willen doen in 2025 exact 24 maanden later. Kan zelfs een traditie worden. Om de 2 jaar op 20 juni HV in Oberhausen. Maar ik denk toch ook eerder dat het 2023 data zijn waar op een ongelukkige manier 2025 is bijgesukkeld ofzo
Zie mijn bericht hierboven (tegelijk gepost, dus misschien heb je t gemist). Ik zie nergens deze data terug en exact hetzelfde als 2023… ook hun website en Facebook is gewoon leeg
Ik heb wel het idee dat dit jaar de eerste aankondigingen en sterke geruchten veel eerder los komen dan de afgelopen jaren. Eerste helft van oktober zou me daarom niet verbazen.