Graspop Metal Meeting 2024

vellahuus

Playlistbediener
7 okt 2019
42
19
Valt samen in het weekend van Graspop.
Denk wel dat we een aantal toe kunnen voegen aan de line-up 2024!!
 

Bijlagen

  • Rock Imperium.jpg
    Rock Imperium.jpg
    199,7 KB · Weergaven: 56
  • Leuk
Waarderingen: prins

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Valt samen in het weekend van Graspop.
Denk wel dat we een aantal toe kunnen voegen aan de line-up 2024!!
Dave Franco GIF by The Roku Channel


(just kidding). Affiche werd op 2 november gedeeld door Rock Imperium, dus werd hier al uitvoerig besproken een aantal pagina's terug.
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
531
620
Vandaag m'n verjaardag. Ik herinner me nog hoe ik enkele jaren geleden nog tickets cadeau kreeg voor Graspop. Vorig jaar waren er met m'n verjaardag nog geen tickets beschikbaar maar hadden we al tenminste wat namen. Dit jaar met m'n verjaardag zelfs nog geen namen :(
Gefeliciteerd hopelijk dit jaar aanpassingen aan de graspop site dat er snel een naam kan komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Vandaag m'n verjaardag. Ik herinner me nog hoe ik enkele jaren geleden nog tickets cadeau kreeg voor Graspop. Vorig jaar waren er met m'n verjaardag nog geen tickets beschikbaar maar hadden we al tenminste wat namen. Dit jaar met m'n verjaardag zelfs nog geen namen :(
Proficiat mooie man
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Vandaag m'n verjaardag. Ik herinner me nog hoe ik enkele jaren geleden nog tickets cadeau kreeg voor Graspop. Vorig jaar waren er met m'n verjaardag nog geen tickets beschikbaar maar hadden we al tenminste wat namen. Dit jaar met m'n verjaardag zelfs nog geen namen :(
Je gaat niet lang meer moeten wachten, is dat ook goed? Wel geen idee of het al voor vandaag is maar er is beweging!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken