Graspop Metal Meeting 2025

Hmmm ok.

Dan echt geen idee voor de zondag. Prodigy zou wel nog kunnen de vrijdag natuurlijk. Ná Slipknot. Al heb je daar ook wel de hoogheidswaanzin van Falling in Reverse.

Dus ja. Nog eentje voor de zaterdag en eentje voor de zondag. Within Temptation en Volbeat als ik mijn geld kan inzetten.
Hoe is het "Hoogheidswaanzin" om Headliner te zijn als je meer dan een MILJARD Streams hebt en sommige van je video's 165 miljoen keer bekeken zijn op YouTube? (Terwijl de meest bekeken vidéo van Powerwolf slechts 39 miljoen bedraagt?

Ik heb deze drie berichten gisteren toch geïnterpreteerd als dat er nog een kansje op Muse in zit?

Voor de duidelijkheid, ik heb nooit beweerd dat ze komen en van mij hoeft het ook niet, maar goed, Graspop doet er hun best op blijkbaar? We missen alleszins nog twee South headliners, Volbeat en Muse klinkt als een redelijk aannemelijke invulling daarvan. Zal wel iets anders weggevallen zijn dat ze er nog mee bezig zijn nu.
Alles kan totdat de volledige lineup bekend is. Ik val van mn stoel als het zo is! Eet zelfs bijna mn pet op, bijna dan hè. We gaan het zien en meemaken!

ik zie op priceless.com nog niks van graspop staan, Belgie is niet eens een optie voor de locatie...
Daar zou de voorverkoop toch moeten beginnen over 10 minuten?

bij deze ook de bevestiging dat Nova rock zelf beslist heeft van falling in reverse van de lineup te gooien:
Bekijk bijlage 11540

Toch chapeau dat de organisatie die beslissing durft nemen. Eigenlijk zeggen ze hiermee dat het festival boven de artiest staat en dat is volgens mij wel de juiste boodschap. Ook een vorm van risk management natuurlijk. Door die beslissing nu al te nemen, vermijden ze dat fans ontgoocheld worden wegens een cancel of wangedrag van een specifieke groep. Jammer van het geld, maar goed voor het festival en de sfeer daar.

Laatst bewerkt:
Hoe is het "Hoogheidswaanzin" om Headliner te zijn als je meer dan een MILJARD Streams hebt en sommige van je video's 165 miljoen keer bekeken zijn op YouTube? (Terwijl de meest bekeken vidéo van Powerwolf slechts 39 miljoen bedraagt?
Omdat ze nergens anders als headliner staan? Hoogstens sub.

Hoogheidswaanzin had eerder te maken dat Radke graag annuleert als de grootte van de zaal of zijn spot hem niet aanstaat.

• Leuk
Waarderingen: Nightrage
Omdat ze nergens anders als headliner staan? Hoogstens sub.

Hoogheidswaanzin had eerder te maken dat Radke graag annuleert als de grootte van de zaal of zijn spot hem niet aanstaat.
Op Novarock stonden ze als hoogste band na Korn, zelfde spot als op GMM dus
Op Rock Am Ring en Rock Am Ring staan ze als derde band van de dag, maar dit is vaak de band die daar de tweede stage afsluit. Bijvoorbeeld Avenged Sevenfold en Parkway Drive stonden ook op diezelfde spot de laatste doorkomst.

Ik begrijp de haat op Ronnie en daarmee ook Falling in Reverse volledig, maar mensen die denken dat ze niet populair zijn of geen tickets verkopen zitten er toch wel ver naast, ik denk dat die mainstage straks gewoon afgeladen vol staat straks op Graspop. En denk ook dat die vrijdag vrij gemakkelijk gaat uitverkopen, ook al staan er nog niet echt grote namen naast FiR en Slipknot.

• Winning
Waarderingen: Steph85
Wat vinden die andere bandmembers bij FIR eigenlijk van die Ronnie z'n gedrag? Die vinden dat allemaal maar prima of wat?

On another note:
Ik ga er niet van uit, maar stel dat ze Muse nog als headliner aankondigen verwacht ik wel een gigantische berg kritiek. De oude garde zal er niets aan hebben, en het jonge volk zit in to metalcore en heeft waarschijnlijk nog nooit van Muse gehoord.

Ik kan Muse wel appreciëren trouwens.

Was ook duidelijk genoeg gecommuniceerd dat het alleen om tickets gaat. Niet om accommodaties
duidelijk, thanks, ik zag namelijk wel alle opties dus ging ervan uit dat die beschikbaar zijn maar goed voor een vriendin dat de metal town dan niet uitverkocht kan geraken in de mastercard presale!

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
On another note:
Ik ga er niet van uit, maar stel dat ze Muse nog als headliner aankondigen verwacht ik wel een gigantische berg kritiek. De oude garde zal er niets aan hebben, en het jonge volk zit in to metalcore en heeft waarschijnlijk nog nooit van Muse gehoord.

Ik denk dat er weinig jonge mensen zijn die nog nooit van Muse gehoord hebben, en denk dat bij die doelgroep Muse het beter doet dan bijvoorbeeld Scorpions, Judas priest, Kiss etc.
Ik ga er niet vanuit dat Muse nog geboekt wordt overigens, maar ik zou het wel een leuke verrassing vinden.

Wat vinden die andere bandmembers bij FIR eigenlijk van die Ronnie z'n gedrag? Die vinden dat allemaal maar prima of wat?

On another note:

Mwa, kritiek zal wel zijn ja. Maar ik ben er nog van overtuigd dat MUSE er KAN staan. Ik zeg KAN en niet moet/zal/hoort.
Hebben eerder Metal-festivals geheadlined, doen het in 2025 weer. Of je nu voor of tegen bent; de kans is er wel.

en voor de 'tegen' groep; ik vind dat er alvast een knappe line up staat! Dus genoeg anders te zien over 4 dagen. Klagen kunnen we altijd, maar een MUSE zou ook 'maar 1 van de 130 bands 'zijn.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo en Loek123

Users who are viewing this thread