Graspop Metal Meeting 2024

Alma

Campingartiest
16 nov 2023
63
115
Wooooooh HAMMERFALLLLLLLLL!!!!!!

Merendeel Mainstages dit jaar.
Uitzonderingen zijn Brothers of Metal, Max & Iggor Cavalera, Tarja, Iron Allies, Pain, Biffy Clyro's Empire State Basterd (of ff niks), Blind Guardian en misschien een klein stukje Emperor (wie verzint de clash Scorpions Emperor Machine Head) :(
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

BamischijfMetMayo

Playlistbediener
4 jan 2024
34
49
Wellicht dat Dominum wel wat voor je is, past wel goed bij brothers of metal, leuke combi.
Oh shit, dat is inderdaad wel een goede. Er spelen dan alleen ook veel bands die ik eigenlijk op Jera wil zien. Ik ga afwachten of die misschien een vervelende clash veroorzaken op Jera, dan kan ik ze nog eventueel op GMM bekijken.
Verder nog een vraagje. Waarom is je username bamischijfmetmayo en heb je als avatar een plaatje van een broodje met een bamischijf, maar zonder mayo?

Omdat ik geen half muntje ga betalen voor een beetje mayo, geef ik liever uit aan meer bier.
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
179
211
mijn planning ongeveer voor de zaterdag maar kan wel nog iets veranderen... . Bedoel je wandelt naar dat ene optreden je passeert iets je denkt dat heeft iets je leert nieuwe dingen kennen.

Spoil engine (belgen open Main ik bedoel. Jammer voor defects ook fan van. Maar we klagen veel dat Graspop niet veel belgen op hun affiche hebben. Dus steunen die handel)
fleddy melculy
Red
ice nine kills
frog leap
(dank u forum door jullie beginnen luisteren :p)
pain
Rotting christ
Jullie doen me verdomd twijfelen tussen Uriah heep en kampfar.... . dus ik vermoed beginnen bij Uriah heep betoveren ze me blijf ik staan. doen ze me niks ren ik naar Kampfar :ROFLMAO:.
Limp bizkit of als het gevoel me naar blind guardian brengt...
A7 maar echt dit is echt mijn clote clash... Kamelot.
bring me the horizon

Architects sla ik over die zien we wel op Alcatraz als head liner :D
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en N1tje

moensk

Playlistbediener
20 feb 2024
32
22
Mijn spoorboekje voor zaterdag:

Fleddy Melculy
DeathbyRomy

Ice Nine Kills
Frog Leap
Mammoth WVH
Glenn Hughes
Uriah Heep
Brutus
Limp Bizkit
Wolfmother
(eerste 20 minuten ofzo. Ik mis het einde van Limp Bizkit, maar zie ze zondag toch opnieuw op Pinkpop)
Avenged Sevenfold
Bring Me The Horizon
(zal ik wss niet volledig meer uitkijken)

Niet echt geweldig veel clashes maar toch aardig wat overlappingen waardoor ik niet alle optredens volledig kan zien. Kamelot mis ik, maar zie ik eind oktober toch samen met Ad Infinitum.
 

talos654

Playlistbediener
21 mrt 2024
6
16
Here's my timetable:

Thursday:
Solence
Erra
Casey (Maybe)
Silverstein
Shadow of intent
Bury tomorrow
Asinhell
Heart
Megadeth - Underoath. I'll have to cut Megadeth a bit short to catch the second half of Underoat's set.
Alice Cooper
Tool (only because my group of 9 friends really looking forward to see them. not my cup of tea.)

Friday:
Until i wake
P.O.D
Hammerfall
Fear Factory
Bruce Dickinson
Avantasia
Electric Callboy
Turnstile
Judas priest - Pendulum. same as Megadeth - Underoath clash :cry:

Saturday:
Spoil Engine
ICE NINE KILLS (most looking forward to)
Steel Panther
Pain
While she sleeps
Limp Bizkit
A7X
BMTH

Sunday:
Wargasm
Atreyu
Crystal lake
Body Count
Corey Taylor - Of mice & men - Black Daliah - still have to figure it out.. probably Corey for "Tool reasons" again .:LOL:
Slaughter to prevail
Scorpions
Machine head.

Damn it's gonna be a busy weekend but can't wait!
 

Jeroen

Randprogramma
9 feb 2015
101
92
Zijn de ExcelNerds hier aanwezig al begonnen met tracken wie wanneer bij welk optreden samenkomt? Of een PowerBi'tje met plattegrond?
Enniewee :
Donderdag (vet > must, schuin > tweede keus, gewoon > als ik er toch ben):
Night Verses
Erra
Dying Wish

Bleed From Within
Shadow of intent
BabyMetal
Asinhell
Kerry King
Heart
Ne Obliviscaris / Megadeth (weet t nog niet)
Alice Cooper
Cavalera's
Tool


Vrijdag :
Svartsot
Khemmis
Borknagar

The Acacia Strain
Dying Fetus
Fear Factory
Vltimas
(*en stukje Bruce)
Avantasia
Nile / Fit for a King (not sure)
Biohazard

Zaterdag :
Defects
Fleddy
Suffocation

Ice Nine Kills (tot het me verveelt)
Pestilence
Steel Panther OF Frog Leap (HUH? hoe dan...)
Batushka
stukje Pain

Glenn Hughes
Mr Bungle

Empire State Bastard
Architects / Brutus ?
Limp Bizkit
(hopelijk stukje) I am Morbid

Wolfmother
Abbath
BMTH

Zondag :
Sanguisugabogg
Crystal Lake
Extreme
Ihsahn
Bodycount

(stukje) Crownshift
Black Dahlia Murder
Deep Purple

Dark Funeral
Emperor
Machine Head


Wel veel onmogelijke keuzes en waarschijnlijk halve optredens checken.. het zij zo..
 

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
112
132
Opvallend hoe die donderdag iedereen andere bands wenst te zien. Gaat mooi verdeelde weide zijn :)
 

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
36
61
Iemand toevallig een vermoeden of iets opgevangen wat we mogen verwachten van de supermarkt op de camping en met welke keten ze samenwerken? Als ze uiteraard al samenwerken met een keten.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
De Clash waar ik zelf toch wel echt het meeste mee zit is Limp Bizkit - Blind Guardian. Vooral omdat ik bij dat podium blijf staan voor Kamelot.

Wat me wel opvalt. 50 min voor Blind Guardian, niet eens een heel uur gezien meerdere van hun hits toch snel al +6 min zijn. Geeft ze toch al snel een set van maar 5-6 nummers, ligt er natuurlijk aan wat ze spelen. Met daarna een ombouw van 70 minuten (21:50 - 23:00). Vind ik wel wat overdreven, of ligt dat aan mij?
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: MarcoReusel en Valthys

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.965
8.027
De Clash waar ik zelf toch wel echt het meeste mee zit is Limp Bizkit - Blind Guardian. Vooral omdat ik bij dat podium blijf staan voor Kamelot.

Wat me wel opvalt. 50 min voor Blind Guardian, niet eens een heel uur gezien meerdere van hun hits toch snel al +6 min zijn. Geeft ze toch al snel een set van maar 5-6 nummers, ligt er natuurlijk aan wat ze spelen. Met daarna een ombouw van 70 minuten (21:50 - 23:00). Vind ik wel wat overdreven, of ligt dat aan mij?

Komt waarschijnlijk doordat er geen overlap meer is met de metal dome
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

BamischijfMetMayo

Playlistbediener
4 jan 2024
34
49
De Clash waar ik zelf toch wel echt het meeste mee zit is Limp Bizkit - Blind Guardian. Vooral omdat ik bij dat podium blijf staan voor Kamelot.

Wat me wel opvalt. 50 min voor Blind Guardian, niet eens een heel uur gezien meerdere van hun hits toch snel al +6 min zijn. Geeft ze toch al snel een set van maar 5-6 nummers, ligt er natuurlijk aan wat ze spelen. Met daarna een ombouw van 70 minuten (21:50 - 23:00). Vind ik wel wat overdreven, of ligt dat aan mij?
Volgende week gewoon naar de 013 voor Blind Guardian, is dat niet een optie? En dan kan je op GMM lekker naar Limp Bizkit?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Volgende week gewoon naar de 013 voor Blind Guardian, is dat niet een optie? En dan kan je op GMM lekker naar Limp Bizkit?
In 013 ben ik er ook bij! Maar Blind Guardian is een van mijn favoriete bands. Ik ga die niet overslaan! Limp Bizkit is meer zo'n band die gewoon echt leuk is om mee te pakken, geen grote ramp om te missen, maar wel een baal momentje.
Plus, ik wil gelijk ook een goede plek hebben voor Kamelot direct erna.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.354
10.977
In 013 ben ik er ook bij! Maar Blind Guardian is een van mijn favoriete bands. Ik ga die niet overslaan! Limp Bizkit is meer zo'n band die gewoon echt leuk is om mee te pakken, geen grote ramp om te missen, maar wel een baal momentje.
Plus, ik wil gelijk ook een goede plek hebben voor Kamelot direct erna.
ga je daar echt 1 uur en 10 minuten van tevoren staan ja? vermoed 10 minuten op voorhand en je hebt een uitstekende plek bij Kamelot.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken