Graspop Metal Meeting 2024

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.643
3.288
Haha tja mijn excuses, maar de snelheid van posten in dit topic is voor mij praktisch onmogelijk om bij te houden.
De reden dat het hier niet bij te houden is, is omdat iedereen alles 5x post en anderen daar dan weer op moeten reageren dat het al meerdere keren gepost is.... Het komt de inhoud niet ten goede.

Net zoals dat mensen de extremiteit van de mop 'post malone' niet snappen (en de aanklacht die we daarmee wilden maken) en dan gewoon doorgaan met het posten van absurde groepen die helemaal niks op graspop te zoeken hebben. Het is hier echt uitermate vermoeiend op deze manier!

Peter Van Geel die dit forum leest terwijl hij EC, Greenday, Bon Jovi en Avril Lavigne als HL geboekt heeft, Metallica en Tool heeft laten schieten, Whitesnake als subheadliner heeft gezet en Mimi Barks de JS laat afsluiten
Peter Van Geel boekt voor zover ik weet zowel geen EC als Metallica, omdat hij zich helemaal niet bezig houdt met het boeken van bands. En laat ons maar hopen dat de kennis van die andere man ons nog even zoet houdt met allerlei lekkers! Wat hij vorig jaar realiseerde gewoon opnieuw doen met andere bands en dezelfde mindset, kan toch niet zo moeilijk zijn :LOL:

“Midden de jaren 90 was het nog not done om harde metalacts te programmeren op Rock Werchter. Herman Schueremans had die in portefeuille en met de kennis van Bob Schoenmaekers konden we jaar na jaar een evenwichtige affiche samenstellen. Dat is ons geluk geweest”, aldus Peter Van Geel. (uit een VRT artikel uit 2015)
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Peter is een schitterende en fijne festivaldirecteur. Heel down to earth, bereikbaar en die zijn roots niet negeert. Net zoals de hele ploeg achter Graspop overigens. Perfect aangevuld door Bob, maar even goed de mensen bij Live Nation die specifiek metal boeken en hen daar ook in ondersteunen.

Heel grote gunfactor.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.643
3.288
Peter is een schitterende en fijne festivaldirecteur. Heel down to earth, bereikbaar en die zijn roots niet negeert. Net zoals de hele ploeg achter Graspop overigens. Perfect aangevuld door Bob, maar even goed de mensen bij Live Nation die specifiek metal boeken en hen daar ook in ondersteunen.

Heel grote gunfactor.
Dat is mooi om te horen. Toch altijd fijner een festival te supporten waar het team met een vol hart en een juiste ingesteldheid aan werken!

Edit: alleen jammer dat hij niet zo goed weet wanneer bands zoal aangekondigd worden en ons in juni al verlekkert met 'ohh dat zal ergens in september zijn' ;)
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
Peter Van Geel boekt voor zover ik weet zowel geen EC als Metallica, omdat hij zich helemaal niet bezig houdt met het boeken van bands. En laat ons maar hopen dat de kennis van die andere man ons nog even zoet houdt met allerlei lekkers! Wat hij vorig jaar realiseerde gewoon opnieuw doen met andere bands en dezelfde mindset, kan toch niet zo moeilijk zijn :LOL:

“Midden de jaren 90 was het nog not done om harde metalacts te programmeren op Rock Werchter. Herman Schueremans had die in portefeuille en met de kennis van Bob Schoenmaekers konden we jaar na jaar een evenwichtige affiche samenstellen. Dat is ons geluk geweest”, aldus Peter Van Geel. (uit een VRT artikel uit 2015)
Was ook maar een mopje hoor! Heel veel respect hier voor het hele team van Graspop!
Ik heb ook geen idee wie welke functie heeft en wat die functies inhouden. Het was gewoon een mopje dat in mij opkwam, was niets verkeerd mee bedoeld :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Slyder73x

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
De reden dat het hier niet bij te houden is, is omdat iedereen alles 5x post en anderen daar dan weer op moeten reageren dat het al meerdere keren gepost is.... Het komt de inhoud niet ten goede.

Net zoals dat mensen de extremiteit van de mop 'post malone' niet snappen (en de aanklacht die we daarmee wilden maken) en dan gewoon doorgaan met het posten van absurde groepen die helemaal niks op graspop te zoeken hebben. Het is hier echt uitermate vermoeiend op deze manier!
Moeilijk punt idd. Het is voor mij iig niet te volgen dit topic. Natuurlijk is er ook een algemene metal thread waar veel in besproken kan worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Joslittel

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
347
622
Was ook maar een mopje hoor! Heel veel respect hier voor het hele team van Graspop!
Ik heb ook geen idee wie welke functie heeft en wat die functies inhouden. Het was gewoon een mopje dat in mij opkwam, was niets verkeerd mee bedoeld :)
ik vond m heel grappig
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Moeilijk punt idd. Het is voor mij iig niet te volgen dit topic. Natuurlijk is er ook een algemene metal thread waar veel in besproken kan worden.
Is er dan eigenlijk een Sfeerbeheerder die wél kan volgen in dit draadje?
(niet dat dat nodig was/is)
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Net zoals dat mensen de extremiteit van de mop 'post malone' niet snappen (en de aanklacht die we daarmee wilden maken) en dan gewoon doorgaan met het posten van absurde groepen die helemaal niks op graspop te zoeken hebben. Het is hier echt uitermate vermoeiend op deze manier!
Dus als ik het goed begrijp zijn er maar een aantal personen geautoriseerd om zulke zinloze grappen uit te halen,copy that.
Voor mij zijn zulke comments even zinloos als de reacties erop,but hey it was just a joke.
Je lokt het hierbij zelf uit imo,en dan klagen dat je daarop altijd moet reageren en dat het vermoeiend is.

Een grap en grol kan altijd maar klaag dan niet over de aftermath.
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
347
622
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En toen was het vrijdagmiddag en tijd voor een borrel met een proost op volgende week
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.364
5.955
Voor mij persoonlijk is vooral het geklaag over de hoeveelheid berichten vermoeiender dan de hoeveelheid berichten zelf. Plus dat die discussie telkens opnieuw aangaan, alleen maar voor meer berichten zorgt die niks met Graspop te maken hebben, alleen maar over het topic zelf. Leven en laten leven zeg ik, of ga de discussie in een meta-topic over het forum zelf voeren…
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.309
6.509
Is er dan eigenlijk een Sfeerbeheerder die wél kan volgen in dit draadje?
(niet dat dat nodig was/is)
Nou ja, ik volg het zo goed en kwaad als ik kan natuurlijk. Dit topic is gewoon de moeilijkste :ROFLMAO:

Gelukkig weten jullie ons wel te bereiken mocht het nodig zijn :)

Allee, terug naar GMM. Wanneer wordt Tool aangekondigd want ik wil mijn dagen op Graspop graag verdubbelen!
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.643
3.288
Dus als ik het goed begrijp zijn er maar een aantal personen geautoriseerd om zulke zinloze grappen uit te halen,copy that.
Voor mij zijn zulke comments even zinloos als de reacties erop,but hey it was just a joke.
Je lokt het hierbij zelf uit imo,en dan klagen dat je daarop altijd moet reageren en dat het vermoeiend is.

Een grap en grol kan altijd maar klaag dan niet over de aftermath.
Het verschil is dat wij het als 'zinloze grap' plaatsten en dat het daarvoor en erna als heel serieus geplaatst wordt. Maar begrepen, in't vervolg zal ik gewoon zeggen dat ze met hun bullshit moeten oprotten, of dat bevorderlijk is voor de reeds kwijt gespeelde sfeer hier, betwijfel ik overigens wel.

En dit is de eerste keer dat ik trouwens meld dat het hier vermoeiend is. Daarnaast heb ik voor zover ik weet zelf nog nooit eerder als reactie geplaatst dat iets hier al eerder gemeld is, tegen dat ik het lees hebben namelijk al 5 mensen dat gedaan dus onnodig er nog een 6e aan toe te voegen, mijn eigen gedachtegang volgend.

Was ook maar een mopje hoor!
Dat had ik begrepen en mijn reactie was ook absoluut niet aanvallend bedoeld. Eerder een bedenking die ik mezelf maakte. Laat ons vooral hopen dat je mopje een mopje blijft en we binnenkort gerustgesteld worden met een sterker rijtje namen!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.189
10.552
Voor mij persoonlijk is vooral het geklaag over de hoeveelheid berichten vermoeiender dan de hoeveelheid berichten zelf. Plus dat die discussie telkens opnieuw aangaan, alleen maar voor meer berichten zorgt die niks met Graspop te maken hebben, alleen maar over het topic zelf. Leven en laten leven zeg ik, of ga de discussie in een meta-topic over het forum zelf voeren…
Nee. Niet mee eens, sorry. In mijn ogen horen er ook wat gedragsregels bij een forum en daar mag je je over uiten. Als je een nieuwtje ziet, doe ff de moeite om op te zoeken of het al eerder gedeeld is. Het Tool nieuws is hier 10 keer gedeeld inclusief users met posts waarin ze het in twijfel trekken. Of een festivalposter een week na dato delen. Bovendien ben je als user niet verplicht iets te posten als je niks toe te voegen heb aan het gaande gesprek. Er vliegen zo pagina's inhoudsloos voorbij waardoor al diverse actieve leden zijn afgehaakt. Het is hier meer een continue vrijdagmiddagborrel dan een muziekforum.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Enerzijds snap ik de frustratie van mensen maar anderzijds is die flauwekul wel leuk. Komt ook vooral denk ik omdat er geen teken van leven is van het daadwerkelijke front en mensen maar wat gaan roepen/speculeren uit verveling.

De enige die echt een antwoord hebben zijn de bookers/organisatie. Voor zo ver ik hier heb meegekregen zijn alleen Bury Tomorrow en Rotting Christ ''echt'' bevestigd en is het voor de rest vooral affiches van andere festivals bekijken en lekker speculeren. En als er 8 pagina's vol staan met Post Malone en Robbie Williams is het toch ook gewoon makkelijk aan te nemen dat er gewoon geen nieuws is?

En tegelijkertijd snap ik het ook niet dat zodra dan de naam ''Metallica'' valt als optie, het meteen zo negatief is. Alleen de namen die al geweest zijn mag je noemen, al het andere ist verboten! Beetje jammer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Diana en MarcoReusel

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Het verschil is dat wij het als 'zinloze grap' plaatsten en dat het daarvoor en erna als heel serieus geplaatst wordt. Maar begrepen, in't vervolg zal ik gewoon zeggen dat ze met hun bullshit moeten oprotten, of dat bevorderlijk is voor de reeds kwijt gespeelde sfeer hier, betwijfel ik overigens wel.

En dit is de eerste keer dat ik trouwens meld dat het hier vermoeiend is. Daarnaast heb ik voor zover ik weet zelf nog nooit eerder als reactie geplaatst dat iets hier al eerder gemeld is, tegen dat ik het lees hebben namelijk al 5 mensen dat gedaan dus onnodig er nog een 6e aan toe te voegen, mijn eigen gedachtegang volgend.

Ik denk dat het soms moeilijk is om op basis van een comment te zeggen of het serieus of als grap bedoeld is.
In het desbetreffende geval leek het eerst een serieuze comment en dat er dan naverhand op gereageerd wordt is me logisch.
Achteraf bleek het een fantasietje te zijn met waarschijnlijk goede bedoelingen maar dan nog moet je niet klagen dat er verder op ingespeeld wordt.
Laten we het op een misverstand houden.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.364
5.955
Nee. Niet mee eens, sorry. In mijn ogen horen er ook wat gedragsregels bij een forum en daar mag je je over uiten. Als je een nieuwtje ziet, doe ff de moeite om op te zoeken of het al eerder gedeeld is. Het Tool nieuws is hier 10 keer gedeeld inclusief users met posts waarin ze het in twijfel trekken. Of een festivalposter een week na dato delen. Bovendien ben je als user niet verplicht iets te posten als je niks toe te voegen heb aan het gaande gesprek. Er vliegen zo pagina's inhoudsloos voorbij waardoor al diverse actieve leden zijn afgehaakt. Het is hier meer een continue vrijdagmiddagborrel dan een muziekforum.
En zo heeft iedereen zijn/haar eigen opvatting wat er wel/niet hier thuishoort, en blijft dat allemaal op een grote hoop komen 😆

Snap wel wat je zegt hoor, ook niet geheel oneens, maar er wordt nooit vooruitgang geboekt in die discussie over gedragsregels, aangezien niemand het handhaaft. Dus voelt het op dit punt als meer spam die niks toevoegt…
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.643
3.288
En tegelijkertijd snap ik het ook niet dat zodra dan de naam ''Metallica'' valt als optie, het meteen zo negatief is. Alleen de namen die al geweest zijn mag je noemen, al het andere ist verboten! Beetje jammer.
Deze vraag van je kan ik wel even voor je oplossen. Jij bent nieuw sinds dit jaar toch?
We hebben vorig jaar echt ontzettend veel hoop gehad op Metallica, alle tekenen zaten goed, net op werchter geweest, kwamen terug naar Europa, Graspop kondigde aan naar 4 dagen te gaan. En dan werd duidelijk dat het er wéér niet van ging komen. Ik denk dat de meesten sindsdien gewoon iets hebben 'de kans is nihil, dus als ze komen zien we het dan wel, maar all hope is gone'.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.413
6.722
Deze vraag van je kan ik wel even voor je oplossen. Jij bent nieuw sinds dit jaar toch?
We hebben vorig jaar echt ontzettend veel hoop gehad op Metallica, alle tekenen zaten goed, net op werchter geweest, kwamen terug naar Europa, Graspop kondigde aan naar 4 dagen te gaan. En dan werd duidelijk dat het er wéér niet van ging komen. Ik denk dat de meesten sindsdien gewoon iets hebben 'de kans is nihil, dus als ze komen zien we het dan wel, maar all hope is gone'.
Dit, plus dat @jimmywe vanuit het verleden heeft bewezen dicht op het vuur te zitten. Zeker als het gaat om Metallica en Live Nation. En waar hij bij de meeste van zijn berichten in hints praat of een slag om de arm, houdt, was hij wat betreft Metallica en Graspop '24 heel stellig.

Denk dat het gewoon tijd wordt voor namen, mensen. Wat er hier de laatste weken gebeurt, lijkt me typisch een geval van heel veel mensen bij elkaar en een gebrek aan gespreksonderwerpen. Nog even geduld, ben er heilig van overtuigd dat Peter, Bob of wie dan ook van Graspop ons op korte termijn een hoop gespreksvoer gaan bezorgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken