Graspop Metal Meeting 2025

De VIP-ingang heeft een eigen fietsenstalling. Voor de lockers weet ik het niet. Die gebruik ik nooit eigenlijk.
Lockers zijn overbodig indien je met de auto komt en terug naar de auto kunt om iets te gaan halen of te gaan brengen.
Ik vrees echter om 's nachts vast te zitten op de VIPparking, wanneer de bussen vertrekken en heb daarvoor een plooifiets en laat de auto bij de B&B.
Is het niet te druk in de VIP om een zitplaats te vinden? Vooral dan in het weekend?

Lockers zijn overbodig indien je met de auto komt en terug naar de auto kunt om iets te gaan halen of te gaan brengen.
Ik vrees echter om 's nachts vast te zitten op de VIPparking, wanneer de bussen vertrekken en heb daarvoor een plooifiets en laat de auto bij de B&B.
Is het niet te druk in de VIP om een zitplaats te vinden? Vooral dan in het weekend?
Beneden is er vaak wel plaats, maar boven is er vooral één groep die met zijn allen een groot deel bezet houden. En omdat ze met zoveel zijn is er altijd genoeg volk om alles bezet te houden. En vooral in de latere uren is het dan lastig om een plek te vinden. Wij zijn met zijn tweetjes en soms zijn we vroeg en kunnen we gewoon ergens zitten waar je goed overzicht hebt.

Wij komen vanaf het Zilverstrand met de fiets en zijn dan net zo snel als dat we met de auto zouden gaan.

• Leuk
Waarderingen: metalrockx
Ik denk niet dat we nog namen moeten verwachten deze week. De twee ontbrekende headliners zullen vanzelf wel komen wanneer dat allemaal rond is. Enige situatie dat we de komende dagen nog iets krijgen is als een contract met een headliner nu ineens rond is die eerder deze week nog niet aangekondigd kon worden, maar die kans lijkt me vrij klein.

Ik denk niet dat we nog namen moeten verwachten deze week. De twee ontbrekende headliners zullen vanzelf wel komen wanneer dat allemaal rond is. Enige situatie dat we de komende dagen nog iets krijgen is als een contract met een headliner nu ineens rond is die eerder deze week nog niet aangekondigd kon worden, maar die kans lijkt me vrij klein.
For one hand, i understand your point of view, but it is strange because it will be the first time that the general sale will go out and still missing 2/3 headliners. But yeah, i already have my ticket

For one hand, i understand your point of view, but it is strange because it will be the first time that the general sale will go out and still missing 2/3 headliners. But yeah, i already have my ticket
In 2023 hebben ze ook pas na de nieuwjaar GnR en Machine head aangekondigs. Dit gebeurt wel vaker als er zaken mislopen

Dit is niet correct, ik zou eerder zeggen dat het een uitzondering is om 8/8 headliners al te hebben wanneer de verkoop begint
Voor 2024 liep het toevallig zo dat we alle headliners wisten toen de ticketverkoop begon, maar voor gmm2023 waren 2 van de 4 south stage headliners pas bekend gemaakt na nieuwjaar.
Guns N roses werd bekend gemaakt op 21-02-2023
Machine head werd bekend gemaakt op 31-03-2023

Dit is niet correct, ik zou eerder zeggen dat het een uitzondering is om 8/8 headliners al te hebben wanneer de verkoop begint
Voor 2024 liep het toevallig zo dat we alle headliners wisten toen de ticketverkoop begon, maar voor gmm2023 waren 2 van de 4 south stage headliners pas bekend gemaakt na nieuwjaar.
Guns N roses werd bekend gemaakt op 21-02-2023
Machine head werd bekend gemaakt op 31-03-2023
Die 2 late aankondigen waren toch wel te verklaren?
Moesten op GnR wachten totdat ze hun EU tour bekend wouden maken en Machine head was een jaar eerder gekomen omdat een andere headliner niet kon komen (volgens mij was de speculatie dat dit a7x was). Machine head was dus echt meer een nood oplossing volgens mij

Ik denk dat het gebrek aan maatstaf hier wel meespeelt. Lindemann heeft de Lotto Arena al eens uitverkocht. Powerwolf is headliner op Alcatraz geweest en heeft ook al in de Lotto gestaan. Die hebben zich in zekere zin al bewezen als headliner.

Voor FiR moeten we puur afgaan op die views/streams en hun positie in andere landen, want in de Benelux nooit meer dan een clubshow gespeeld.
Ik zou FiR zeker niet onderschatten qua populariteit. In mijn persoonlijke kring ken ik wel wat mensen die enkel voor FiR een ticket zouden kopen.

Ongeacht dat Ronnie Radke een eikel is, vind ik FiR één van de sterkere namen op de huidige affiche. Afgaande op de shows via YouTube, lijken de optredens ook wel de moeite waard.

Zelf was ik enorme fan van Escape the Fate toen Ronnie daar nog lead singer was en zitten nummers als Situations nog steeds in mijn favorieten lijst op Apple Music. Ik zal wellicht niet de enige zijn die enkel daarom Ronnie eens live aan het werk wilt zien.

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Algehele afdronk? Als ik toch al van plan was om te gaan dan was ik best tevreden want staan een aantal oude favorieten en altijd mooie deepcuts in de undercard. Maar als ik twijfelde had dit me niet overtuigd. Dit komt met name omdat dit de zwakste bovenkant is sinds ik naar Graspop ga. Natuurlijk komt er nog wat bij maar of dat echt die balans zal doen omslaan betwijfel ik.

Combi in the pocket via Mastercard pre-sale! Met de drop van gisteren staat er genoeg leuks om toch weer naar de Stenehei af te dalen.

Vooralsnog donderdag en zaterdag de sterkste dagen naar mijn mening en smaak. Vrijdag kan nog wat gebruiken, zowel logobands als undercard. Wel blij met Northlane, ook Jerry Cantrell en As Everything Unfolds kunnen mijn goedkeuring wel weg dragen.

Zondag boeit me meestal niet zoveel, hoewel Currents en King Diamond me wel trekken. Currents zal denk ik in de middag op Jupiler staan, King Diamond verwacht ik laat in de Marquee (afsluiter?).

Nog maar 7 maanden wachten...

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123
Zaterdag nog kaarten voor The Crypt vastleggen. Bij de info staat dat er een nabijgelegen parking is, zou dat bij campingtickets voor The Crypt inbegrepen zitten? Meest aannemelijk is dat je gewoon parkingtickets moet kopen en alleen de parkeerplaats bij The Crypt op mag op vertoon van een Crypt ticket, maar is nog niet duidelijk obv de gegeven info.

Combi in the pocket via Mastercard pre-sale! Met de drop van gisteren staat er genoeg leuks om toch weer naar de Stenehei af te dalen.

Vooralsnog donderdag en zaterdag de sterkste dagen naar mijn mening en smaak. Vrijdag kan nog wat gebruiken, zowel logobands als undercard. Wel blij met Northlane, ook Jerry Cantrell en As Everything Unfolds kunnen mijn goedkeuring wel weg dragen.

Zondag boeit me meestal niet zoveel, hoewel Currents en King Diamond me wel trekken. Currents zal denk ik in de middag op Jupiler staan, King Diamond verwacht ik laat in de Marquee (afsluiter?).

Nog maar 7 maanden wachten...
Kun je in Nederland ook al kopen via de Mastercard presale? Of is dat alleen in België beschikbaar?

Users who are viewing this thread