Graspop Metal Meeting 2025

What a cool drop!
Couldn't be more happier about Savatage, I didn't think in that direction a month ago and suddenly it's happening.
Gotta mention @metalrockx for his reassurance and the advice to be patient ;)
Other than that - In flames, King Diamond, MIW, Spiritbox, Lorna Shore, Sylosis, Imminence, Sacred reich, Nothing more, HSB, Beast in black!!!!
June can't come soon enough.

• Leuk
Waarderingen: Nightrage en metalrockx
Als ik het zo zie lijkt rollator zondag nog niet echt het rollator gehalte te hebben.
Kan zijn dat ik dat verkeerd zie.

Maar anders moeten daar nog wat namen voor komen in de 2e drop l.

Wat denken we van de 2e drop?
Zou Deftones nog langskomen? While She Sleeps, Beartooth, Bullet for my Valentine, Trivium?

En bedankt nog he. Muse komt niet. Eikels.
Trivium are doing the august festivals and While She Sleeps is doing Rock Werchter.

Fingers crossed for Deftones!

In navolging van Wacken begint Rock For People volgende week aan de advent kalender, daar gaat tot 24 december elke dag een naam uitrollen met dan op 24 december ook het dagschema.
Bij Greenfield doen ze ook mee aan de advent of daar elke dag een naam komt is niet duidelijk maar het gerucht is dat daar de ontbrekende headliner voor 24 december zou zijn

• Leuk
Waarderingen: nikita
En bedankt nog he. Muse komt niet. Eikels.
Ik heb deze drie berichten gisteren toch geïnterpreteerd als dat er nog een kansje op Muse in zit?
Waar zitten al de kenners hier met hun "MuSe Is EeN PaKkeT dEaL mEt KoRn!!!"
Calm your tits. Er moeten nog 2 headliners aangekondigd worden.
Ze gaan hun best doen
Voor de duidelijkheid, ik heb nooit beweerd dat ze komen en van mij hoeft het ook niet, maar goed, Graspop doet er hun best op blijkbaar? We missen alleszins nog twee South headliners, Volbeat en Muse klinkt als een redelijk aannemelijke invulling daarvan. Zal wel iets anders weggevallen zijn dat ze er nog mee bezig zijn nu.

Trivium are doing the august festivals
trivium blijft voor mij toch wel een groot vraagteken. volgens mij doen die tot nu toe alleen maar Bloodstock.
aangezien UK en EU vaker los worden aangedaan tegenwoordig zie ik het ook nog wel gebeuren dat Trivium in Juni langskomt en dat ze in Augustus alleen Bloodstock doen omdat ze daar een headline spot kregen.
We zullen er zeker pas in Februari achter komen na hun zaalshow met bfmv?
ik hoop wel dat ze op Graspop of Alcatraz staan.

• Leuk
Waarderingen: won666 en MarcoReusel
trivium is still a big question mark for me. i think they only do bloodstock so far.
Since the UK and EU are more often visited separately these days, I can also see Trivium coming in June and only doing Bloodstock in August because they got a headline spot there.
We'll probably find out in February after their indoor show with bfmv?
I hope they'll be at Graspop or Alcatraz.
They're far more likely to play Wacken and Alcatraz as they're already at bloodstock. Only way they'd play graspop is if they were touring the whole summer

Als ik het zo zie lijkt rollator zondag nog niet echt het rollator gehalte te hebben.
Kan zijn dat ik dat verkeerd zie.

Maar anders moeten daar nog wat namen voor komen in de 2e drop.
Sowieso zie ik maar heel weinig hardrock / heavy metal acts op de line-up staan. Airbourne en King Diamond komen nog het meest in de buurt.

Ik vind het wel een goede zaak hoor. Een jaartje zonder Megadeth, Deep Purple, Mötley Crüe, Def Leppard, Guns N’ Roses, Lynyrd Skynyrd, Kiss, Alice Cooper, Scorpions, Judas Priest, The Offspring, Europe, Journey enzovoorts enzovoorts enzovoorts.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Sowieso zie ik maar heel weinig hardrock / heavy metal acts op de line-up staan. Airbourne en King Diamond komen nog het meest in de buurt.

Ik vind het wel een goede zaak hoor. Een jaartje zonder Megadeth, Deep Purple, Mötley Crüe, Def Leppard, Guns N’ Roses, Lynyrd Skynyrd, Kiss, Alice Cooper, Scorpions, Judas Priest, The Offspring, Europe, Journey enzovoorts enzovoorts enzovoorts.
Heb ik ook geen moeite mee, maar het viel me op. Vroeg me serieus af of ik iets gemist had

Ze hebben de update eruit gegooid over de betaalde camping, the crypt en overige veranderingen die te maken hebben met accommodaties

• Leuk
Waarderingen: BlackwaterPark
Ik lees vaak "dit is toegankelijk werk van Dream Theater".

Heeft Dream Theater dan ontoegankelijk werk?

Ondanks het soleerwerk vind ik Dream Theater goed behapbaar.

Het feit dat ze allemaal lange nummers hebben met eindeloze solos en passages maakt het voor een deel van de mensen
erg onaantrekkelijk om te leren kennen. Veel mensen hebben liever gewoon een simpele riff met een meeblér refrein. Dream Theater heeft wel wat meer behapbare nummers maar die moet je er wel tussenuit zoeken.

• Leuk
Waarderingen: Special Monkey
Is er hier iemand de laatste jaren in de VIP geweest?
Hebben ze daar ook een fietsenstalling en (weekend)lockers?

Ik weet niet zo goed hoe ik deze band moet omschrijven, maar ik kan iedereen aanraden om As everything unfolds te checken
Wikipedia zegt dit:
1732782761832.png
Eigenlijk van alles wat dus. Beetje metalcore achtig, maar toch ook weer niet.
Op Graspop in 2022 waren ze live erg goed, was een heerlijk begin van mijn dag toen. Heel energiek optreden en de vocals waren ook erg goed, gewoon leuk bandje om je dag mee te beginnen. Vorige keer stonden ze als opener van de jupiler stage. Als ze niet clashen, raad ik je aan om gewoon even te gaan kijken.

Hmmm ok.

Dan echt geen idee voor de zondag. Prodigy zou wel nog kunnen de vrijdag natuurlijk. Ná Slipknot. Al heb je daar ook wel de hoogheidswaanzin van Falling in Reverse.

Dus ja. Nog eentje voor de zaterdag en eentje voor de zondag. Within Temptation en Volbeat als ik mijn geld kan inzetten.
Hoe is het "Hoogheidswaanzin" om Headliner te zijn als je meer dan een MILJARD Streams hebt en sommige van je video's 165 miljoen keer bekeken zijn op YouTube? (Terwijl de meest bekeken vidéo van Powerwolf slechts 39 miljoen bedraagt?

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: jimmywe en Pauly Robin
Ik heb deze drie berichten gisteren toch geïnterpreteerd als dat er nog een kansje op Muse in zit?

Voor de duidelijkheid, ik heb nooit beweerd dat ze komen en van mij hoeft het ook niet, maar goed, Graspop doet er hun best op blijkbaar? We missen alleszins nog twee South headliners, Volbeat en Muse klinkt als een redelijk aannemelijke invulling daarvan. Zal wel iets anders weggevallen zijn dat ze er nog mee bezig zijn nu.
Alles kan totdat de volledige lineup bekend is. Ik val van mn stoel als het zo is! Eet zelfs bijna mn pet op, bijna dan hè. We gaan het zien en meemaken!

Users who are viewing this thread