Graspop Metal Meeting 2024

saurus

Dagopener
4 feb 2019
603
725
441904873_10232435368204302_3041538873453254112_n.jpg
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Simoni en Joslittel

Bokirules

Campingartiest
19 jan 2017
75
53
hey,

sorry efkes een off topic vraag( verwijs me gerust door naar de juiste topics). Ik heb net parkeer ticket gekocht via Ticketmaster. foutmelding gehad tijdens proces maar geld is er wel van. vind mijn bestelling ook niet terug... . Iemand ervaring hier mee dat dit wel goed komt uiteindelijk of moet je nieuwe bestellen? (heb een mailtje gezonden ook.)
Even een mailtje sturen naar de ticketmaster en cc naar GMM met de nodige info die je nu hebt.
Even uitleggen en dan komt het goed
 
  • Leuk
Waarderingen: Sdg

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.522
812
Ik hoop nog steeds op een Jane's Addiction (ondanks Werchter) of 311. Beetje gemiste kans dat die niet komen. Touren beiden bijna nooit in Europa en zijn nu in de omgeving (Pinkpop en Melkweg) in het weekend van Graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.522
812
Ik hoop nog steeds op een Jane's Addiction (ondanks Werchter) of 311. Beetje gemiste kans dat die niet komen. Touren beiden bijna nooit in Europa en zijn nu in de omgeving (Pinkpop en Melkweg) in het weekend van Graspop.
Ohh.. 311 is canceled in de Melkweg zie ik nu.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.577
4.773
is er al iets geweten over het graspop terrein/camping? enige waterschade zoals we op werchter zien?
 

Ceeweb

Randprogramma
1 jun 2023
123
247
Ik ga nog even terugkomen op twee topics die hier al eens besproken werden. Namelijk randanimatie en het volgens sommige belangrijkste bijgebeuren ter wereld: voetbal.
Met nog een 2 weken voor het EK en 3 weken voor GMM, vind ik het persoonlijk opvallend dat Graspop nog letterlijk niets heeft aangekondigd ivm de eventuele aanwezigheid van een groot scherm/fanzone.
Mij persoonlijk kan het gestolen worden, want tijdens de match van de Belgen ga ik lekker genieten van Blind Guardian, maar toch, opvallend nadat het de vorige keren wel aanwezig was.
 

Jeroen

Randprogramma
9 feb 2015
102
95
Sabaton lijkt mij een oplossing, in het verleden ook al geweest. Zoals ze zelf aangeven, hoeft Graspop hun maar gewoon te bellen en ze komen af.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
Ben geen groot powermetalfan.. Ik moest naar Blind Guardian omdat mijn dochter dit graag wou zien.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
603
725
Ik ga nog even terugkomen op twee topics die hier al eens besproken werden. Namelijk randanimatie en het volgens sommige belangrijkste bijgebeuren ter wereld: voetbal.
Met nog een 2 weken voor het EK en 3 weken voor GMM, vind ik het persoonlijk opvallend dat Graspop nog letterlijk niets heeft aangekondigd ivm de eventuele aanwezigheid van een groot scherm/fanzone.
Mij persoonlijk kan het gestolen worden, want tijdens de match van de Belgen ga ik lekker genieten van Blind Guardian, maar toch, opvallend nadat het de vorige keren wel aanwezig was.
ik heb in de week wel gezien dat ze op straat bij de brixenboys de eerste stand als je de grote weg opdraait de voetbal uitzenden op grote schermen.
meen mij te herinneren dat dat vorige keer niet mocht vanwege graspop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken