Graspop Metal Meeting 2025

Ik heb vandaag vernomen dat Metallica zou afzakken naar Dessel voor een ACDC-like optreden? Weet iemand hier meer van?
Dan zal het juli/augustus moeten gebeuren.. Ik heb het gerucht ook gezien, en dat bleek uit het dorp zelf te komen. Dus wie weet.. Het dorp zelf dacht Metallica, omdat er in Dessel 1 dag buiten GMM een optreden gegeven mag worden.

Er zijn wel meer bands die van mening zijn dat ze met volledige stage setup moeten spelen op alle shows omdat het anders niet eerlijk is voor de fans, aangezien ze hebben betaald voor de volledige ervaring. Hierdoor zullen die bands eerder iedereen zijn geld terug geven, dan dat ze de helft van de show gewoon weglaten. Er zullen vast een hoop fans zijn die liever de show zien doorgaan met minder showelementen, maar niet alle fans zullen er zo over denken.
Interessant om te lezen. Zo denk ik er ook over, over artiesten in het algemeen. Ben bv benieuwd wat till lindeman voor productie gaat meenemen met zijn rammstein achtergrond aangezien ze m2 afsluiten en in de lotto arena volgens Won666 geen pyro's hadden.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik hoop toch echt dat Dream Theater tussen 23:10 en 00:40 ofzo mag spelen in de Marquee. Tegelijk met de tape van Powerwolf op de North Stage.
Als jullie mogen kiezen: Wat hopen jullie? Dream theater gelijk met iron maiden? hart emoticon
dream theater gelijk met powerwolf? feest emoticon.
Ik geef hart

• Confetti
Waarderingen: sven.cr
Gisteren gezien in Amsterdam, geweldig show van alle vier de bands. Geniet ervan, jullie gaan verwend worden zondag 🤘🏻
Zeer veel zin in, kijk ook letterlijk uit naar alle 4 de bands! Vind ik op zich wel leuk dat bands in dit genre dikwijls zorgen voor een avond met 3-4 optredens en niet zomaar met voorprogramma's die van op de hoek van de straat lijken te komen..

• Leuk
Waarderingen: MartinB en Steph85
Om het even terug over de prijs te hebben. Graspop is dus terug 11% duurder geworden door het betalend maken van Boneyard. Krijgen we daar iets extra voor terug op de camping?

Interessant om te lezen. Zo denk ik er ook over, over artiesten in het algemeen. Ben bv benieuwd wat till lindeman voor productie gaat meenemen met zijn rammstein achtergrond aangezien ze m2 afsluiten en in de lotto arena volgens Won666 geen pyro's hadden.
Er waren geen pyro's. Enkel wat vunzige beelden en een Till die elk nummer minstens 5 maal de microfoonstandaarden van het podium stampte. Ik had echt te doen met zijn stagehands

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: kaiser en Pauly Robin
Er waren geen pyro's. Enkel wat vunzige beelden en een Till die elk nummer minstens 5 maal de microfoonstandaarden van het podium stampte. Ik had echt te doen met zijn stagehands
Khoop echt dat zijn show en productie op graspop iets fatsoenlijker wordt. Beelden en visuals moet je niet bij het fatsoen tellen. haha

Khoop echt dat zijn show en productie op graspop iets fatsoenlijker wordt. Beelden en visuals moet je niet bij het fatsoen tellen. haha
Ik heb filmpjes bekeken van Amerikaanse festivals omdat ik benieuwd was of de show aangepast was. Antwoord was nee. En Amerika is vele preutser van Europa algemeen gezien dus geen idee wat dat hier gaat geven. Gaan ze id controle doen op Graspop?

En over Dream Theater. Ik hoop ECHT dat ze op de north of South stage staan. Want wil ook Powerwolf en Iron Maiden zien. Als ze clashen met Iron Malden zal het de eerste keer zijn denk ik dat Iron Maiden laat voor iets anders. Powerwolf moet ik gewoon zien. Intussen denk ik al mijn 17de keer ofzo

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
Zo juist een keer de "first time" bands beluisterd, toch veel opvulsel voor mij, wat doet zo'n indie-electronic bandje als Dead Poet Society eigenlijk op de bill?
1 band die er uitschiet, Falling in Reserve, had er nog nooit van gehoord, klinken héél goed en zijn duidelijk minder saai dan Volbeat of Within Temptation.
Spijtig dat ze geen headliner zijn..😁

• Leuk
Waarderingen: Slyder73x
FF vraagje voor zaterdag.

Ik weet niet meer hoe ik het vorig jaar d of hoe het was maar bij de aankoop van de overnachtingen en de combi's kies je nou eerst de combiticket of ga je eerst voor de overnachtingen in mijn geval Metal Park dit keer

FF vraagje voor zaterdag.

Ik weet niet meer hoe ik het vorig jaar d of hoe het was maar bij de aankoop van de overnachtingen en de combi's kies je nou eerst de combiticket of ga je eerst voor de overnachtingen in mijn geval Metal Park dit keer
Eerst overnachting er zijn meer tickets dan slaapplaatsen

Users who are viewing this thread