Graspop Metal Meeting 2024

mcrockz

Playlistbediener
15 nov 2023
44
44
Allemaal prima aankondigingen tot nu toe, maar verwacht momenteel dat het een dagticket voor de zondag gaat worden (omdat ik ervan uit ga dat daar een goede rollatorband nog bij komt). Ik verwacht niet dat er genoeg dagprogramma bij komt om het een combi waard te maken.
Jawel man! tuurlijk altijd van het positieve uitgaan dan is het leven ook een stuk mooier en als je maar 1 dag gaat krijg je spijt Dat je niet hele weekend geweest bent, ik was er in 2023 niet bij want geld had andere prioriteiten maar baal nog steeds als een stekker dat ik er nier was 2024 wel weer er bij.
Ik had juist een ingeving.

Waarom heeft Graspop eigenlijk in godsnaam een vierde dag nodig? De huidige bands kunnen ook perfect over 3 dagen verspreid worden. Dus moet er nog wel echt een wit konijn zijn denk ik dan?
Uhm hallo 4 dagen festival is toch sowizo beter dan 3 ? 2018 was eerste xl editie toen dacht je zondags pfff wat lang, 2019 waren er weer 3 en op zondag het gevoel van huh nu al afgelopen? Maar ik wil meer metal.. fast forward naar 2022 weer 4 dagen (ondanks de warmte) gewoon 4 dagen knallen gezelligheid op de camping op het festival terein is gewoon genieten 5 dagen lang (woensdag aantreden)
Hoe lang duurt het normaal voordat de combi tickets van Graspop uitverkocht zijn? Direct volgende week kopen of rustig de line-up afwachten?
Combi gaat nooit mega hard, de combi vip tickets wel (mijn groep haald hem altijd op de eerste dag al ) en de dag kaarten gaan vaak snel maar das ook zeer afhankelijk van de line up , ook gaan tickets voor campings en parken en hotels wel snel, hotel en bungalows park gaan snelste, inferno wat minder snel (long live inferno en pre set up tenten btw) en boneyard zit natuurlijk in de standaard kaartjes maar hoe later je aankomt hoe kutter je plekje 😅

Voor de zondag zie ik trouwens Scorpions wel als een optie niet mijn soort muziek maar ze nog kunnen zien zou wel leuk zijn
Daar naast zie ik Iron maiden al wel weer op de poster staan (please niet)
Maar ik zie KORN ook nog wel als een headliner voor de zondag

Scorpions -> Iron maiden -> Korn
 
  • Leuk
Waarderingen: Slayyyyyer

mcrockz

Playlistbediener
15 nov 2023
44
44
Hi everyone, me and my group will be visiting Graspop for the first time this year (we are from Greece). Last year's lineup convinced us to make the move, I am hoping for something cool for Sunday and could be very happy if one of the headliners would be Rage Against The Machine, Pantera, Korn or Lamb Of God etc.. I like very much Thursday and Saturday and Friday is ok. Really hope for a nice name for Sunday! Anyway I hope it turns out to be awesome..
Welcome to the forum and already wish you lots of fun with GMM it's never a let down
 
  • Leuk
Waarderingen: Elmoneth

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.155
8.287
Jawel man! tuurlijk altijd van het positieve uitgaan dan is het leven ook een stuk mooier en als je maar 1 dag gaat krijg je spijt Dat je niet hele weekend geweest bent, ik was er in 2023 niet bij want geld had andere prioriteiten maar baal nog steeds als een stekker dat ik er nier was 2024 wel weer er bij.

Ben ook dik tevreden met 1 dag hoor, maakt Alcatraz weer wat dragelijker in de portemonnee :p

Dat verschil tussen 1 a 2 dagen aan dagtickets versus combitickets is genoeg om combitickets voor Alcatraz te kunnen aanschaffen.

Vorig jaar ook geen spijt gehad van enkel de donderdag en zondag ipv een combiticket en nooit ervan gebaald dat ik er in 2017 niet bij kon zijn, positiviteit genoeg ;)
 

FRANKCR7FG

Playlistbediener
17 nov 2023
22
10
Is funny that you gays talk about a mount of shit banda and no one understand that metallica is for the first time in 27 years a posibility. They said on their site that they have 2 more shows in europe . One in hellfest and the other one is or pinkpop or graspop because wertcher has the same dates That the metallica concert in poland. The Best Headliner to sunday is metallica
 

mcrockz

Playlistbediener
15 nov 2023
44
44
Is funny that you gays talk about a mount of shit banda and no one understand that metallica is for the first time in 27 years a posibility. They said on their site that they have 2 more shows in europe . One in hellfest and the other one is or pinkpop or graspop because wertcher has the same dates That the metallica concert in poland. The Best Headliner to sunday is metallica
I don't talk about Metallica as I seen them before and just like rammstein seen them once no need to see them again personally I don't like them live the vocals for both bands ain't perfect and wel like I said seen them done that no need again 😅 but that's me personally,

Ps. Metallica also means tickets wil be more expensive
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Is funny that you gays talk about a mount of shit banda and no one understand that metallica is for the first time in 27 years a posibility. They said on their site that they have 2 more shows in europe . One in hellfest and the other one is or pinkpop or graspop because wertcher has the same dates That the metallica concert in poland. The Best Headliner to sunday is metallica

Hm. Gaylord hierboven heeft misschien wel een punt. Even Metallica's website gecheckt. Tijdens Werchter (4-7 juli) zit de band precies in Polen (optreden op 5 en 7 juli) en tijdens Graspop (20-23 juni) ligt nog een gat (10 dagen tussen Kopenhagen en Oslo)

Metallica.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

FRANKCR7FG

Playlistbediener
17 nov 2023
22
10
Hm. Gaylord hierboven heeft misschien wel een punt. Even Metallica's website gecheckt. Tijdens Werchter (4-7 juli) zit de band precies in Polen (optreden op 5 en 7 juli) en tijdens Graspop (20-23 juni) ligt nog een gat (10 dagen tussen Kopenhagen en Oslo)

Bekijk bijlage 7002
Yes and check the News on their site . On the bottom of the page they são that they Will show to more dates. One is hellfest , another one can be graspop . The only posibility instead of this is Pinkpop but i think metallica to close graspop is a chance after 27 years
 
  • Geweldig
  • Winning
Waarderingen: prins en Slayyyyyer

JK79

Dagopener
11 sep 2021
525
1.279
Boven in het forum heb je een balkje waarin zoeken staat. Daar kun je Metallica intypen en dan kun je pagina's aan waarom ze eventueel wel en waarom ze eventueel niet komen teruglezen. Als je dan nog iets hebt toe te voegen dan zien we het wel verschijnen.
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
286
425
Boven in het forum heb je een balkje waarin zoeken staat. Daar kun je Metallica intypen en dan kun je pagina's aan waarom ze eventueel wel en waarom ze eventueel niet komen teruglezen. Als je dan nog iets hebt toe te voegen dan zien we het wel verschijnen.
komen er 100 paginas met zoekresultaten, niet? :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: Elisa Day en Loek123

FRANKCR7FG

Playlistbediener
17 nov 2023
22
10
Boven in het forum heb je een balkje waarin zoeken staat. Daar kun je Metallica intypen en dan kun je pagina's aan waarom ze eventueel wel en waarom ze eventueel niet komen teruglezen. Als je dan nog iets hebt toe te voegen dan zien we het wel verschijnen.
Bro i know about the conflit with wretcher but that festival this time can not host metallica because of the poland dates so we can have the same line up as tons of rock in norway and metallica close 23 june.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Yes and check the News on their site . On the bottom of the page they são that they Will show to more dates. One is hellfest , another one can be graspop . The only posibility instead of this is Pinkpop but i think metallica to close graspop is a chance after 27 years
Frank isn't kidding :eek:

Metallica2.jpg
 
  • Geweldig
Waarderingen: FRANKCR7FG

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
912
1.001
Als machine head terug op de affiche komt, dan toch als headliner. Je kan ze niet een jaar later plots om 18u laten spelen, zullen ze niet mee akkoord gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: redbaron

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.282
1.355
Hm. Gaylord hierboven heeft misschien wel een punt. Even Metallica's website gecheckt. Tijdens Werchter (4-7 juli) zit de band precies in Polen (optreden op 5 en 7 juli) en tijdens Graspop (20-23 juni) ligt nog een gat (10 dagen tussen Kopenhagen en Oslo)

Bekijk bijlage 7002
Er is hier iemand die schijnbaar veel schijnt te weten. Een insider wordt gezegd. En die zou hebben bevestigd dat het Metallica niet is. Er zijn een aantal opties

1. Het is inderdaad een insider die met onze kloten aan het rammelen is zodat de verassing groter is
2. Hij is insider en heeft gelijk
3. Hij gokt ook maar wat en doet zich voor als insider


Hoe dan ook, velen zijn er van overtuigd dat ze een aparte Werchter show doen. Er is natuurlijk ook nog Pinkpop en een metal festival in Spanje in hetzelfde weekend als Graspop waar ze nu Avantasia en Judas Priest als headliners hebben. Dat Spaans festival lijkt me wel meer een festival met het budget zoals dat van een gemiddeld Alcatraz festival maar zeker weet ik dat niet.

Kortom er zijn nog wel wat opties voor Metallica. En mogelijk is de band ook met ons kloten aan het rammelen en zijn het twee shows op Hellfest (no repeat) al denk ik dat niet want dan zou het op de No repeat tour t-shirts hebben gestaan denk ik.

Is er eigenlijk al iets bekend van Ressurection Fest?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.423
653
Bro i know about the conflit with wretcher but that festival this time can not host metallica because of the poland dates so we can have the same line up as tons of rock in norway and metallica close 23 june.
You are aware that there are also 2 one day festivals on the Werchter field (TW Classic + Werchter Boutique)? Someone with a credible reputation on this forum hinted at a Metallica show on the Werchter field, which makes those one day events more likely.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken