Graspop Metal Meeting 2025

Om even iedereen met de officiële communicatie liefelijk de oren te wassen.

Tickets go on sale on Saturday 30 November 2024.

With as many as 5 headliners already announced, we are now fleshing out the line-up with another 88 for the upcoming 28th edition of Graspop Metal Meeting.

Dus het zouden er 3 moeten zijn gezien we 4 dagen en 2 mains hebben

En alleen Till en Powerwolf zijn als headliners aangemerkt van de namen op de 2e rij op de poster

• Leuk
Waarderingen: JamesBourbon en mvl1980
Metalfest Open Air (CZ) (6 - 8 juni) Ad Infinitum
Lions Metal Festival (FR) (7-8 jun) Carnation - Cryptopsy - Decapitated - Warbringer
Rockfest (FI) (11 - 14 jun): Black Flag
468640703_1118884926267640_2792029087521345383_n.jpg

Z! Live Rock (ES) (12-14 jun): Kissin' Dynamite - Noctem
MISE Open Air (DE) (19 - 21 jun) Black Messiah - Demonical - Red Stone Chapel - Skyrmisher
Tuska (FI) (27 - 29 jun): Alcest
Screenshot 2024-11-29 at 10.15.14.jpg

• Leuk
Waarderingen: won666
Om even iedereen met de officiële communicatie liefelijk de oren te wassen.

Tickets go on sale on Saturday 30 November 2024.

With as many as 5 headliners already announced, we are now fleshing out the line-up with another 88 for the upcoming 28th edition of Graspop Metal Meeting.

Dus het zouden er 3 moeten zijn gezien we 4 dagen en 2 mains hebben
Want er staat duidelijk dat er geen nieuwe headliner in de 88 aanvullingen kan zitten?

Metalfest Open Air (CZ) (6 - 8 juni) Ad Infinitum
Lions Metal Festival (FR) (7-8 jun) Carnation - Cryptopsy - Decapitated - Warbringer
Rockfest (FI) (11 - 14 jun): Black Flag
Bekijk bijlage 11579

Z! Live Rock (ES) (12-14 jun): Kissin' Dynamite - Noctem
MISE Open Air (DE) (19 - 21 jun) Black Messiah - Demonical - Red Stone Chapel - Skyrmisher
Tuska (FI) (27 - 29 jun): Alcest
Bekijk bijlage 11582
Alcest staat komende donderdag in de ab, dat is nog niet uitverkocht. Dus die zullen wel in een volgend pakket zitten

Ik vrees dat Scorpions voor de hand ligt als volgende headliner, wanneer je de affiches van andere festivals bekijkt…
Ik hoop echter dat ze daarvoor in Dessel te beschaamd zijn, want die hebben er al teveel gestaan en zijn al sinds 2014 aan een afscheidstournee bezig…
🤨

Ik denk dat Slayer een mogelijkheid is, op voorwaarde dat dit de reden is waarom Hellfest nog geen enkele naam heeft gelost. Een korte oversteek naar Europa in juni / juli en in augustus Kerry King?

GMM houdt hopelijk nog zo’n Klepper achter de hand
🤚

Pantera na hun optreden van 10 februari in Brussel bekend maken zou ook uitstekend zijn
👍
Ik denk dat er zeker nog een klapper staat te wachten. Ik vind het iets te bijzonder dat Hellfest nog geen enkele naam heeft gedropt. Dus ik verwacht dat beide festivals op dezelfde band aan het wachten zijn. Ik HOOP op Nine Inch Nails.

Heeft er iemand ervaring met de tickets van Metal Park? Hoe snel gaan deze de deur uit?
Vorig jaar hebben we met ons tweetjes een hotel geboekt op Devils Lake, rekening houdende met het feit dat ik wellicht m'n examens op Graspop moet verbeteren. Dit beviel ons enorm en het verbeteren is toen ook gelukt. Enkel vond ik de shuttlebusrit nogal lang duren & i.v.m. Metal Park de prijs nogal duur.
Graag willen we dit jaar dus een Metal Park huisje voor 2 personen boeken. Ik zet morgen sowieso m'n wekker om 09u30 om tijdig klaar te zitten en ingelogd te zijn. Is het realistisch om dan m'n huisje te kunnen boeken? Of wordt het alsnog een gok/geluk/stressen als het internet (of de site) even hapert?

Is er eigenlijk al een playlist gemaakt met 5 nummers per band?

Ik ben anders wel al aan een begonnen
Nou jawel hoor. En bouw lekker mee.
Hier doneert iedereen 1nr per band.
Max 3 nrs per band en de meest gestreamde wordt altijd erbij gezet.
Dus hier krijg je ook de beste suggesties van bands die je niet kent en jij kan ze geven van de bands die wij niet kennen.

Heeft er iemand ervaring met de tickets van Metal Park? Hoe snel gaan deze de deur uit?
Vorig jaar hebben we met ons tweetjes een hotel geboekt op Devils Lake, rekening houdende met het feit dat ik wellicht m'n examens op Graspop moet verbeteren. Dit beviel ons enorm en het verbeteren is toen ook gelukt. Enkel vond ik de shuttlebusrit nogal lang duren & i.v.m. Metal Park de prijs nogal duur.
Graag willen we dit jaar dus een Metal Park huisje voor 2 personen boeken. Ik zet morgen sowieso m'n wekker om 09u30 om tijdig klaar te zitten en ingelogd te zijn. Is het realistisch om dan m'n huisje te kunnen boeken? Of wordt het alsnog een gok/geluk/stressen als het internet (of de site) even hapert?
Geen ervarings deskundige(campingganger) maar heb het idee dat dit het stress moment van graspop is.

• Leuk
Waarderingen: Nightrage
Want er staat duidelijk dat er geen nieuwe headliner in de 88 aanvullingen kan zitten?
Ze zeggen 5 omdat ze ee nog 3 op het oog hebben die beter passen.
Tja als alles in de soep loopt kan iedereen gepromoveerd worden.
Maar met de huidige 88 namen is er geen headliner ambities

het lukt ons dit jaar niet om op woensdag al te komen dus wij komen donderdag aan met ons tentje...
Kan iemand mij vertellen of het dan heel erg druk en lang wachten is? welke aankomst tijd zou het beste zijn? heel vroeg of juist heel laat in de middag?

het lukt ons dit jaar niet om op woensdag al te komen dus wij komen donderdag aan met ons tentje...
Kan iemand mij vertellen of het dan heel erg druk en lang wachten is? welke aankomst tijd zou het beste zijn? heel vroeg of juist heel laat in de middag?
ik denk niet dat het lang wachten is, want de meeste mensen zijn er op woensdag.
het is dus wel heel druk al op de camping.
met hoe meer mensen je komt hoe lastiger het is een plekje te vinden met zn allen.

mijn advies verder: zo voeg mogelijk komen. is je keuze tussen donderdag 09.00 en 16.00 zou ik 09.00 komen (kan je gelijk meer bands zien en een lekker biertje drinken)

Wij hebben altijd al geluk gehad maar het is wel altijd heel hard stressen voor ons. Vorig jaar stonden we op het punt om Devil's lake te pakken omdat volgens de site van Ticketmaster Metal Park al uitverkocht was (na nog geen minuut), maar stelselmatig kwamen er dan wel huisjes beschikbaar.
Mijn tip: Probeer zeker meet meerdere mensen als dat kan, en houd contact met altijd om te communiceren wie wat in het winkelmandje heeft kunnen laden.
Success in ieder geval ;)

Users who are viewing this thread