Wellicht dat Marko en Tarja in Augustus samen op tour gaan en in juni apart?
Duitse artiesten doen het in de benelux ook altijd erg goed, ik verwacht dat Lorna Shore hier ook niet zo snel boven ECB en Powerwolf zal staan
Ben toch wel benieuwd waar Lorna Shore dan straks eindigt op Graspop. Je loopt met zo'n band wel weer het gevaar dat ze de marquee ontgroeien en hierdoor terecht komen in de zon op de mainstage, zoals bijvoorbeeld een Behemoth.
dat laatste is niet zo gek, Electric Callboy is in Duitsland/Oostenrijk natuurlijk razend populairmet vv en mercyful fate begreep ik dat wel met dat het een fins festival is (ok mercyful fate is Deens maar ik denk dat die daar wel nog altijd een tikkeltje populairder zijn dan hier)
maar lorna shore is amerikaans
nova rock heeft dan weer de omgekeerde beweging daar staat lorna shore als kleinste momenteel
Duitse artiesten doen het in de benelux ook altijd erg goed, ik verwacht dat Lorna Shore hier ook niet zo snel boven ECB en Powerwolf zal staan
Ben toch wel benieuwd waar Lorna Shore dan straks eindigt op Graspop. Je loopt met zo'n band wel weer het gevaar dat ze de marquee ontgroeien en hierdoor terecht komen in de zon op de mainstage, zoals bijvoorbeeld een Behemoth.