Graspop Metal Meeting 2024

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
707
645
Mooie opvulling, maar ik had toch wel gehoopt op meer punknamen.

Gaan Sum 41, The Offspring, Billy Talent, Simple Plan, The Interrupters, Bowling For Soup, .... allemaal op Werchter staan?
 
  • Leuk
Waarderingen: scheep en PreFXDesigns

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.608
4.586
Mooie opvulling, maar ik had toch wel gehoopt op meer punknamen.

Gaan Sum 41, The Offspring, Billy Talent, Simple Plan, The Interrupters, Bowling For Soup, .... allemaal op Werchter staan?
Billy Talent in de AB
Ook nog festivals als Rock Zottegem die soms zo'n naam boeken
Er zullen er nog wel wat bewaard zijn voor een andere drop
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

DenZwo

Playlistbediener
8 jun 2022
27
69
Voor mij persoonlijk wel een enorme tegenvaller.vorig jaar wilde ik bij a 10 bands per dag bekijken, maar deze editie,tot nu toe een handjevol. En van de bands die ik wel wil zien heb ik de meeste (vrij recentelijk) al gezien
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
212
401
Zeer goede affiche tot nu toe. Vooral wat meer afwisseling in het metal genre.
Van old scool Extreme tot old scool Immortal (Abbath)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.147
Is er al een clashfinder up to date? Duurt wat lang :ROFLMAO::ROFLMAO:
(mopje he vrienden, tegen morgenmiddag is ook goed hoor ;) )
Yes, ik ben de eerste hier. Heb overigens alles vanaf de hoogste spot naar onderen gewerkt per podium. Als er bij volgende lichtingen wat bij komt zal er vanzelf e.e.a. naar vroeger verhuizen.

 

Reislustig

Playlistbediener
20 jun 2023
30
81
Ja hier staat wel heel veel fijns in hoor. Met Kamelot, Karnivool, Vltimas, blind Guardian, Vola, Vintage Caravan, EMPERORRRRR, Pendulum, Rotting Christ, Ihsahn, Dark Funeral, Brutus (eindelijk) staat er veel moois.

Ik mis alleen Ne Obliviscaris heel erg :(
Ik heb goede hoop dat NeO nog wordt toegevoegd. Ze zijn in de buurt, zijn vandaag bevestigd voor Into the Grave 🤞
 

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Ik denk dat het qua informatie voorziening goed is als de redactie van festileaks deze video-reportage met de organisator van Graspop in een nieuw artikel uitlicht of toevoegd aan het artikel over de nieuwe namen. Weet iemand wie dat kan doen?
- 'De affiche samenstellen was dit keer een hele onderneming' zegt organisator Peter Van Geel. Oa door meer festivals.
- Misschien laatste keer Scorpions
- Machine Head voor het eerst op een festival na jaren vorig jaar op Graspop. Nu komen ze terug.
- Organisator vertelt dat ze meer moeten zoeken in jongere headliners.
Reportage met organisator Graspop
 
Laatst bewerkt:

JK79

Dagopener
11 sep 2021
506
1.243
Niet meteen een wow gevoel bij deze drop want ik mis bands die ik zelf graag zou zien. Van de andere kant met wat inluisteren toch al wat leuke zaken ontdekt dus waarschijnlijk gewoon een weekendticket want dat is goedkoper dan nu een nog beschikbaar los ticket voor Tool te kopen en Dessel is dichterbij dan Amsterdam.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
465
352
Polyphia net voor TOOL zou wel balen zijn. Al zal het wel zeker. Ging tijdens Alice Cooper al een plaatsje bemachtigen in het voorvak.
 

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
98
198
Hier worden de combi tickets ook aangeschaft.
Met deze line up zijn er al (dagelijks) minimaal 3 bands die ik wil zien.
Grof gerekend €25 per band.
En er zullen er vast nog wel meer bij komen.
Ik twijfel er niet aan dat er net als afgelopen editie momenten komen dat ik door bands/sfeer geraakt wordt en tijd nodig heb om weer te aarden.
En voor mij ook erg belangrijk: Het oude en nieuwe samen delen met mijn zoon.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.413
6.087
Polyphia net voor TOOL zou wel balen zijn. Al zal het wel zeker. Ging tijdens Alice Cooper al een plaatsje bemachtigen in het voorvak.
Scheelt dat er geen voorvakken zijn op Graspop ;)

Maar ja idd, tijdens AC alvast goed vooraan gaan staan bij South is ook mijn plan. Scheelt dat ik geen groot Polyphia fan ben zelf. Nooit echt geluisterd gewoon hoor, wellicht vind ik het ook fantastisch, maar gaat qua planning waarschijnlijk niet handig zijn om mezelf daar nu voor te hypen idd...
 

Paul!

Campingartiest
4 dec 2022
98
198
Hier worden de combi tickets ook aangeschaft.
Met deze line up zijn er al (dagelijks) minimaal 3 bands die ik wil zien.
Grof gerekend €25 per band.
En er zullen er vast nog wel meer bij komen.
Ik twijfel er niet aan dat er net als afgelopen editie momenten komen dat ik door bands/sfeer geraakt wordt en tijd nodig heb om weer te aarden.
En voor mij ook erg belangrijk: Het oude en nieuwe samen delen met mijn zoon.
Wil hier toch nog een klein en niet teveeleisend verlanglijstje eraan toevoegen:
Vandenberg
Lamb of God
Flogging molly/Dropkick Murphy
Wat Britse punkrock
Urne
 
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh en MarcoReusel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.427
2.976
Hier worden de combi tickets ook aangeschaft.
Met deze line up zijn er al (dagelijks) minimaal 3 bands die ik wil zien.
Grof gerekend €25 per band.
En er zullen er vast nog wel meer bij komen.
Ik twijfel er niet aan dat er net als afgelopen editie momenten komen dat ik door bands/sfeer geraakt wordt en tijd nodig heb om weer te aarden.
En voor mij ook erg belangrijk: Het oude en nieuwe samen delen met mijn zoon.
Zo verschrikkelijk herkenbaar Paul. Voor mij ook een hele grote reden om bijna blind een combiticket aan te schaffen. Kan niet wachten om zijn gezicht te zien bij Priest of Megadeth bijvoorbeeld
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken