Graspop Metal Meeting 2024

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
102
294
Vergeet z'n Mark Tremonti does Sinatra album niet! 🔥
Ik zal wel een cultuur barbaar zijn, maar die past niet in mijn straatje qua muzieksmaak. Vond het wel tof om zijn interview te lezen dat hij dat album in heeft gezongen voor het goede doel ivm zijn dochter die met het syndroom van down was geboren. Sinatra zingen lag zo ver van alles wat hij had gedaan dat het voor hem qua zenuwen voelde alsof het een van zijn eerste optredens was.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Timmy

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Graspop staat niet in de newsletter van Steel Panther. Wel alle andere Europese shows. Ook op hun website wordt Graspop niet (meer) vermeld
 
  • Leuk
Waarderingen: nepticot en Timmy

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.505
3.001
Dan kan de kleding ook gewoon aanblijven van de dames dus.

Ben benieuwd wanneer Graspop uit zijn winterslaap komt. Met Steel Panther en Ice Nine Kills (verhuizing naar de FFDP-dag) verdwijnen er al twee namen van de bovenste rij tekstnamen... En die dag had onder de headliners ook nog geen enkele logoband dus ben benieuwd wat er allemaal nog bij gaat komen op deze zaterdag dan...
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.185
7.431
Dan kan de kleding ook gewoon aanblijven van de dames dus.

Ben benieuwd wanneer Graspop uit zijn winterslaap komt. Met Steel Panther en Ice Nine Kills (verhuizing naar de FFDP-dag) verdwijnen er al twee namen van de bovenste rij tekstnamen... En die dag had onder de headliners ook nog geen enkele logoband dus ben benieuwd wat er allemaal nog bij gaat komen op deze zaterdag dan...
Limp Bizkit, ADTR, Mr bungle, Mudvayne
Voor dit rijtje offer ik Steel Panther graag op hoor
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Excuseer, er moest nog een vraagteken achter die meer tussen haakjes. Want ik weet niet of de show ooit op hun site stond


Ik zie nu wel juist dat toen ze de Europese show aankondigde , Graspop ook niet in de lijst stond maar wel op de bijgevoegde poster
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.634
5.073
Dan kan de kleding ook gewoon aanblijven van de dames dus.
Ik snap die ophef daarover nooit zo, smakeloos of niet, daar kiezen die dames toch volledig zelf voor?
Het podium opgaan is al keuze nr. 1, daadwerkelijk (semi-)bloot gaan is keuze nr. 2, en hoe lang en welke kledingstukken is keuze nr. 3 (het is meestal maar een klein deel van de dames op het podium die überhaupt iets uittrekken, de rest staat gewoon wat quasi-sensueel te dansen).
Hoe preuts zijn we allemaal geworden als een vrouw niet eens meer zelf mag bepalen of/waar/wanneer/hoe ze haar lichaam wil laten zien, binnen een daarvoor geschikte en onschuldige context?
Iemand die dat niet leuk vindt of daar niet tegen kan, gaat maar lekker ergens anders kijken, podia en alternatieven genoeg...
Ben benieuwd wanneer Graspop uit zijn winterslaap komt. Met Steel Panther en Ice Nine Kills (verhuizing naar de FFDP-dag) verdwijnen er al twee namen van de bovenste rij tekstnamen... En die dag had onder de headliners ook nog geen enkele logoband dus ben benieuwd wat er allemaal nog bij gaat komen op deze zaterdag dan...
Uhh, ik dacht dat Kamelot die benieuwdheid al aardig had weggenomen...? 😅;)

1704469980567.png
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.381
2.879
Ik snap die ophef daarover nooit zo, smakeloos of niet, daar kiezen die dames toch volledig zelf voor?
Het podium opgaan is al keuze nr. 1, daadwerkelijk (semi-)bloot gaan is keuze nr. 2, en hoe lang en welke kledingstukken is keuze nr. 3 (het is meestal maar een klein deel van de dames op het podium die überhaupt iets uittrekken, de rest staat gewoon wat quasi-sensueel te dansen).
Hoe preuts zijn we allemaal geworden als een vrouw niet eens meer zelf mag bepalen of/waar/wanneer/hoe ze haar lichaam wil laten zien, binnen een daarvoor geschikte en onschuldige context?
Iemand die dat niet leuk vindt of daar niet tegen kan, gaat maar lekker ergens anders kijken, podia en alternatieven genoeg...

Uhh, ik dacht dat Kamelot die benieuwdheid al aardig had weggenomen...? 😅;)

Bekijk bijlage 7531
Ik dacht hetzelfde bij Motley Crue. Ook de dames die daar hun shirt omhoog doen op aanvraag van Tommy doen dat zelf. Blij dat er nog zoiets als vrije keuze bestaat.
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
Deze discussie is al eerder vrij uitgebreid gevoerd, en kan makkelijk terug gevonden worden door de zoekfunctie te gebruiken😉 zorgt weer voor iets minder paginas met al gevoerde discussies.

Verder erg benieuwd waarneer Graspop met de niewe namen gaat komen, en welke namen er bij komen/af vallen van de geleakte poster.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.634
5.073
Deze discussie is al eerder vrij uitgebreid gevoerd, en kan makkelijk terug gevonden worden door de zoekfunctie te gebruiken😉 zorgt weer voor iets minder paginas met al gevoerde discussies.

Verder erg benieuwd waarneer Graspop met de niewe namen gaat komen, en welke namen er bij komen/af vallen van de geleakte poster.
Prima, maar als ik toen die discussie gemist heb, mag ik toch zeker alsnog mijn mening daarover geven?
Hoeft uiteraard niemand op te reageren. ;)

En waarom zou overigens een dergelijke discussie niet meer opnieuw aangehaald mogen worden in een de facto on- én off-topic thread (waar ik me inmiddels maar bij heb neergelegd)? Er worden hier immers aan de lopende band discussies meermaals en tot in den treure gevoerd, ook veel minder relevante (deze gaat tenminste nog over een band die aangekondigd is voor GMM)?

Wat pas echt zorgt voor onnodige paginavulling zijn al die 'ben heel erg benieuwd...' reacties, maar die nemen we ook maar voor lief blijkbaar..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken