Graspop Metal Meeting 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.448
6.858
Stake is niet de vervanger die ik had verwacht, maar prima. Ga ik wel meepikken. Babymetal vond ik de vorige keer een kwartiertje leuk, dus ik kan ook lekker optijd bij NeO gaan klaarstaan. Ik weet nog niet met welk biertje precies, maar wel linksvoor rechtsvoor met zo'n beetje iedereen van hier!
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.058
Is there differnt beers in Metaldome's bar?
There are different beers in the Belgian beer bar (left of the mainstages) and in the Jupiler Beers & Stories tent (food truck area) apart from those two places all other drink stands have the same beers. (Except some of them only selling big beers, of the same jupiler beer)
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.710
3.496
There are different beers in the Belgian beer bar (left of the mainstages) and in the Jupiler Beers & Stories tent (food truck area) apart from those two places all other drink stands have the same beers. (Except some of them only selling big beers, of the same jupiler beer)
+ in the classic rock café they also have different beers, and it's right next to the metal dome so very easy to grab a special beer there first
 

Yyperi

Campingartiest
14 nov 2023
86
196
There are different beers in the Belgian beer bar (left of the mainstages) and in the Jupiler Beers & Stories tent (food truck area) apart from those two places all other drink stands have the same beers. (Except some of them only selling big beers, of the same jupiler beer)
Yep, I knew those places. It's my fifth time this year and I thought I missed one bar that sells other beers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.058
+ in the classic rock café they also have different beers, and it's right next to the metal dome so very easy to grab a special beer there first
zo leer ik ook nog eens wat, die wist ik niet. toch maar een keertje daar naar binnen lopen dan.
 

thesummoning

Campingartiest
18 jun 2019
60
178
Heel blij hier met Stake als vervanger!

Ondertussen ook Turnstile ontdekt. Bij de eerste oppervlakkige luisterbeurten op de volledige playlist me niet echt opgevallen en aangezien hun beschrijving op zich niet mijn genre is ook niet veel moeite gedaan.

Maar 'Mystery' bleef toch wat plakken en gelukkig had ik ook nog niet echt andere groepen die ik wou zien op dat moment dus toch de moeite gedaan om wat meer te luisteren en ook even een live show opgezocht.

Wow, ondertussen echt wel weggeblazen.
Mij geeft het dezelfde vibes als Brutus. Dus wie hen ook nog niet kende en fan is van Brutus kan ik ten zeerste aanraden toch eens goed te luisteren.
 

PitfestRules

Campingartiest
15 okt 2023
72
204
Vraagje: wij overnachten op metalpark. Weet iemand hoe lang busritje duurt, hoeveel van die bussen rijden er en zijn er lange wachtrijen ?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.452
8.058
Vraagje: wij overnachten op metalpark. Weet iemand hoe lang busritje duurt, hoeveel van die bussen rijden er en zijn er lange wachtrijen ?
ritje duurt ongeveer een half uur, en wachtrijen zijn vrij kort. als je geluk hebt stap je direct in, als je pech hebt wacht je een kwartiertje
als je na de headliners richting de bussen loopt dan ben je natuurlijk niet de enige daar dus kan het wat langer duren, verder gaat het meestal vrij snel
op donderdagochtend wat extra tijd incalculeren, de bus doet er dan langer over ivm met files.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

PitfestRules

Campingartiest
15 okt 2023
72
204
ritje duurt ongeveer een half uur, en wachtrijen zijn vrij kort. als je geluk hebt stap je direct in, als je pech hebt wacht je een kwartiertje
als je na de headliners richting de bussen loopt dan ben je natuurlijk niet de enige daar dus kan het wat langer duren, verder gaat het meestal vrij snel
op donderdagochtend wat extra tijd incalculeren, de bus doet er dan langer over ivm met files.
Super bedankt
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
471
673
:cautious:bruce dickinson heeft zijn show van morgen in roemenië gecancelled ivm een griep virus bij hem en zijn bandleden.
Hopelijk niet te erg dan, natuurlijk is graspop nog 18 dagen, normaal ben je wel op een goeie week van griep af. Afwachten en hopen maar
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.800
5.438
Heel blij hier met Stake als vervanger!

Ondertussen ook Turnstile ontdekt. Bij de eerste oppervlakkige luisterbeurten op de volledige playlist me niet echt opgevallen en aangezien hun beschrijving op zich niet mijn genre is ook niet veel moeite gedaan.

Maar 'Mystery' bleef toch wat plakken en gelukkig had ik ook nog niet echt andere groepen die ik wou zien op dat moment dus toch de moeite gedaan om wat meer te luisteren en ook even een live show opgezocht.

Wow, ondertussen echt wel weggeblazen.
Mij geeft het dezelfde vibes als Brutus. Dus wie hen ook nog niet kende en fan is van Brutus kan ik ten zeerste aanraden toch eens goed te luisteren.
Brutus-vibes krijg ik er niet echt van, maar Turnstile is absoluut een must-see.
Dat wordt een paar uur achter elkaar knallen aan de main stages met het briljante rijtje Avantasia, Electric Callboy en Turnstile!

Het is alleen heel jammer dat Tarja clasht met laatste kwartier EC en eerste half uur Turnstile.
Maar na het beluisteren van een volledige setlist (wat van begin tot einde stampen is), heb ik (voor nu) toch maar besloten om het hele optreden van Turnstile te gaan zien, ook al omdat ik die nog nooit gezien heb.
Tarja (+ Marko Hietala) ga ik dan mogelijk nog wel in september zien in Utrecht of Bochum).
 

Davidov90

Randprogramma
21 nov 2023
119
217
Hier ook tevreden met Stake (y) The sea is dying blijft toch wel een knaller van formaat. Alleen zoals al aangehaald, jammer dat die niet in het donker gebracht kan worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

leon94

Campingartiest
27 okt 2018
71
58
Op de website lees ik dat het niet is toegestaan om een partytent op te zetten op Camping Inferno. Iemand ervaring mee of ze daar echt zo streng mee zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken