Graspop Metal Meeting 2025

Volbeat was de laatste keer ook gewoon north headliner, is er een reden dat zoveel hier die nu als south verwachten?
Volbeat is een zeer dikke South headliner hoor.
De enige reden dat ze in 2022 op de North stonden was dat ze alleen beschikbaar waren op de Maidendag.
En Iron Maiden is gewoon de eindbaas.
Volbeat zet Mojo in Nederland in het Gelredome neer, dat durven ze niet aan met andere headliners zoals Kiss, Deep Purple, Slipknot, Sabaton, A7x, Bring me The Horizon, Judas Priest, Def Leppard, Scorpions, Machine Head, Within Temptation.

Ik ga mijn oudste dit jaar op dynamo trainen.
Staan niet de grote klassiekers( die luistert hij ook) maar prima andere goeie namen.
Dus tja hoop dat hij nog de tijd(+/-4 jaar) meemaakt dat hij op een veld Iron Maiden kan zien.
Zou zomaar kunnen zijn dat hij ze niet meer ziet laat staan op herhaling
Dynamo heeft wel een vet goeie line up om iemand mee op te voeden. En neem maar van mij aan. Je staat constant met een big smile op je gezicht van hem te genieten. Na 3 jaar Graspop met zoonlief doe ik dat nog steeds 🥰💪🤘

Volbeat is een zeer dikke South headliner hoor.
De enige reden dat ze in 2022 op de North stonden was dat ze alleen beschikbaar waren op de Maidendag.
En Iron Maiden is gewoon de eindbaas.
Volbeat zet Mojo in Nederland in het Gelredome neer, dat durven ze niet aan met andere headliners zoals Kiss, Deep Purple, Slipknot, Sabaton, A7x, Bring me The Horizon, Judas Priest, Def Leppard, Scorpions, Machine Head, Within Temptation.
Enige nuance. Volbeat verkocht de Gelredome lang niet uit. Maar toch 25.000 kaarten. Dus de Ziggo zou dan echt veel te klein zijn. En ze stonden ook in een goed gevuld Sportpaleis.
Veel bands doen bij zo'n stadion niet 2 shows in de Benelux, Volbeat deed dat wel.
Van de namen die je noemt verkopen alleen Slipknot en Within Temptation de ziggo uit. Judas Priest verkocht 6000 kaarten in Afas, Machine Head kreeg dat niet bij elkaar in 2 zalen.

Tomorrow will be very interesting. Everyone expected Maiden, Korn and Slipknot. But number 4 could be anyone.
Many assume it's Volbeat. I don't think it will be them.
Ik ga met je mee. Zou niet weten waarom Volbeat in één keer uit de hoge hoed komt. Maar ik zeg nooit nooit😉

Enige nuance. Volbeat verkocht de Gelredome lang niet uit. Maar toch 25.000 kaarten. Dus de Ziggo zou dan echt veel te klein zijn. En ze stonden ook in een goed gevuld Sportpaleis.
Veel bands doen bij zo'n stadion niet 2 shows in de Benelux, Volbeat deed dat wel.
Van de namen die je noemt verkopen alleen Slipknot en Within Temptation de ziggo uit. Judas Priest verkocht 6000 kaarten in Afas, Machine Head kreeg dat niet bij elkaar in 2 zalen.
Sabaton stond de laatste keren ook in het Sportpaleis, was telkens wel niet uitverkocht

Ik hoop dat ze er dit jaar zijn maar ze zijn jammergenoeg niet populair genoeg om zo een (sub)headliner positie te krijgen! En dat is waar de discussie nu op gaat 😃
Maar als ik het goed heb wel goed genoeg om de marquee af te sluiten naast JP op het hoofdpodium 3 jaar geleden

7 juni zijn ze in Zweden en ligt de zomer kalender open tot november.
Dus ze zijn in de buurt dus wie weet, ik zie ze nog wel komen.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Tomorrow will be very interesting. Everyone expected Maiden, Korn and Slipknot. But number 4 could be anyone.
Many assume it's Volbeat. I don't think it will be them.
That is true. Tomorrow's an absolute wildcard. I'm keeping my expectations in check and am mentally preparing myself for Within Temptation, Volbeat or some other band that I don't really care for but that's alright.

Next week, there'll be plenty of exciting announcements to look forward to.

• Leuk
Waarderingen: RobsZombie en Loek123

Users who are viewing this thread