Graspop Metal Meeting 2025

Als het daadwerkelijk voor graspop zou zijn, hadden ze wel een paar uur gewacht of graspop eerder een post eruit gedaan toch? Hun tour poster word overal al gedeeld op fb, beetje vreemde zet mochten ze echt op graspop staan..
Powerwolf gaat echt geen aankondiging van graspop eisen, die zijn al blij als ze een keer een mainstage mogen afsluiten.

Denk dat die volgende week wel aangekondigd worden voor de Graspop donderdag. Hopelijk nemen ze dragonforce mee.

Als maiden een gehele tour aan kan kondigen en graspop later pas erbij komt, waarom zou powerwolf dat dan niet kunnen.

De plannen van Alestorm zijn wel all over the place. Februari in Groningen en Tilburg (misschien ook Belgie) bij het Paganfest, dan Paaspop in april, festivals in juni en ik neem aan ook de Pirate Metal Party in juli. Staan ze niet zo vaak in de buurt dat ze toch niet naar Graspop komen?

• Leuk
Waarderingen: Nietje
Zou er een reden zijn voor graspop om zoals bij ACDC een aparte dag te organiseren met Muse?
Vermijd dat de fans er tijdens Graspop zelf bij zijn. Zijn ze groot genoeg daarvoor?

:ROFLMAO: duurt zo'n dag lang tot 16u ! ben ook zeer benieuwd naar het pakket namen, bang dat metalcore weer flink de overhand zal krijgen.

hoop ik toch ook op wat 80's metal, powermetal, rock, thrash en symphonic metal.

anthrax, testament, arch enemy, epica, helloween, beyond the black, geoff tate, gotthard y&t, axel rudi pell, vandenberg, raven age, dead daisies, battle beast, brothers of metal, ad infinitum.
komt vast goed 🤘

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Bekijk bijlage 11387

voor mij mag het gerust!

die zondag was 4, 5uur puur geluk en meezingers met the offspring, skillet en alestorm achter elkaar!
Donderdag toen niet geweest, had nog niet veel met volbeat of beartooth toen maar zou nu niet twijfelen
While She Sleeps staat (jammer genoeg) op werchter, Steel Panther mag weg blijven en the Offspring zijn een stel zagers. Voor de rest zou wat je hebt aangeduid prima zijn !

Zou er een reden zijn voor graspop om zoals bij ACDC een aparte dag te organiseren met Muse?
Vermijd dat de fans er tijdens Graspop zelf bij zijn. Zijn ze groot genoeg daarvoor?
Ik zeg dit als grote fan, maar ik denk persoonlijk niet dat Muse op dit moment de wei in Dessel op zichzelf uitverkoopt

Ze hebben wel nog een mooi dagje vrij op de donderdag :)
Zou toch gek zijn als ze de hele tour aankondigen zonder Graspop en dan Graspop een paar uur later.

Ik wil niemand zijn droombubbel doorprikken, ik ben immers hagelnieuw op dit forum, maar ik zie Muse niet naar Graspop komen. Hoewel het festival qua sound doorheen de jaren is afgezwakt, lijkt de sound van de groep mij nog net iets te afwijkend van de normale headliners. Mocht Muse toch komen ga ik zeker kijken want de show is doorgaans top, maar ik denk dat we ons op een andere mogelijke headliner moeten focussen.

Graspop is de laatste paar jaar erg bezig met nieuwe en andere bands te boeken, zoals bijv. Pendulum en Tool. Ook kijkt Graspop vaak de kunst of bij Hellfest en zij hebben Muse ook al eens gehad, dus het is niet onmogelijk.

Ik denk niet dat Graspop "afgezwakt" is, eerder hadden ze headliners als Whitesnake, Alice Cooper, Kiss, Aerosmith etc. Deze bands zijn niet echt zwaarder dan Muse.
Daar tegenover staat dat Graspop afgelopen jaren Parkway Drive en Gojira had als headliners, beide bands zijn veel zwaarder dan de eerder genoemde bands.

Persoonlijk ben Ik ook bang dat Graspop toch weer op safe speelt dit jaar met Volbeat, Within Temptations en/of Ghost etc.
Maar hoop echt dat ze het toch aandurven om Muse, Prodigy of Foo Fighters of Linkin Park ook een keer te boeken.

• Leuk
Waarderingen: Kneuzer en Elf
De redenen die anderen aanhalen waarom Muse vandaag niet mag worden aangekondigd (de Werchter en Pinkpop ticket verkoop) is DÉ reden waarom ik hoop de Muse helemaal nooit wordt aangekondigd. Die horen simpelweg niet op GMM, die horen op Werchter, Pinkop, Pukkelpop, ...
En als ze dan toch op GMM zouden staan, zou de verkoop van andere festivals helemaal geen ruk mogen uitmaken, want dat zou betekenen dat ze echt verwachten dat er alleen maar muse-bakvisjes (m/v/x) een hele dag voor het podium willen gaan kamperen.

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass en saurus

Users who are viewing this thread