Graspop Metal Meeting 2025

Avenged is ook niet de band naar om op herhaling te gaan. Die kun je over een jaartje of 3-4 weer opschrijven bij een nieuw album (meestal/als die album nog komt). Maar goed, ik ben fan, juich het alleen maar toe :)
Klopt ook haha, hun kennende... maar nu 2de jaar op rij in Europa komen is ook uitzonderlijk. Zeg nooit nooit :P

Ik vind het niet zo shocking dat Avenged Sevenfold hun tour nog een tijdje zou duren
Die hebben iets van 5 of 6 jaar stil gezeten geloof ik, en hebben nu flink geinvesteerd in hun nieuwe productie.
Ze zullen nog wel een paar jaar moeten touren om die kosten eruit te halen
Lijkt me alleen logischer om nu een zaaltour te doen en dan in 2026 weer de festivals af te gaan, maar goed dat ben ik. Misschien heeft de band daar geen zin in.

Laatst bewerkt:
Tenzij het een tour is voor de 20e verjaardag van "City Of Evil"! Daar ik zeg JAAAA!!!! 😁
de band heeft zelf aangegeven niet geintereseerd te zijn in zo'n soort tours. Toevallig hebben ze dan laatst voor de fanclub een soortgelijke show gedaan, maar dat was iets eenmaligs. Verder hebben ze gewoon geen interesse in een tour om 1 album heen, helaas

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Ach ze schuiven genoeg met de setlists om het interessant te houden. Dat ik Save Me afgelopen Graspop eindelijk eens live mocht horen was echt fantatsich. Dat nummer heeft ook weer veel zieltjes gewonnen in onze vriendengroep.

Ach ze schuiven genoeg met de setlists om het interessant te houden. Dat ik Save Me afgelopen Graspop eindelijk eens live mocht horen was echt fantatsich. Dat nummer heeft ook weer veel zieltjes gewonnen in onze vriendengroep.
Ja ik heb ze dus geskipt, had ze enkel voor Fiction willen zien. De rest ben ik een beetje op uitgekeken. Was het waard voor een mid-frontrow plek bij Kamelot te bemachtigen :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ja ik heb ze dus geskipt, had ze enkel voor Fiction willen zien. De rest ben ik een beetje op uitgekeken. Was het waard voor een mid-frontrow plek bij Kamelot te bemachtigen :ROFLMAO:
Oja Kamelot was de reden dat we ze geskipt hadden.. Achteraf niet de meest verstandige keuze geweest van die editie.

• Verdrietig
Waarderingen: nikita
ik heb overnachting en tickets voor wurzburg dit weekend, ga nog moeten zien als dit kan afgezegd worden

Lijkt me dat dit alleen voor de 013 wordt. Dat was de enige (of een van de weinige?) die niet naar een grotere venue ging, misschien is dat de reden… en misschien een voorteken voor een dikke sub of north afsluiter op Graspop?

• Winning
Waarderingen: Steph85
Lijkt me dat dit alleen voor de 013 wordt. Dat was de enige (of een van de weinige?) die niet naar een grotere venue ging, misschien is dat de reden… en misschien een voorteken voor een dikke sub of north afsluiter op Graspop?
Denk dat je daar gelijk in hebt. Alle kleine venues afzeggen vanwege de productie. Maakt het nog steeds wel een naaistreek voor de fans.

Voor degeen die hierdoor toch wat gekloot zijn door al bv accomodatie geboekt te hebben, toch ff meegeven dat VOLA die dag ook in de effenaar staat als ge nog een show wilt meepikken en ge niets meer kunt cancellen. Maar jah naaistreek/graaistreek toch wel precies voor de fans idd jammer genoeg...

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
De show in praag is qua capaciteit niet veel groter dan de 013 (4500 vs 3000) dus dat lijkt me niet de reden, en nu moeten ze die show nog zien uit te verkopen want de show is over 2 weken al

De shows in Praag zijn ook niet back to back, maar op twee totaal verschillende punten in de europese tour wat het verhaal nog veel onlogischer maakt. het nieuwe tourshema met praag ipv tilburg ziet er ook helemaal niet gemakkelijker uit dan het oude tourschema dus ik begrijp er helemaal niets van waar ze mee bezig zijn.

Users who are viewing this thread