Graspop Metal Meeting 2025

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
106
116
Ach niet getreurd omdat we van alles zien om ons heen wat we niet kunnen zien.
Graspop laat het in het najaar wel weten wat we wel kunnen zien daar worden we met zijn allen een stuk gelukkiger van.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hopper en Piebe71

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
410
616
ik hoopte van enthousiast te worden van de RAR/RIP aankondiging maar dit is gewoon sad, snap niet waarom je sleep token zijnde zo'n beslissing neemt. Ik zou het nog enigszins kunnen begrijpen als ze een absolute fuck you positie kregen, a la headliner maar zelfs dat nog niet
You know what is biggest mystery for me?!

BMTH as an European exclusive, the band who played every festival this summer ffs

If you ask me, European exclusive should be bands like Foos (last year), SOAD, Rammstein, not fuckin BMTH which I like and their show is great, but c’mon
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias en Piebe71

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
196
391
Enige reden dat ik kan bedenken voor Sleep Token hun afwezigheid op de festivals volgend jaar, is dat ze die tijd misschien in de studio gaan doorbrengen?
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.364
1.443
Sleep Token is vanuit de RAR/RIP organisatie wel echt een goede zet, ik zou hetzelfde hebben gedaan (ookal ben ik er zelf geen fan van). Vanuit het ST kamp is het wel inderdaad verwonderlijk, maar oké. Ik had het de liefhebbers wel gegund, hadden gerust van mij de marquee mogen headlinen ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.765
3.514
De Duitsers hebben er een handje van om dat begrip ‘exclusief’ ietwat uit te rekken. Maar normaal gesproken inderdaad geen Sleep Token en Bring Me The Horizon.

Wel erg content met Lorna Shore en Biffy Clyro in de geruchtenmolen. Die tweede heeft wel een haat-liefdeverhouding met België, maar wie weet dat Graspop een mooie spot wel aandurft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
268
753
Had deze eerder vandaag al in het Alcatraz topic gepost.

Wardruna is toegevoegd aan de line-up van Rockstadt Extreme Fest 2025 (30 juli - 3 Aug) , dat ligt qua datum dichter bij Alcatraz.
Maar op het tourschema van Wardruna staat een Europe Tour 2025 met naast Rockstadt ook al een datum op 7 juni in Ijsland dus dat maakt het ook wel een mogelijkheid voor Graspop, en nog meer omdat zij ooit op de affiche van de gecancelde Graspop '21 stonden.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.273
De Duitsers hebben er een handje van om dat begrip ‘exclusief’ ietwat uit te rekken. Maar normaal gesproken inderdaad geen Sleep Token en Bring Me The Horizon.

Wel erg content met Lorna Shore en Biffy Clyro in de geruchtenmolen. Die tweede heeft wel een haat-liefdeverhouding met België, maar wie weet dat Graspop een mooie spot wel aandurft.

Ik zie geen redenen om Biffy Clyro een grote spot aan te bieden bij ons.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken