Graspop Metal Meeting 2024

niet rollat headliner op zondag mss electric callboy? Plz... En over scorpions: Blij voor jou dat ze muzikaal nog goed meevielen. Mss kunnen we een rollatorclub oprichten met Klaus, Rob Halford, Ozzy, en doe er dan ook maar de gesneuvelden bij van de teksten van ffdp en de slachtoffers van het kanon van sabaton. haha

• Haha
  • Winning
Waarderingen: jasper79 en Piebe71
niet rollat headliner op zondag mss electric callboy? Plz... En over scorpions: Blij voor jou dat ze muzikaal nog goed meevielen. Mss kunnen we een rollatorclub oprichten met Klaus, Rob Halford, Ozzy, en doe er dan ook maar de gesneuvelden bij van de teksten van ffdp en de slachtoffers van het kanon van sabaton. haha

Ik denk dat ik ergens juist zit de aangezien de wijze waarop jimmy op mijn post heeft gereageerd.
Parkway Drive
Pantera
of Machine Head.

een van hen op herhaling dus.

jij hebt wel hoge verwachtingen
voor de zaterdag en zondag 1 stadionheadliner erbij en nog 3 bands die de ziggodome of het sportpaleis kunnen vullen
Je betaald ook maar bijna ā‚¬350 voor een weekend, dus waarom zou je wat te wensen hebben, toch?

Serieus weer mensen die hier Electric Callboy als headliner willen... Waar waren jullie bij Rock Circus joh? ā‚¬100 en je had het hele weekend + EC als afsluiter? Het was echt niet uitverkocht hoor. En dat zegt heel veel. Om 16 of 18u echt welkom, maar kap toch eens met als afsluiter op zondag.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Aangezien ik geen herhaling wil (ook al ben ik fan van Machine Head), doe dan maar Pantera, die waren dan tenminste nog geen HL.
Ik heb dit eerder al gezegd: een headliner op herhaling boeken is zwak, een subheadliner op herhaling boeken en zonder enige verdere aanleiding tot headliner bombarderen is nog veel zwakker. Dus deze redenering volg ik niet.

Kan ook nog zijn dat de gok voor Parkway Drive op Werchter het schot in de roos was natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Christiaan en Loek123
Ik heb dit eerder al gezegd: een headliner op herhaling boeken is zwak, een subheadliner op herhaling boeken en zonder enige verdere aanleiding tot headliner bombarderen is nog veel zwakker. Dus deze redenering volg ik niet.

Kan ook nog zijn dat de gok voor Parkway Drive op Werchter het schot in de roos was natuurlijk.
Maar in het RW topic geen reactie op mijn comment ;) .

Trouwens helaas geen teken van leven bij Lamb Of God voor Europese festival tournee :(

@jimmywe zijn er nog bands (niet headliner) die voor de eerste keer afzakken naar Graspop ?

• Thinking
Waarderingen: nikita

Een succesvol optreden met de hevigste pit van het festival is geen aanleiding? Ik vond ze niet onderdoen voor PWD, Gojira of Machine Head. Als die 3 zijn geslaagd voor hun "vanaf nu altijd headliner" examen, dat was Pantera geslaagd voor hun "volgende keer nog een trapje hoger" examen.

Serieus weer mensen die hier Electric Callboy als headliner willen... Waar waren jullie bij Rock Circus joh? ā‚¬100 en je had het hele weekend + EC als afsluiter? Het was echt niet uitverkocht hoor. En dat zegt heel veel. Om 16 of 18u echt welkom, maar kap toch eens met als afsluiter op zondag.
Je bent wederom het zonnetje in huis. En het ging zo goed met ješŸ¤—

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread