Graspop Metal Meeting 2025

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
271
757
Alle aanwijzingen wijzen wel die kant op. Touren overduidelijk in augustus en de Alcatraz organisatie moppert openlijk dat LN bepaald waar Gojira speelt. Las ook al in het Pukkelpop topic iemand die had horen waaien dat Gojira en Amenra de metaldag van Lokerse headlinen. Kortom, alle reden om aan te nemen dat ze daar staan.
Ik zou toch verwachten dat de grote metalfestivals (Hellfest & Graspop) deze niet laten ontsnappen waarschijnlijk ook de reden waarom die overal aangekondigd zijn behalve op festivals in België & Frankrijk
Het Amenra deel in dat gerucht vind ik ook wat raar. Volgend jaar komen ze wel met een nieuwe album maar ik zou hen dan eerder op Alcatraz of Graspop verwachten want dat is al van respectievelijk 2021 & 2022 geleden terwijl ze vorig jaar nog op de Lokerse stonden. Dat kwam toen ook nog mooi uit omdat ze konden afsluiten na Within Temptation zodat ze in het donker konden spelen.

Bekijk bijlage 10181
Zitten wat interessante namen tussen!
Myrath zou ik wel een toffe boeking vinden, denk niet dat die eerder op Graspop stonden
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
653
829
Zoiets voel ik wel iets voor als dagje:
Iron Maiden: 21:00 - 23:00
Powerwolf: 23:10 - 00:20
The Prodigy: 00:30 - 01:30

Al heb ik geen idee of maiden dit zou accepteren, dat er nog een band op dezelfde stage speelt na hun set. Al veranderd hun set time en show er natuurlijk niet door.
Iron maiden zijn heus niet de moeilijkste hoor, zou niet weten waarom ze hier nee tegen zouden zeggen, ik heb ze al meermaals gezien als niet headliner of dat er nog een band na ze speelt op de mainstage.
Denk dat maiden zelf zeer blij is met de spot van 21u zoals ze al meermaals zelf gezegd hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.489
8.733
Iron maiden zijn heus niet de moeilijkste hoor, zou niet weten waarom ze hier nee tegen zouden zeggen, ik heb ze al meermaals gezien als niet headliner of dat er nog een band na ze speelt op de mainstage.
Denk dat maiden zelf zeer blij is met de spot van 21u zoals ze al meermaals zelf gezegd hebben.

Maar Maiden is wel gewoon altijd dé headliner van de dag geweest met dat tijdslot van 21.00 tot 23.00.

Wanneer heeft Maiden ergens voor het laatst niet als headliner gespeeld?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.489
8.733
In Belgie in 2011 op Werchter met A-track en The black eyed peas nog na hun.
In 2010 op pukkelpop met placebo na hun.

Ziet er op basis van de posters meer uit alsnog als co-headline. Bij Pukkelpop bijvoorbeeld ook gewoon een twee uur durende set, terwijl Placebo maar anderhalf uur speelde.

Bij Werchter hadden ze zelfs hun logo in eigen lettertype en kleur
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
653
829
Ziet er op basis van de posters meer uit alsnog als co-headline. Bij Pukkelpop bijvoorbeeld ook gewoon een twee uur durende set, terwijl Placebo maar anderhalf uur speelde.

Bij Werchter hadden ze zelfs hun logo in eigen lettertype en kleur
tuurlijk maiden is een publiekstrekker die zullen altijd met logo op eender welke affiche verschijnen zelfs moesten ze openingsband zijn.
in werchter liep de wei ook half leeg nadat maiden gedaan had.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.885
5.285
As it is die in 2017 op Graspop stond houdt een reünie/einde hiatus en zou terug shows spelen in 2025. Misschien een kanshebbers voor op de Jupiler stage.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.452
4.769
In Belgie in 2011 op Werchter met A-track en The black eyed peas nog na hun.
In 2010 op pukkelpop met placebo na hun.
Toen waren ze gewoon co-headliner hoor. Stond ook zo in de aankondiging.

A-trak was een tussendoortje vanwege het af- en opbouwen tussen iron meiden en Black eyed peas.
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
597
342
Enige informatie over Mastodon? Nieuw album? Tours?
Die hebben dit jaar in amerika een dua headline tour met lamb of god gedaan (ter ere van 20 jaar leviathan), maar verder geen idee of ze daar in europa mee gaan touren of aan een nieuw album gaan werken
 

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
106
116
Die hebben dit jaar in amerika een dua headline tour met lamb of god gedaan (ter ere van 20 jaar leviathan), maar verder geen idee of ze daar in europa mee gaan touren of aan een nieuw album gaan werken
Zou wel tof zijn als ze gecombineerd deze kant op komen. Prima laat middag/vroeg avond programma artiesten
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.502
782
Die hebben dit jaar in amerika een dua headline tour met lamb of god gedaan (ter ere van 20 jaar leviathan), maar verder geen idee of ze daar in europa mee gaan touren of aan een nieuw album gaan werken
Lijkt me zeer tof om dat hier ook als zomer tour te zien. De combinatie artiesten hoeft niet direct (mag wel aub), maar een Leviathan tour! Het album is pakweg 46 minuten. Dan kunnen ze dat album best integraal doen zoals op die tour!
 

The Black

Randprogramma
27 feb 2015
116
114

Over Mastodon:

25:45. Het lijkt er op dat Troy min of meer bevestigt dat de Ashes of Leviathan tour niet buiten de VS zal komen, maar dat daarna wel internationale data volgen. 2025 zal verder in het teken staan van een nieuwe plaat opnemen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken