Graspop Metal Meeting 2025

Gojira staat al exclusief op Carcassonne Festival.

Ik denk eigenlijk niet dat de headliners er op Hellfest zoveel indrukwekkender uit zullen zien, behalve Linkin Park dan. Het aanbod is gewoon beperkt voor de metalfestivals in juni, en in dat opzicht doet Graspop het gewoon goed.

En uiteindelijk is voor de meesten onder ons de undercard gewoon veel leuker en interessanter dan die headliners.

Laatst bewerkt:
Pas op met die negativiteit hier hoor.

Morgen zal het zoals ik hier lees dus wel Volbeat of Within Temptation gaan worden en ben ik na een Hellfest aankondiging denk ik heel blij dat ik daar kaarten voor heb. Ook Gojira is daar nog steeds een headline optie aangezien die voor België al gekaapt is voor Lokerse Feesten.
Sarcastisch bedoeld natuurlijk🤗 Tenminste ik hoop dat je dat zo bedoeld.

Maar ik hoop voor jou dat Hellfest ook met een killer lineup komt

• Geweldig
Waarderingen: Akephalos
Judas Priest was amazing this year. Bring them again 🤘
But I am Also fine with GnR at Sunday.

Kwalitatief live is Judas Priest inderdaad veel beter dan Guns N Roses, alleen het is voor mij meer de muziek.
Nummers als Estranged, November Rain en My Michelle raken mij meer dan Breaking The Law of Painkiller.

Eens. Maar dit zijn toch wel 3 lekkere hoor. En voor mijn zoon om en Iron Maiden en Korn voor het eerst te zien.
Zijn plezier is zeker mijn plezier. Heb er nu al zin in!!!💪🥳
Ik ga mijn oudste dit jaar op dynamo trainen.
Staan niet de grote klassiekers( die luistert hij ook) maar prima andere goeie namen.
Dus tja hoop dat hij nog de tijd(+/-4 jaar) meemaakt dat hij op een veld Iron Maiden kan zien.
Zou zomaar kunnen zijn dat hij ze niet meer ziet laat staan op herhaling

Kwalitatief live is Judas Priest inderdaad veel beter dan Guns N Roses, alleen het is voor mij meer de muziek.
Nummers als Estranged, November Rain en My Michelle raken mij meer dan Breaking The Law of Painkiller.
Jah ik snap je Marco ik heb ook meer met de klassiekers van gnr.

Maar ik zie axel niet meer beter worden.
Bij jp ben ik in 2022 hard weg gelopen en in 2024 tevreden weggelopen.

Dus ik heb niet echt een voorkeur meer. Alleen kans dat ik in een tent sta.

Tot nu toe heb ik toch maar een, "Meh" gevoel. Headliners die er samen meer gestaan hebben dan dat er effectief edities hebben plaatsgevonden.

Ik hoop toch op een degelijke undercard, want wild word ik bij deze namen nog niet, zal ook wel met gewenning te maken hebben.
Haha mooi is dat. Ik ben onwijs blij met Korn, Slipknot en mogelijk Volbeat 😉. Voor mij was afgelopen jaar het eerste jaar waarbij ik voor de eerste 3 dagen de headliners erg karig vond, maar dat is nou eenmaal smaak

Ik hou van commerciële zwaardere metal en hou vaak niet zo van de classics. Snap dat Tool een geweldige booking is, maar persoonlijk toch niet echt enthousiast geraakt. Alice cooper, judas priest, avenged met voornamelijk nieuwste cd deden me ook niet zoveel als gehoopt 😅

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Haha mooi is dat. Ik ben onwijs blij met Korn, Slipknot en mogelijk Volbeat 😉. Voor mij was afgelopen jaar het eerste jaar waarbij ik voor de eerste 3 dagen de headliners erg karig vond, maar dat is nou eenmaal smaak

Ik hou van commerciële zwaardere metal en hou vaak niet zo van de classics. Snap dat Tool een geweldige booking is, maar persoonlijk toch niet echt enthousiast geraakt. Alice cooper, judas priest, avenged met voornamelijk nieuwste cd deden me ook niet zoveel als gehoopt 😅
Met die username moet je ook wel blij zijn met de line up tot nu toe.
Twee derde van de line up tot nu toe is nu-metal 🤣
Ik hoop nog op Mudvayne op de Korn dag

Volbeat was de laatste keer ook gewoon north headliner, is er een reden dat zoveel hier die nu als south verwachten?

Volbeat was de laatste keer ook gewoon north headliner, is er een reden dat zoveel hier die nu als south verwachten?
Moesten ze toen niet Iron Maiden laten "voorgaan"? Of misschien nu wat langer geleden dat ze er stonden en bovendien met nieuw album? Al weet ik helemaal niet of Volbeat komt. Ik durf er eigenlijk echt geen geld op in te zetten. Op Slipknot had ik zo mijn volledige maandsalaris willen wedden, op Volbeat durf ik nog geen 5 euro in te zetten

• Haha
Waarderingen: kaiser

Users who are viewing this thread