Graspop Metal Meeting 2025

Ik ben minder bekend met de band, maar ik zou denken dat een cancel zonder reschedule een dickmove is, tenzij je toevallig volgend jaar in de buurt speelt en dit weldra bekend maakt.
Aan de andere kant, als ik lees dat de zanger waarlijks een dick is, dan kan ik ook mis zijn šŸ¤£

Ik ben minder bekend met de band, maar ik zou denken dat een cancel zonder reschedule een dickmove is, tenzij je toevallig volgend jaar in de buurt speelt en dit weldra bekend maakt.
Aan de andere kant, als ik lees dat de zanger waarlijks een dick is, dan kan ik ook mis zijn šŸ¤£
Zelfs als ze volgend jaar op Graspop spelen is het nog steeds een dickmove als ze zomaar cancellen. Je laat je fans regelrecht in de steek.

• Leuk
Waarderingen: sven.cr
Zelfs als ze volgend jaar op Graspop spelen is het nog steeds een dickmove als ze zomaar cancellen. Je laat je fans regelrecht in de steek.
Volledig akkoord. Ik bedoel puur vanuit management-perspectief. Vanuit het eerste scenario kan je het nog enigszins goedspreken.

Headliner wildcard: Falling in Reverse

They'll probably assume they're exactly what Bmth was this year. Same target audience. But they're a lot smaller and Oli pulverizes Ronnie, easily.

Just one thing: FiR's music videos are something.

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Als je denkt dat er 8 echt ā€œstandaardā€ headliners gaan staan, dan ja.

Iron Maiden, Within Temptation en Slipknot zijn vooral die standaard namen. Korn is natuurlijk te voorspellen, maar vind ik toch minder standaard. Maar een Falling in Reverse zou toch zeker nog wel verrassend zijn met een eerste keer (?) op Graspop.
Ik maak veel grapjes met FIR šŸ˜‰ Ik vind deze Band leuk en zou ze graag op GMM zien maar het is ook geen verplichting.
Ik denk dat veel bands een Headliner plek verdiennen. Jonge of "Oude". Papa Roach, Disturbed, Bad Omens, Powerwolf,... Architects, Lamb of God,...šŸ¤˜

Graspop Line up page en app pagina zijn leeg gehaald
Bekijk bijlage 11137
Alle signalen staan op groen om Falling In Reverse aan te kondigen als Benelux exclusive south stage headliner
(Nee dat is geen serieuze opmerking, voor dat ik allemaal haatberichten krijg)

Iemand van de mensen hier sherlock holmes genoeg om te achterhalen of er vorig jaar ook iemand dit opgemerkt heeft en hoeveel tijd er dan nog tussenzat met de 1e aankondiging? šŸ˜

• Leuk
Mbt FIR, ik denk dat het idd eikels zijn maar dan vooral hoe ze de toer origineel geboekt hadden.

Wurzburg --vanuit italie omhoog om via wurzburg weer naar het zuiden te gaan naar ZĆ¼rich.

Boedapest > vanuit praag naar Boedapest om dan terug naar Polen en weer terug naar wenen te gaan.

Tilburg: helemaal noord west vanuit wenen om daarna terug naar oosten te gaan voor Frankfurt en weer terug naar het westen voor Parijs.

Deze op en neer bewegingen hebben ze er allemaal uit gegooid.
Als je tour nu bekijkt is het tocht van het zuiden naar het noorden(berlijn). Daarna een rondje praag - wenen - Polen - praag
Dan gaan ze naar het westen via Frankfurt.

Dit is logistiek een stuk beter te doen maar hadden ze misschien eens eerder over moeten nadenken.
Mooi uitgezocht.
De zanger overal de.schupd van geven lijkt me onzin. Doe jij niet in deze.post, wordt wel gezegd hier.
Lijkt.me.een fout in de planning geweest

• Winning
Mooi uitgezocht.
De zanger overal de.schupd van geven lijkt me onzin. Doe jij niet in deze.post, wordt wel gezegd hier.

Maar wel opvallend dat dan de kleine venues er nu tussenuit vallen. En dan doodleuk een nieuw optreden plannen op de datum van een gecancelde show... Maakt niet uit wie er de schuld heeft, is gewoon een naaistreek...

Maar wel opvallend dat dan de kleine venues er nu tussenuit vallen. En dan doodleuk een nieuw optreden plannen op de datum van een gecancelde show... Maakt niet uit wie er de schuld heeft, is gewoon een naaistreek...
is niet de eerste en zeker niet de laatste tour waar een aantal data ongelukkig vallen. maar het valt wel op dat het telkens deze band is die ze cancelled terwijl andere bands zich er gewoon door worstelen en er staan.

en dan nog, dit schema was nog altijd niet onmogelijk,

op hells balls in kortrijk kwam agnostic front van Denemarken naar Kortrijk (800km) om de dag erna naar zwitserland (700 km) te gaan

Falling in reverse had 2 dagen voor en na de 3 shows die cancelled waren tijd om de trip te maken.

milaan - wurzburg 600 km met 2 dagen tijd

wurzburg - zurich 350 km met 1 dag tijd

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Mooi uitgezocht.
Het is gewoon ronduit belachelijk dat je erachter komt dat je planning te strak is wanneer de tour al begonnen is
Logistieke uitdagingen horen getackeld te worden in een eerder stadium (idealiter voor de aankondiging) en niet tijdens de tour.

• Leuk
Waarderingen: HaaEll en MartinB
Het is gewoon ronduit belachelijk dat je erachter komt dat je planning te strak is wanneer de tour al begonnen is
Logistieke uitdagingen horen getackeld te worden in een eerder stadium (idealiter voor de aankondiging) en niet tijdens de tour.
Lijkt me ook niet de reden, zo kort tevoren. Een tour wordt volledig geregeld en gepland, inclusief chauffeurs etc. Prijzen worden ook berekend op basis van het aantal afgelegde kms. Dat is dus allemaal al vastgelegd dan. Zou wel bijzonder zijn als ze zo kortdag ineens de boel omgooien. Zeker omdat een van de geannuleerde shows op de 16e is, dat is over 3 dagen.

Maar goed, al mijn hoop gevestigd op Graspop nu :ROFLMAO:

Users who are viewing this thread