Graspop Metal Meeting 2024

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
87
165
Misschien een domme vraag, iemand ervaring met de Vip plaatsen? Is dat de meerprijs waard ?
Ikzelf heb last van mijn rug en dan is een zitplaats wel eens aangenaam. Daarnaast was het vorig jaar een voordeel dat er met de VIP extra schaduw was. Zou ik zonder mijn rugproblemen voor een VIP ticket gaan? Nee, zeker niet.
Ik twijfel zelfs of ik nog voor VIP ga, met de extra tribune aan de Jupiler stage, was het vorig jaar eigenlijk bijna altijd wel mogelijk om eventjes een zitplaats te kunnen vinden, dus alleen daarom zo veel extra betalen is ook niet meer nodig.
 

Evilbert

Playlistbediener
17 nov 2023
9
28
Hoe toegankelijk zijn de parkeerplaatsen, kun je s'nachts nog makkelijk wegkomen? Of kun je beter in Mol parkeren en dan met de shuttlebus gaan?
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
187
Ikzelf heb last van mijn rug en dan is een zitplaats wel eens aangenaam. Daarnaast was het vorig jaar een voordeel dat er met de VIP extra schaduw was. Zou ik zonder mijn rugproblemen voor een VIP ticket gaan? Nee, zeker niet.
Ik twijfel zelfs of ik nog voor VIP ga, met de extra tribune aan de Jupiler stage, was het vorig jaar eigenlijk bijna altijd wel mogelijk om eventjes een zitplaats te kunnen vinden, dus alleen daarom zo veel extra betalen is ook niet meer nodig.
Vroeger was de VIP geen enkele meerwaarde buiten propere en gemakkelijk beschikbare toiletten maar daarvoor ga je natuurlijk niet zoveel extra betalen en het zicht vanop het VIP deck was ook beperkt. Vanaf dit jaar was het vƩƩƩl beter, je hebt plaats genoeg om in een gezellig surrounding uit te rusten en je hebt een prachtig view op de "South" stage. Mijn vriendin kan dit appreciƫren, ikzelf zit praktisch constant op de pelouse om zoveel mogelijk van het echte festivalleven te genieten. Het enige echte supervoordeel is dat je met je wagen kan parkeren op een vip parking die rechtstreeks toegang heeft tot de vip ingang gelegen aan mainstage South. Wanneer ik vertrek uit de B & B sta ik binnen de 20 minuten vooraan de mainstage, daarvoor koop ik vip kaarten.
 

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
104
120
Ik snap de tweede pagina no clutter niet.. er zijn daar op dezelfde tijd meer pagina's als deze pagina.. ik moet gewoon twee pagina's lezen elke keer nu.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Ik snap de tweede pagina no clutter niet.. er zijn daar op dezelfde tijd meer pagina's als deze pagina.. ik moet gewoon twee pagina's lezen elke keer nu.
Je moet niets? De no clutter is (een poging tot) minder zijsprongen. Rechtoe-rechtaan de aankondigingen en weinig meer.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
De vorige twee keer was Ziggo Dome binnen het uur uitverkocht voor Tool.Iron maiden in de Ziggo Dome de laatste keer verkocht pas kort voor het concert uit.
Ik lulde inderdaad uit mijn nek zo te zien. Door de vele festivals ga ik zelf ook eigenlijk nooit meer naar losse zaalshows, en dat is bij Iron Maiden dus voor mij ook het geval geweest.
Echter helpt schaarste natuurlijk ook mee. Er is een stuk minder druk om een zaalshow van Maiden bij te wonen aangezien ze vaak toch wel om het jaar op Graspop of een ander festival in de buurt staan.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.394
2.913
Ik lulde inderdaad uit mijn nek zo te zien. Door de vele festivals ga ik zelf ook eigenlijk nooit meer naar losse zaalshows, en dat is bij Iron Maiden dus voor mij ook het geval geweest.
Echter helpt schaarste natuurlijk ook mee. Er is een stuk minder druk om een zaalshow van Maiden bij te wonen aangezien ze vaak toch wel om het jaar op Graspop of een ander festival in de buurt staan.
Exact dat dus. De aloude kwestie van vraag en aanbod. Elke band die om het jaar te zien is zal minder snel uitverkopen. De al eerder 3 uitzonderingen daargelatenšŸ¤—
 

Verwijderd lid 45649

Playlistbediener
7 nov 2023
23
41
De vorige twee keer was Ziggo Dome binnen het uur uitverkocht voor Tool.Iron maiden in de Ziggo Dome de laatste keer verkocht pas kort voor het concert uit.
Die 2 bands zijn wel een groot verschil mocht Tool even frequent optreden in Belgiƫ/Nederland als Iron Maiden dan zou het pas vergelijkbaar zijn. Iron Maiden is minstens 1x te zien om de 2-3 jaar terwijl Tool veel minder frequent de lage landen bezoekt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayyyyyer

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506

Gebruikers die dit onderwerp bekijken