Graspop Metal Meeting 2024

Yyperi

Campingartiest
14 nov 2023
67
127
I believe these are coming:

The Offspring, Megadeth, Dropkick Murphy’s, Bad Omens, Bruce Dickinson, Corey Taylor, Alice Cooper,


I hope these come too:

Queens Of The Stone Age, Parkway Drive, Pendulum Live (late night special), Guano Apes, The Last Internationale, Pantera, Sum 41, Extreme, Billy Talent, Rob Zombie, Greta Van Fleet:
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
990
In Nederland spelen ze inderdaad vaak kleinere zalen dan Machine Head en Gojira meestal doen.

Daarnaast is Machine Head eigenlijk niet een festival headliner voor een groot festival als Graspop, het was met name de exclusiviteit van het optreden dat hen dit jaar headliner maakte.

Megadeth als kleine headliner boeken naast een hele grote headliner als Tool of Aerosmith is niet compleet ondenkbaar, maar ik acht de kans wel erg klein. Ik zie eerder Deep Purple of Alice Cooper zo'n plek vullen
Las ook dat Judas Priest de 013 niet zou uitverkopen.
Als je JP boekt omdat ze legendary naam zijn, dan mag megadeth ook wel eens. Zijn ook een huisband ondertussen, en ze zullen ook niet forever meegaan. Wat pyro en je hebt een goeie show, in navolging van graspop die machine head wat ondersteund heeft.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.393
2.908
I believe these are coming:

The Offspring, Megadeth, Dropkick Murphy’s, Bad Omens, Bruce Dickinson, Corey Taylor, Alice Cooper,


I hope these come too:

Queens Of The Stone Age, Parkway Drive, Pendulum Live (late night special), Guano Apes, The Last Internationale, Pantera, Sum 41, Extreme, Billy Talent, Rob Zombie, Greta Van Fleet:
I think you're first batch is spot on! From the latter I think and hope: Rob Zombie, Guano Apes, Extreme. Pantera could be the returning band that @jimmywe mentioned.
Billy Talent was there this year. I think the rest is wishful thinking🤗🤞💪🤘
 

Yyperi

Campingartiest
14 nov 2023
67
127
I think you're first batch is spot on! From the latter I think and hope: Rob Zombie, Guano Apes, Extreme. Pantera could be the returning band that @jimmywe mentioned.
Billy Talent was there this year. I think the rest is wishful thinking🤗🤞💪🤘
Yes, it’s either Parkway Drive or Pantera. Not both. QOTSA and Greta are wishful thinking, but one can always hope and they are around. Pendulum is not quite Graspop but would be fun after Tool. People are hyped about EC, so why not Pendulum… Last Internationale has been in Graspop before and is around.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Yyperi

Campingartiest
14 nov 2023
67
127
And Billy Talent. One of the best last Summer... But I know. very unlikely to come again next Summer.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Piebe71

saurus

Dagopener
4 feb 2019
541
640
Yes, it’s either Parkway Drive or Pantera. Not both. QOTSA and Greta are wishful thinking, but one can always hope and they are around. Pendulum is not quite Graspop but would be fun after Tool. People are hyped about EC, so why not Pendulum… Last Internationale has been in Graspop before and is around.
when was the last internationale on graspop?
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Las ook dat Judas Priest de 013 niet zou uitverkopen.
Als je JP boekt omdat ze legendary naam zijn, dan mag megadeth ook wel eens. Zijn ook een huisband ondertussen, en ze zullen ook niet forever meegaan. Wat pyro en je hebt een goeie show, in navolging van graspop die machine head wat ondersteund heeft.
Ik snap wat je bedoelt, maar iedere keer tot nu toe dat Megadeth heeft gespeeld, waren ze geloof ik geen headliner. Op veel andere festivals ook niet. Priest is vaak wel headliner, ook op Graspop, dus daarom verwacht ik dit jaar Megadeth niet als headliner, maar ergens in de avond. Qua showelement is Megadeth ook niet heel bijzonder, maar je hebt er wel gelijk in dat ze dat kunnen aanpassen voor een keertje indien ze toch headlinen.
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
187
Wat wel 100% vast staat het optreden van Meatallica op 12 juni 2024 in Poperinge ter ere van hun allereerste Europese optreden 40 jaren geleden... 🤘
 

Bijlagen

  • metallica-84heavy-sound.jpg
    metallica-84heavy-sound.jpg
    159,2 KB · Weergaven: 84
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: Simoni, Joe en Koekdoos

saurus

Dagopener
4 feb 2019
541
640
Binnen 5u en 10minuten zullen we het weten als het parkway drive en the scorpions zijn of dat ze ons toch nog kunnen blij maken met een andere headliner
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
340
607
Hey het was leuk maar opsplitsen omdat sommige zich te goed voelen voor een discussie oid. pfff

IK STOP DUS MET FESTILEAKS NU

ja kom op ik ga geen 2 threads lezen ik ben geen werkeloze ofzo. vind het gezever wel leuk en als je het niet wil lezen, dan lees je er over heen.

Hierdoor haken nieuwe GMM ers af omdat er dus een elite GMM groepje gaat ontstaan

klaar mee,
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.517
Hey het was leuk maar opsplitsen omdat sommige zich te goed voelen voor een discussie oid. pfff

IK STOP DUS MET FESTILEAKS NU

ja kom op ik ga geen 2 threads lezen ik ben geen werkeloze ofzo. vind het gezever wel leuk en als je het niet wil lezen, dan lees je er over heen.

Hierdoor haken nieuwe GMM ers af omdat er dus een elite GMM groepje gaat ontstaan

klaar mee,
En zo zijn er ook veel die hier afhaken door het eindeloze gezever zonder toegevoegde waarde. Dus kan jou ook terugwerpen: als je het andere topic niet wil lezen, doe je het niet.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.517
Ik kijk eigenlijk het meest uit naar woensdag als we de undercard gepresenteerd krijgen. Afgelopen haar best wat onverwachte namen zoals Antimatter, Symphony X en Draconian dus ben benieuwd waar ze ons nu op gaan trakteren. Moonspell en Ne Obliviscaris verwacht ik sowieso. Karnivool en Kamelot hoop ik ook enorm op om de tenten mooi te vullen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken