Graspop Metal Meeting 2025

Sabaton stond de laatste keren ook in het Sportpaleis, was telkens wel niet uitverkocht
2020 was ram uitverkocht. 2023 net niet.

En om nog een beetje meer duidelijkheid tegen over het uitverkopen van een zaal in relatie met headliner zijn op een festival.

Powerwolf verkoopt de Lotto Arena uit, maar Lindemann ook en zelfs op 15 min. tijd...
Ik zie ze beide als nieuwe headliner doorkomen. Al dan niet in 2026.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: L110Midnight
Korn is zoals het er nu uit ziet op beiden festivals gewoon de tweede naam van de dag, tenzij pinkpop er nog iets boven gaat plaatsen.
Ah, Graspop werkt dus toch met een headliner per dag en de ander staat eronder?

Nee, beetje flauw natuurlijk. Echter vind ik wel dat als Graspop van 2 headliners per dag spreekt en ze daar de mogelijkheid voor hebben qua stages, dat het ook zo uitgedragen mag worden.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
vandaag laatste headliner en zaterdag of maandag pakketje en prijzen denk ik meestal zitten er een paar dagen tussen het pakketje en de verkoop

Net als de afgelopen jaren zullen de andere vier headliners ook wel gewoon een een eigen aankondiging krijgen. Zal me niks verbazen als het vandaag de zondag headliner is.

Dan maandag t/m donderdag opnieuw vrijdag t/m zondag en vrijdag een pakket!

Net als de afgelopen jaren zullen de andere vier headliners ook wel gewoon een een eigen aankondiging krijgen. Zal me niks verbazen als het vandaag de zondag headliner is.

Dan maandag t/m donderdag opnieuw vrijdag t/m zondag en vrijdag een pakket!
Ik denk idd dat het ongeveer zoiets gaat worden

Ik hoop eigenlijk op vandaag 1 headliner + een aantal undercards en dan volgende week di wo do vr headliner en vrijdag ook weer aantal undercards

• Geweldig
Waarderingen: sven.cr
Vandaag wordt het Muse als tweede headliner op Korndag. Voor zondag wachten ze nog omdat ze iets speciaal hebben.
Guns and roses?
Persoonlijke wens of? :D
Aangezien op het persbericht staat dat Korn de North Stage afsluit kan er inderdaad zoals hier reeds gezegd nog iemand na hen op South spelen.

Persoonlijke wens of? :D
Aangezien op het persbericht staat dat Korn de North Stage afsluit kan er inderdaad zoals hier reeds gezegd nog iemand na hen op South spelen.
Nee niet persoonlijk, ik denk echt een goede gok. Muse staat zondag op pinkpop en kan dus dat ze als pakket met Korn aangeboden zijn. Lijkt me ook ideale zaterdag voor Graspop. Beetje zoals vorig jaar Tool + Zou wel ijzersterke line up zijn.

Ah, Graspop werkt dus toch met een headliner per dag en de ander staat eronder?

Nee, beetje flauw natuurlijk. Echter vind ik wel dat als Graspop van 2 headliners per dag spreekt en ze daar de mogelijkheid voor hebben qua stages, dat het ook zo uitgedragen mag worden.
ik snap je punt aangezien ze beiden als headliner worden aangekondigd, maar in principe is de south stage headliner wel de grotere naam van de twee.
je kunt er al wel vanuit gaan dat straks op de poster Korn de tweede naam van de dag gaat zijn, ook al zijn ze headliner

Nee niet persoonlijk, ik denk echt een goede gok. Muse staat zondag op pinkpop en kan dus dat ze als pakket met Korn aangeboden zijn. Lijkt me ook ideale zaterdag voor Graspop. Beetje zoals vorig jaar Tool + Zou wel ijzersterke line up zijn.
Lijkt mij inderdaad ook een mooie zaterdag. Ik hoop dat je gok gaat uitkomen vandaag.

• Geweldig
Waarderingen: Fonske122
2020 was ram uitverkocht. 2023 net niet.

En om nog een beetje meer duidelijkheid tegen over het uitverkopen van een zaal in relatie met headliner zijn op een festival.

Powerwolf verkoopt de Lotto Arena uit, maar Lindemann ook en zelfs op 15 min. tijd...
Ik zie ze beide als nieuwe headliner doorkomen. Al dan niet in 2026.
Powerwolf was net niet uitverkocht enkele maanden geleden, er waren nog enkele plekken beschikbaar op de bovenste ring. Was bij Volbeat de laatste keer de bovenste ring van het Sportpaleis zelfs niet afgesloten? Of was dat de voorlaatste keer.

Users who are viewing this thread