Graspop Metal Meeting 2025

het lukt ons dit jaar niet om op woensdag al te komen dus wij komen donderdag aan met ons tentje...
Kan iemand mij vertellen of het dan heel erg druk en lang wachten is? welke aankomst tijd zou het beste zijn? heel vroeg of juist heel laat in de middag?
Afgelopen twee jaar was het rond 11:00 prima te doen, al stond de camping al wel ver vol

Ik ben heel erg benieuwd wat het opdelen van de camping in Boneyard en The Crypt gaat betekenen voor de spreiding over de camping. Zouden ze dan nog steeds met die linten werken, of is er nu ruimte voldoende ontstaan dat men het zelf mag gaan uitzoeken?

Ik ben heel erg benieuwd wat het opdelen van de camping in Boneyard en The Crypt gaat betekenen voor de spreiding over de camping. Zouden ze dan nog steeds met die linten werken, of is er nu ruimte voldoende ontstaan dat men het zelf mag gaan uitzoeken?
Ik hoop dat lijntje niet meer te zien inderdaad, wat een irritant ding is dat :LOL:

Jij mag blijven! ;)
🫡

het lukt ons dit jaar niet om op woensdag al te komen dus wij komen donderdag aan met ons tentje...
Kan iemand mij vertellen of het dan heel erg druk en lang wachten is? welke aankomst tijd zou het beste zijn? heel vroeg of juist heel laat in de middag?
Best zo vroeg mogelijk. Twee jaar geleden was er geen plek meer vanaf de middag en zijn we 4 uur van hot naar her gestuurd tot ze een nieuw stuk camping hadden opengedaan

Ik vrees dat Scorpions voor de hand ligt als volgende headliner, wanneer je de affiches van andere festivals bekijkt…
Ik hoop echter dat ze daarvoor in Dessel te beschaamd zijn, want die hebben er al teveel gestaan en zijn al sinds 2014 aan een afscheidstournee bezig…
🤨

Ik denk dat Slayer een mogelijkheid is, op voorwaarde dat dit de reden is waarom Hellfest nog geen enkele naam heeft gelost. Een korte oversteek naar Europa in juni / juli en in augustus Kerry King?

GMM houdt hopelijk nog zo’n Klepper achter de hand
🤚

Pantera na hun optreden van 10 februari in Brussel bekend maken zou ook uitstekend zijn
👍
Slayer komt niet daar durf ik geld op zetten die komen nietmeer naar europa

de festitenten staan nu op de boneyard ipv inferno. ben eigenlijk bang dat er minder plek gaat zijn, ook al is er ook the crypt nu. weet niet hoe dat zich gaat verhouden.

de festitenten staan nu op de boneyard ipv inferno. ben eigenlijk bang dat er minder plek gaat zijn, ook al is er ook the crypt nu. weet niet hoe dat zich gaat verhouden.
Maar inferno wordt niet kleiner, dus daar komen gewoon extra huurmogelijkheden bij waar dan mogelijk ook weer mensen naartoe gaan die het zeulen met spullen gehad hebben. Al verwacht ik dat de linten gewoon gaan blijven om ook latere arrivals nog ruimte te gunnen in plaats van overal tussen te moeten staan.

• Leuk
Waarderingen: Jamel en MasterJub
Maar inferno wordt niet kleiner, dus daar komen gewoon extra huurmogelijkheden bij waar dan mogelijk ook weer mensen naartoe gaan die het zeulen met spullen gehad hebben. Al verwacht ik dat de linten gewoon gaan blijven om ook latere arrivals nog ruimte te gunnen in plaats van overal tussen te moeten staan.
goed punt. het zal wel uitkomen ook. het is altijd passen en meten, en zolang iedereen elkaar wat ruimte gunt komt het sowieso goed is mijn ervaring!

• Leuk
Waarderingen: Jamel en nikita
Afgelopen twee jaar was het rond 11:00 prima te doen, al stond de camping al wel ver vol
Haha vorig jaar was ook rond die tijd maar vanwege het moeras ging het snel dicht toen.
Vorig jaar is geen goede standaard.

De jaren daarvoor moest je vaak wel een uur of wat wat wachten tot je je tent kon opzetten op donderdag. Dit komt omdat de organisatie ongeveer een strook van 2 meter breed per keer vrij te geven. De volgende pas als de voorgaande strook ramvol stond.

Zal dit jaar ook wel zo zijn alleen misschien dat het iets meer spreidt tussen de 2 campings als is de boneyard nog steeds bijna 2x zo groot.

Boneyard verliest marginaal plekken. Er zit nou een rare hoek achter in het veld dat er er nooit was en daar komen die tenten. Dus de meeste plekken waar ze staan zijn nieuw.

Users who are viewing this thread