Graspop Metal Meeting 2025

vandaag ook maar eens een clashfinder proberen te maken.

En ja ik heb bewust FiR niet als headliner gezet op vrijdag
en op zaterdag maak ik er terug een core dagje van op de northstage
en ik ben niet volledig thuis in de grote van sommige core bands dus ik weet niet als ze goed staan in volgorde op de jupiler

Vraagje: ben nog erg aan het twijfelen of ik weer een dagje over kom naar Dessel, maar ben door het programma nog niet echt overtuigd.

Hoe snel verwachten jullie dat het uitverkoopt?

Vraagje: ben nog erg aan het twijfelen of ik weer een dagje over kom naar Dessel, maar ben door het programma nog niet echt overtuigd.

Op die zaterdag staan naast Korn nog niet zo veel grote namen dus kan denk ik wel een tijdje duren, zeker zo lang de tweede headliner van die dag niet bekend is.

Het is vooral gewoon dat Jimmy heel duidelijk heeft aangegeven dat ze headliner zijn, en voor alle mensen die hier al langer meedraaien op het forum is het duidelijk dat hij altijd betrouwbare info heeft.
Ok maar in 2023 en 2024 had je ook opstellingen met 3 headliners he.

vandaag ook maar eens een clashfinder proberen te maken.

En ja ik heb bewust FiR niet als headliner gezet op vrijdag
en op zaterdag maak ik er terug een core dagje van op de northstage
en ik ben niet volledig thuis in de grote van sommige core bands dus ik weet niet als ze goed staan in volgorde op de jupiler
Ik hoop oprecht dat dit programma niet correct zal zijn!!! Iron Maiden tegerlijkertijd met Dream Theater en Motionless In White! Ik huil!!! 😭😭😭

Ligt eraan welke dag.
Combis april/mei normaal

Dagen
Sterk afhankelijk van de vulling.
Momenteel denk ik dat de dag van FiR het snelst uitverkoopt.

Andere dagen wat langzamer nog.
En hou de site goed in de gaten die hebben meestal wel een laatste kaarten warning

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Er zijn er hier die op 20 juni op de wei staan en nog aan het discussiëren zijn of FIR nu wel of niet headliner is, terwijl ze de North aan het afsluiten zijn...
Andersom zijn er hier, die later tegen hun kleinkinderen nog vol houden dat FIR headliner was, terwijl er nog een band na hun het podium afsloot…

• Haha
Waarderingen: Projunk
Ik hoop oprecht dat dit programma niet correct zal zijn!!! Iron Maiden tegerlijkertijd met Dream Theater en Motionless In White! Ik huil!!! 😭😭😭
ik denk eerlijk gezegd dat Dream Theater en Motionless in white beiden gewoon op de mainstage gaan spelen aangezien ze beiden zo hoog op de poster staan

• Leuk
Waarderingen: Steph85
ik denk eerlijk gezegd dat Dream Theater en Motionless in white beiden gewoon op de mainstage gaan spelen aangezien ze beiden zo hoog op de poster staan
Maar opeth stond er in het verleden ook groot en sloot toen de marquee af. Dus geen idee wat ze doen.

Dreamtheater past voor mijn gevoel in alle 2 echter weet niet hoeveel volk ze trekken op graspop.

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Maar opeth stond er in het verleden ook groot en sloot toen de marquee af. Dus geen idee wat ze doen.

Dreamtheater past voor mijn gevoel in alle 2 echter weet niet hoeveel volk ze trekken op graspop.
opeth stond als 7e band van de dag toen ze de marquee afsloten
dream theater staat nu als grootste band van alle niet-headline acts. derde grootste van de dag
is nog wel een stukje hoger dus, al zou marquee head wel een mooiere spot voor ze zijn maar ben bang dat het mainstage gaat worden

• Leuk
Waarderingen: Steph85 en Projunk

In 2005 was Dream Theater Sub van Iron Maiden. Het zou leuk zijn om twintig jaar later hetzelfde te doen! 😁

Ik hoop toch echt dat Dream Theater tussen 23:10 en 00:40 ofzo mag spelen in de Marquee. Tegelijk met de tape van Powerwolf op de North Stage.

Users who are viewing this thread