Graspop Metal Meeting 2025

Ik vind de programmering momenteel erg zwak... Ik ging luisteren naar groepen die ik niet kende en ontdekte niets dat mij interesseerde (behalve Thrice).
Voorlopig voor mij:

Donderdag: MIW, Dream Theater, Iron Maiden, Soen, The Raven Age, Beast In Black.

Vrijdag: FiR, Skillet, Northlane, The Ghost Inside, Kim Dracula, Slipknot.

Zaterdag: Korn, Bad Wolves, From Ashes To New, Imminence, Sylosis, Whitechapel.

Zondag: In Flames, Savatage, King Diamond, Krokus, Nothing More, Currents, Dayseeker, Heaven Shall Burn.

Ik weet niet zo goed hoe ik deze band moet omschrijven, maar ik kan iedereen aanraden om As everything unfolds te checken
Wikipedia zegt dit:
Bekijk bijlage 11539
Eigenlijk van alles wat dus. Beetje metalcore achtig, maar toch ook weer niet.
Op Graspop in 2022 waren ze live erg goed, was een heerlijk begin van mijn dag toen. Heel energiek optreden en de vocals waren ook erg goed, gewoon leuk bandje om je dag mee te beginnen. Vorige keer stonden ze als opener van de jupiler stage. Als ze niet clashen, raad ik je aan om gewoon even te gaan kijken.
Ik heb ze in 2022 ook gezien.
Jonge band maar een top optreden .
Ik ga ze in juni zeker opnieuw bekijken.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Dit is niet correct, ik zou eerder zeggen dat het een uitzondering is om 8/8 headliners al te hebben wanneer de verkoop begint
Voor 2024 liep het toevallig zo dat we alle headliners wisten toen de ticketverkoop begon, maar voor gmm2023 waren 2 van de 4 south stage headliners pas bekend gemaakt na nieuwjaar.
Guns N roses werd bekend gemaakt op 21-02-2023
Machine head werd bekend gemaakt op 31-03-2023

Het is volgens mij juist uitzondering om ze niet allemaal te hebben. Kan mij niet herinneren dat er in de jaren 2015 t/m 2022 niet alle headliners bekend waren bij de start verkoop. Al staat me vaag iets bij dat KISS wel voor 2019 de maandag erop pas kwam of iets dergelijks. Maar vaak zijn ze wel gewoon allemaal bekend.

Goede middag. Meestal lees ik gewoon met jullie mee, maar nu wil ik graag eventjes helpen.
Voor de mensen die via pre-sale een dagticket wensen :
deze link zou moeten werken. Die heb ik daarnet van GMM zelf gekregen.
Die link werkt inderdaad!
De VIP-combi is echter niet meer beschikbaar, ik denk dat het aantal VIP combi voor Mastercardhouders uitgeput is.
1732797988823.png
De gewone combi en vermoedelijk ook de andere tickets zijn wel nog beschikbaar.

combi tickets zijn hier ook binnen, dagtickets zijn er blijkbaar nog niet? of zijn die al allemaal de deur uit voor de mastercard vvk?

Ik weet niet zo goed hoe ik deze band moet omschrijven, maar ik kan iedereen aanraden om As everything unfolds te checken
Wikipedia zegt dit:
Bekijk bijlage 11539
Eigenlijk van alles wat dus. Beetje metalcore achtig, maar toch ook weer niet.
Op Graspop in 2022 waren ze live erg goed, was een heerlijk begin van mijn dag toen. Heel energiek optreden en de vocals waren ook erg goed, gewoon leuk bandje om je dag mee te beginnen. Vorige keer stonden ze als opener van de jupiler stage. Als ze niet clashen, raad ik je aan om gewoon even te gaan kijken.
Ik ga ze komende zondag in Brussel zien met Bury Tomorrow, Make Them Suffer en Thornhill. 😁

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Ahbon en Loek123
Ik ga ze komende zondag in Brussel zien met Bury Tomorrow, Make Them Suffer en Thornhill. 😁
Mooie combi, veel plezier! Bury Tomorrow is ook één van mijn favoriete bands, alleen vielen ze de laatste keer een beetje tegen op Graspop. Alle andere keren dat ik ze live zag waren ze geweldig. Make them suffer is ook goed, was ook leuk op Graspop dit jaar.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: MarcoReusel en Steph85

Users who are viewing this thread