Graspop Metal Meeting 2025

En aan de hand van de door meerdere bands gelekte posters, is het wel duidelijk dat The Prodigy oorspronkelijk op de affiche stonden. Duidelijk dat er dus inderdaad achter de schermen aan gewerkt werd!

Kan natuurlijk altijd zijn dat er iets is veranderd, waardoor het uiteindelijk niet gelukt is, of waardoor ze pas later aangekondigd kunnen worden.

Nog gewoon even afwachten, I guess.

• Leuk
Waarderingen: JamesBourbon
Hoe moeten we de rush voor tickets morgen inschatten?

Ik heb het gevoel dat het allemaal wat soepeler zal verlopen door o.a. de mastercard presale + mensen die door affiche/kostprijs misschien nog niet overtuigd zijn.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Los van de HL discussie rond FiR en Till, ik vind het wel goed dat Graspop niet meedoet aan de cancelcultuur en bands als Pantera (werden vorig jaar geweerd van Duitse festivals), Till, Marilyn Manson en FiR gewoon boekt en een prominente spot geeft.

denk dat qua tickets de donderdag wel erg hard kan gaan, die dag heeft de grootste headliner en ook nog 2 namen ernaast die op zichzelf al een afaslive uitverkopen (Powerwolf + Dream Theater) en verder ook gewoon een mooi dagprogramma.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Los van de HL discussie rond FiR en Till, ik vind het wel goed dat Graspop niet meedoet aan de cancelcultuur en bands als Pantera (werden vorig jaar geweerd van Duitse festivals), Till, Marilyn Manson en FiR gewoon boekt en een prominente spot geeft.
Los van de HL discussie > Start even een nieuwe discussie van 10 pagina's over andere controversiële figuren

Zal vast aan mij liggen, maar de nummers van Savatage stijgen volgens mij behoorlijk op Spotify.

En dat mag best, want dit is wel echt ouderwets Metal dat ik gemist heb.
Je moet zeker Ghost in the Ruins: A Tribute to Criss Oliva eens beluisteren! Wat een gitarist, één van mijn favoriete live albums aller tijden

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Timmy, saurus en Steph85
Kan ook best dat ze met FIR voor de zekerheid hebben gekozen, vermits Prodigy bleef aanslepen.
We weten het niet. Enkel op de tekentafel in Dessel en in Mechelen weten ze alles.
Respect voor de mensen van Graspop en andere festivals bij mij waren er al heel wat toetsenborden en muizen gesneuveld ook zonder de F5 perikelen. ;) :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Ik vrees dat Scorpions voor de hand ligt als volgende headliner, wanneer je de affiches van andere festivals bekijkt…
Ik hoop echter dat ze daarvoor in Dessel te beschaamd zijn, want die hebben er al teveel gestaan en zijn al sinds 2014 aan een afscheidstournee bezig…
🤨

Ik denk dat Slayer een mogelijkheid is, op voorwaarde dat dit de reden is waarom Hellfest nog geen enkele naam heeft gelost. Een korte oversteek naar Europa in juni / juli en in augustus Kerry King?

GMM houdt hopelijk nog zo’n Klepper achter de hand
🤚

Pantera na hun optreden van 10 februari in Brussel bekend maken zou ook uitstekend zijn
👍

• Leuk
Waarderingen: wess en festivalryo
Om even iedereen met de officiële communicatie liefelijk de oren te wassen.

Tickets go on sale on Saturday 30 November 2024.

With as many as 5 headliners already announced, we are now fleshing out the line-up with another 88 for the upcoming 28th edition of Graspop Metal Meeting.

Dus het zouden er 3 moeten zijn gezien we 4 dagen en 2 mains hebben

En alleen Till en Powerwolf zijn als headliners aangemerkt van de namen op de 2e rij op de poster

• Leuk
Waarderingen: JamesBourbon en mvl1980
Metalfest Open Air (CZ) (6 - 8 juni) Ad Infinitum
Lions Metal Festival (FR) (7-8 jun) Carnation - Cryptopsy - Decapitated - Warbringer
Rockfest (FI) (11 - 14 jun): Black Flag
468640703_1118884926267640_2792029087521345383_n.jpg

Z! Live Rock (ES) (12-14 jun): Kissin' Dynamite - Noctem
MISE Open Air (DE) (19 - 21 jun) Black Messiah - Demonical - Red Stone Chapel - Skyrmisher
Tuska (FI) (27 - 29 jun): Alcest
Screenshot 2024-11-29 at 10.15.14.jpg

• Leuk
Waarderingen: won666

Users who are viewing this thread