Graspop Metal Meeting 2025

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.364
1.443
Als de band in Europa is, is de band in Europa. Architects, tevens een Britse band is daar dit jaar het bewijs van. En zelfs Twisted Sister heeft het ooit gedaan. Voor Europese bands is het zeldzaam maar kans bestaat. Voor Amerikaanse bands heel zeldzaam, bijna onbestaande maar nog juist bestaande.
 

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
106
116
Als de band in Europa is, is de band in Europa. Architects, tevens een Britse band is daar dit jaar het bewijs van. En zelfs Twisted Sister heeft het ooit gedaan. Voor Europese bands is het zeldzaam maar kans bestaat. Voor Amerikaanse bands heel zeldzaam, bijna onbestaande maar nog juist bestaande.
Volgens mij is archtects ongeveer de enige band die op beide festivals gestaan heeft. Zeker de enige logo band
 

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
106
116
Oja en over wensen voor 2025; kan Lamb of God eindelijk weer eens gaan touren aub? Ik had ze dit jaar al wel op Graspop verwacht. Wordt wel weer eens tijd, laatste passage is al zes jaar geleden.
Ik hoop met je mee voor LoG
En ze hebben een 20 jarige jubileum van een album. Hoeveel meer reden moet je nog hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.732
8.644
Ik hoop met je mee voor LoG
En ze hebben een 20 jarige jubileum van een album. Hoeveel meer reden moet je nog hebben.
Die anniversary is in 2024 helaas, ze lijken met die tour Europa niet aan te doen. Ashes of the wake integraal had ik heel graag gezien, toch wel hun beste album. Maar op dit moment ben ik blij als ze überhaupt weer eens deze kant op komen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.489
8.732
Volgens mij is archtects ongeveer de enige band die op beide festivals gestaan heeft. Zeker de enige logo band

Twisted Sister in 2016. Sub op de ene, headliner op de ander. Al werden ze wel pas na Graspop voor Alcatraz aangekondigd
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.053
5.395
Elk jaar dus maximus 1 à 2 namen. Dan kunnen we dus wel bevestigen dat als een band voor de ene is aangekondigd, we ervan uit mogen gaan dat ze niet op de andere zullen staan; uitgezonderd van een (al dan niet) fijne verrassing hier en daar
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
345
505
Waarom geen Metallica op graspop en RW, schuift toch genoeg tickets om geen hinder te hebben van de dubbele boeking :giggle:
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.675
3.501
Static-C, Dimmu, Fit for a king staan al op Alcatraz
The Halo Effect, Kublai Khan Tx, Papa Roach, August burns red touren volgens mij tot nu toe alleen in Augustus, dus het is afwachten of ze ook in juni touren maar een Alcatraz/Lokerse lijkt me meer waarschijnlijk voor deze bands
Ooh, mooi! Als Static-C op Alcatraz staat dan kan Static-X mooi naar Graspop🤣🤣
Sorry Loek. Kon het niet laten😜
 
  • Grrr
  • Haha
Waarderingen: PreFXDesigns en Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.732
8.644
Ooh, mooi! Als Static-C op Alcatraz staat dan kan Static-X mooi naar Graspop🤣🤣
Sorry Loek. Kon het niet laten😜
Alle grappen daar gelaten Piebe, als jij gewoon gezellig mee komt naar Kortrijk dan hoeft Static-X niet naar Dessel :)
 
  • Thinking
Waarderingen: Paddy

jbj

Dagopener
11 okt 2022
636
914
Al die lijstjes en geen Wintersun? Vandaag een nieuw album (na 18 jaar wachten) en Megadeth is al een paar jaar op rij in Europa geweest, dus gitarist Teemu Mäntysaari heeft mogelijk zijn agenda vrij. Zou ik erg naar uitkijken in ieder geval.

Same hier. Maar het is natuurlijk koffiedik kijken of de band effectief gaat touren. Ondertussen is het zo'n band geworden waarmee je weinig rekening houdt. Nu, mogen van mij gerust een tent afsluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en TMS98

prins

Dagopener
9 nov 2019
570
695
vakantie voorbij, de R is weer in de maand, al lijkt me de "vandaag is de dag"posts nog wat vroeg :ROFLMAO:
vorig jaar pas 12 november dat we nieuwe logo kregen en 14 november de 1ste naam.

iron maiden ,slipknot en sabaton lijkt voor de hand te liggen.

maiden begint vandaag met het 2de deel van hun future past tour die tot 7 december duurt met op de laatste 2 data volbeat als support (brazilie)

belangrijkste is al geregeld : verlof !!!
 

LeXontr

Nieuw lid
3 aug 2024
1
1
So getting closer and closer to GMM 2025, given all the announced bands touring in 2025 do we have any Leaks or insides to band being in gMM '25?
 
  • Leuk
Waarderingen: MartinBruijn

Gebruikers die dit onderwerp bekijken