Graspop Metal Meeting 2025

En waar zet je SLAYERRR, dit was toch een quasi zekerheid nu hun manager gezegd heeft dat ze een paar Europese festivals gingen doen in 2025??

Lijkt me niet dat Slayer in juni festivals gaan doen als Exodus dat wel doet met Gary Holt.

Best wel een vette combi. P.O.D. was erg goed op Graspop dit jaar. Godsmack is ook altijd sterk live. Drowning Pool zou leuk zijn om eens Bodies mee te schreeuwen.
Vreemd dat er geen Nederlandse datum bij zit

• Leuk
Waarderingen: Moniek en PreFXDesigns
Godsmack kunnen we ook afschrijven
Komen in april naar Europa (samen met POD en Drowning Pool) en gezien deze band niet vaak Europa meer aandoet, lijkt het me sterk dat ze de zomer ook nog meepakken

EDIT: Zag niet dat er al een nieuwe pagina was waar dit geplaatst was

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Whitesnake zou ik wel leuk vinden, maar het is geen headliner. Maar 4 november is dus de dag?!

• Leuk
Waarderingen: Piet
Ik denk dat het afhangt van de verdere boekingen. Kunnen ze twee grotere namen vinden voor de dag, dan staan ze als derde.
Is het wat lastiger om die dag te vullen qua headliners, dan zou een north stage head me niet verbazen.
Grote of grotere naam is voor mij relatief als je het over falling in reverse hebt.
Heb ge't over ouwe knarren, ok dan zijn de scorpions iron maiden of judas priest groter.
Heb je het over wie er dit decenium het meest populair is in de metal? Dan zijn er maar 2 namen: electri callboy en falling in reverse. Er zijn er nog die in de buurt komen: sleep token, lorna shore, slaughter to prevail, bad omens, spiritbox en jinjer ben ik iets minder bekend. Maar die verdienen volgens mij ook wel grotere spots. Ofwel heb ik de generatie van 10 jaar terug overgeslaan en ben ik mee met deze generatie en de generatie van 20 jaar terug. haha

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Steph85
Best wel een vette combi. P.O.D. was erg goed op Graspop dit jaar. Godsmack is ook altijd sterk live. Drowning Pool zou leuk zijn om eens Bodies mee te schreeuwen.
Vreemd dat er geen Nederlandse datum bij zit
Ja, dat is balen!

Grote of grotere naam is voor mij relatief als je het over falling in reverse hebt.
Heb ge't over ouwe knarren, ok dan zijn de scorpions iron maiden of judas priest groter.
Heb je het over wie er dit decenium het meest populair is in de metal? Dan zijn er maar 2 namen: electri callboy en falling in reverse. Er zijn er nog die in de buurt komen: sleep token, lorna shore, slaughter to prevail, bad omens, spiritbox en jinjer ben ik iets minder bekend. Maar die verdienen volgens mij ook wel grotere spots. Ofwel heb ik de generatie van 10 jaar terug overgeslaan en ben ik mee met deze generatie en de generatie van 20 jaar terug. haha
Ghost is toch ook wel stuk groter dan fir

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Paddy

Users who are viewing this thread