Graspop Metal Meeting 2025

Twee leaks van twee verschillende bands, met een dag ertussen. Da's verdacht, daarmee lijkt deze leak 'betrouwbaarder' dan die van vorig jaar.

Prodigy dan op vrijdag? Staat op de poster als sub-HL, naast Till. Andere dagen hebben al een sub.

Ben nog even in de line up gedoken van Hurricane en southside

Electric Callboy, The Prodigy en Deftones staan alle 3 op de zaterdag en zondag in Duitsland op Hurricane & Southside
Deze 3 bands zijn dus uitgesloten voor headlineposities op Graspop 2025
Al denk ik dat Deftones ook wel zou komen voor een sub positie, van The Prodigy betwijfel ik het.

Verder geldt voor Landmvrks en Biffy Clyro dat ze op vrijdag en zaterdag niet beschikbaar zijn door Hurricane & Southside, lijken me nog kanshebbers voor Graspop dus kan interessant zijn

Ik weet dat een deel hiervan al voorbij is gekomen, maar voor de volledigheid maar alles even benoemd alsnog

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
mogen we voor zaterdag nog de laatste 2 headliners verwachten?
Ik denk niet dat we nog namen moeten verwachten deze week. De twee ontbrekende headliners zullen vanzelf wel komen wanneer dat allemaal rond is. Enige situatie dat we de komende dagen nog iets krijgen is als een contract met een headliner nu ineens rond is die eerder deze week nog niet aangekondigd kon worden, maar die kans lijkt me vrij klein.

Ben nog even in de line up gedoken van Hurricane en southside

Electric Callboy, The Prodigy en Deftones staan alle 3 op de zaterdag en zondag in Duitsland op Hurricane & Southside
Deze 3 bands zijn dus uitgesloten voor headlineposities op Graspop 2025
Al denk ik dat Deftones ook wel zou komen voor een sub positie, van The Prodigy betwijfel ik het.

Verder geldt voor Landmvrks en Biffy Clyro dat ze op vrijdag en zaterdag niet beschikbaar zijn door Hurricane & Southside, lijken me nog kanshebbers voor Graspop dus kan interessant zijn

Ik weet dat een deel hiervan al voorbij is gekomen, maar voor de volledigheid maar alles even benoemd alsnog
Waarom uitgesloten? Vrijdag staat nog een slot open toch? Zie geen van de drie genoemde bands als dé headliner, ongeacht de stage (Soutch of North). Nemen ook genoegen met een sub-HL na(aast) Slipknot denk ik hoor,

Waarom uitgesloten? Vrijdag staat nog een slot open toch? Zie geen van de drie genoemde bands als dé headliner, ongeacht de stage (Soutch of North). Nemen ook genoegen met een sub-HL na(aast) Slipknot denk ik hoor,
Falling In Reverse is north stage headliner.

Users who are viewing this thread