Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De missende headliner voor zondag?
Dit is de officiële touraffiche van hun website.
Het valt wel op dat er steeds twee of drie dagen tussen de optredens zit; wat dus uitsluit dat ze de dag na München in Dessel spelen...
Het valt wel op dat er steeds twee of drie dagen tussen de optredens zit; wat dus uitsluit dat ze de dag na München in Dessel spelen...
Zoals je zelf zegt plannen die tussen alle shows 2 rustdagen dus is Graspop gewoon uitgesloten.
Die gaan echt niet 2 dagen achter elkaar spelen in Dessel en Birmingham.
Zoals je zelf zegt plannen die tussen alle shows 2 rustdagen dus is Graspop gewoon uitgesloten.
Die gaan echt niet 2 dagen achter elkaar spelen in Dessel en Birmingham.
Zeg ik toch?
"Het valt wel op dat er steeds twee of drie dagen tussen de optredens zit; wat dus uitsluit dat ze de dag na München in Dessel spelen... "
Zeg ik toch?
"Het valt wel op dat er steeds twee of drie dagen tussen de optredens zit; wat dus uitsluit dat ze de dag na München in Dessel spelen... "
De dag na München is zaterdag. Je stelt dat ze mogelijk zondag in Dessel zouden kunnen spelen, maar dat kan dus ook niet, want de dag daarna staan ze in Birmingham.
Wat je met die fake posters altijd hebt, is dat ze te ver gaan. Uiteraard kan Hellfest ergens komen aanzetten met een exclusieve naam of een band waarvan we nog niet wisten dat ze tourden, maar meer dan de helft van de poster heeft momenteel geen Europese tour gepland. Staan ook meerdere bands met leden die al hebben aangegeven met een ander project wel te touren in die periode.
Zet er zo een paar op de je poster, maar geen klein dozijn.
De dag na München is zaterdag. Je stelt dat ze mogelijk zondag in Dessel zouden kunnen spelen, maar dat kan dus ook niet, want de dag daarna staan ze in Birmingham.
Ok, ik bedoelde wel degelijk zondag, maar je hebt gelijk, dit is 22/06 en niet 21/06.
Ik denk dat we hiermee Guns N' Roses eindelijk definitief kunnen schrappen.
Er was trouwens geen reden voor GMM om hen nog niet aan te kondigen, aangezien de tour reeds bekend was...
Het lijkt er sterk op dat dit festival niet zal doorgaan. In een interview heeft Trevor Dunn (van Tomahawk) gezegd dat het zal gecancelled worden.
Tomahawk zelf hadden al wat optredens gepland rond dit festival die nu ook in het water vallen wegens niet rendabel.
Carcass speelt op 7 of 8 Juni op het South of heaven festival in Maastricht.
Stonden ook op de "leak" poster.
Geeft goede hoop dat ze op Graspop staan.