De reden dat het hier niet bij te houden is, is omdat iedereen alles 5x post en anderen daar dan weer op moeten reageren dat het al meerdere keren gepost is.... Het komt de inhoud niet ten goede.Haha tja mijn excuses, maar de snelheid van posten in dit topic is voor mij praktisch onmogelijk om bij te houden.
Peter Van Geel boekt voor zover ik weet zowel geen EC als Metallica, omdat hij zich helemaal niet bezig houdt met het boeken van bands. En laat ons maar hopen dat de kennis van die andere man ons nog even zoet houdt met allerlei lekkers! Wat hij vorig jaar realiseerde gewoon opnieuw doen met andere bands en dezelfde mindset, kan toch niet zo moeilijk zijnPeter Van Geel die dit forum leest terwijl hij EC, Greenday, Bon Jovi en Avril Lavigne als HL geboekt heeft, Metallica en Tool heeft laten schieten, Whitesnake als subheadliner heeft gezet en Mimi Barks de JS laat afsluiten
Dat is mooi om te horen. Toch altijd fijner een festival te supporten waar het team met een vol hart en een juiste ingesteldheid aan werken!Peter is een schitterende en fijne festivaldirecteur. Heel down to earth, bereikbaar en die zijn roots niet negeert. Net zoals de hele ploeg achter Graspop overigens. Perfect aangevuld door Bob, maar even goed de mensen bij Live Nation die specifiek metal boeken en hen daar ook in ondersteunen.
Heel grote gunfactor.
Was ook maar een mopje hoor! Heel veel respect hier voor het hele team van Graspop!Peter Van Geel boekt voor zover ik weet zowel geen EC als Metallica, omdat hij zich helemaal niet bezig houdt met het boeken van bands. En laat ons maar hopen dat de kennis van die andere man ons nog even zoet houdt met allerlei lekkers! Wat hij vorig jaar realiseerde gewoon opnieuw doen met andere bands en dezelfde mindset, kan toch niet zo moeilijk zijn
“Midden de jaren 90 was het nog not done om harde metalacts te programmeren op Rock Werchter. Herman Schueremans had die in portefeuille en met de kennis van Bob Schoenmaekers konden we jaar na jaar een evenwichtige affiche samenstellen. Dat is ons geluk geweest”, aldus Peter Van Geel. (uit een VRT artikel uit 2015)
Moeilijk punt idd. Het is voor mij iig niet te volgen dit topic. Natuurlijk is er ook een algemene metal thread waar veel in besproken kan worden.De reden dat het hier niet bij te houden is, is omdat iedereen alles 5x post en anderen daar dan weer op moeten reageren dat het al meerdere keren gepost is.... Het komt de inhoud niet ten goede.
Net zoals dat mensen de extremiteit van de mop 'post malone' niet snappen (en de aanklacht die we daarmee wilden maken) en dan gewoon doorgaan met het posten van absurde groepen die helemaal niks op graspop te zoeken hebben. Het is hier echt uitermate vermoeiend op deze manier!
ik vond m heel grappigWas ook maar een mopje hoor! Heel veel respect hier voor het hele team van Graspop!
Ik heb ook geen idee wie welke functie heeft en wat die functies inhouden. Het was gewoon een mopje dat in mij opkwam, was niets verkeerd mee bedoeld
Is er dan eigenlijk een Sfeerbeheerder die wél kan volgen in dit draadje?Moeilijk punt idd. Het is voor mij iig niet te volgen dit topic. Natuurlijk is er ook een algemene metal thread waar veel in besproken kan worden.
Dus als ik het goed begrijp zijn er maar een aantal personen geautoriseerd om zulke zinloze grappen uit te halen,copy that.Net zoals dat mensen de extremiteit van de mop 'post malone' niet snappen (en de aanklacht die we daarmee wilden maken) en dan gewoon doorgaan met het posten van absurde groepen die helemaal niks op graspop te zoeken hebben. Het is hier echt uitermate vermoeiend op deze manier!
Nou ja, ik volg het zo goed en kwaad als ik kan natuurlijk. Dit topic is gewoon de moeilijksteIs er dan eigenlijk een Sfeerbeheerder die wél kan volgen in dit draadje?
(niet dat dat nodig was/is)
Het verschil is dat wij het als 'zinloze grap' plaatsten en dat het daarvoor en erna als heel serieus geplaatst wordt. Maar begrepen, in't vervolg zal ik gewoon zeggen dat ze met hun bullshit moeten oprotten, of dat bevorderlijk is voor de reeds kwijt gespeelde sfeer hier, betwijfel ik overigens wel.Dus als ik het goed begrijp zijn er maar een aantal personen geautoriseerd om zulke zinloze grappen uit te halen,copy that.
Voor mij zijn zulke comments even zinloos als de reacties erop,but hey it was just a joke.
Je lokt het hierbij zelf uit imo,en dan klagen dat je daarop altijd moet reageren en dat het vermoeiend is.
Een grap en grol kan altijd maar klaag dan niet over de aftermath.
Dat had ik begrepen en mijn reactie was ook absoluut niet aanvallend bedoeld. Eerder een bedenking die ik mezelf maakte. Laat ons vooral hopen dat je mopje een mopje blijft en we binnenkort gerustgesteld worden met een sterker rijtje namen!Was ook maar een mopje hoor!
Nee. Niet mee eens, sorry. In mijn ogen horen er ook wat gedragsregels bij een forum en daar mag je je over uiten. Als je een nieuwtje ziet, doe ff de moeite om op te zoeken of het al eerder gedeeld is. Het Tool nieuws is hier 10 keer gedeeld inclusief users met posts waarin ze het in twijfel trekken. Of een festivalposter een week na dato delen. Bovendien ben je als user niet verplicht iets te posten als je niks toe te voegen heb aan het gaande gesprek. Er vliegen zo pagina's inhoudsloos voorbij waardoor al diverse actieve leden zijn afgehaakt. Het is hier meer een continue vrijdagmiddagborrel dan een muziekforum.Voor mij persoonlijk is vooral het geklaag over de hoeveelheid berichten vermoeiender dan de hoeveelheid berichten zelf. Plus dat die discussie telkens opnieuw aangaan, alleen maar voor meer berichten zorgt die niks met Graspop te maken hebben, alleen maar over het topic zelf. Leven en laten leven zeg ik, of ga de discussie in een meta-topic over het forum zelf voeren…
Het verschil is dat wij het als 'zinloze grap' plaatsten en dat het daarvoor en erna als heel serieus geplaatst wordt. Maar begrepen, in't vervolg zal ik gewoon zeggen dat ze met hun bullshit moeten oprotten, of dat bevorderlijk is voor de reeds kwijt gespeelde sfeer hier, betwijfel ik overigens wel.
En dit is de eerste keer dat ik trouwens meld dat het hier vermoeiend is. Daarnaast heb ik voor zover ik weet zelf nog nooit eerder als reactie geplaatst dat iets hier al eerder gemeld is, tegen dat ik het lees hebben namelijk al 5 mensen dat gedaan dus onnodig er nog een 6e aan toe te voegen, mijn eigen gedachtegang volgend.
En zo heeft iedereen zijn/haar eigen opvatting wat er wel/niet hier thuishoort, en blijft dat allemaal op een grote hoop komenNee. Niet mee eens, sorry. In mijn ogen horen er ook wat gedragsregels bij een forum en daar mag je je over uiten. Als je een nieuwtje ziet, doe ff de moeite om op te zoeken of het al eerder gedeeld is. Het Tool nieuws is hier 10 keer gedeeld inclusief users met posts waarin ze het in twijfel trekken. Of een festivalposter een week na dato delen. Bovendien ben je als user niet verplicht iets te posten als je niks toe te voegen heb aan het gaande gesprek. Er vliegen zo pagina's inhoudsloos voorbij waardoor al diverse actieve leden zijn afgehaakt. Het is hier meer een continue vrijdagmiddagborrel dan een muziekforum.
Deze vraag van je kan ik wel even voor je oplossen. Jij bent nieuw sinds dit jaar toch?En tegelijkertijd snap ik het ook niet dat zodra dan de naam ''Metallica'' valt als optie, het meteen zo negatief is. Alleen de namen die al geweest zijn mag je noemen, al het andere ist verboten! Beetje jammer.
Dit, plus dat @jimmywe vanuit het verleden heeft bewezen dicht op het vuur te zitten. Zeker als het gaat om Metallica en Live Nation. En waar hij bij de meeste van zijn berichten in hints praat of een slag om de arm, houdt, was hij wat betreft Metallica en Graspop '24 heel stellig.Deze vraag van je kan ik wel even voor je oplossen. Jij bent nieuw sinds dit jaar toch?
We hebben vorig jaar echt ontzettend veel hoop gehad op Metallica, alle tekenen zaten goed, net op werchter geweest, kwamen terug naar Europa, Graspop kondigde aan naar 4 dagen te gaan. En dan werd duidelijk dat het er wéér niet van ging komen. Ik denk dat de meesten sindsdien gewoon iets hebben 'de kans is nihil, dus als ze komen zien we het dan wel, maar all hope is gone'.