Graspop Metal Meeting 2024

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
103
294
Ik weet niet of mensen het interessant vinden, maar ik maak altijd een afspeellijst voor Graspop met muziek die ik interessant vind. Voornamelijk metalcore en nu-metal.

Voor nu staat er alleen Bury Tomorrow in, maar zal dus aangevuld gaan worden. Bury Tomorrow heeft iig het vertrek van Jason Cameron (clean vocals - gitaar) goed opgevangen! Ondanks dat vind ik het toch zonde dat Jason zijn unieke stem verloren gaat voor de metalcore scene. Hij maakt weer muziek, maar not my cup of tea. Wens hem wel het beste uiteraard

Jason Cameron solo

Edit: nieuwe poging lijst te delen, zonder dat iedereen direct samenwerker wordt 😅

Luister naar mijn playlist: Graspop 2024 https://spotify.link/JBvvRhttfDb
 
Laatst bewerkt:

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.485
4.663
Do you think Tool and Metallica is too expensive?
I mean they would have had Iron Maiden and Aerosmith in 2022. They should not be cheaper?
Qua prijs denk ik het niet, gewoon logistiek moeten ze willen natuurlijk en moet Werchter niet kaper op de kust zijn.

Denk dat Guns n roses motley crue en Slipknot ook niet goedkoop waren vorig jaar
 

WOOOSH

Playlistbediener
7 nov 2022
30
62
I don't think this has been shared yet but Scorpions are playing a show in Breisach (Southern Germany) on July 6th. So far their only European date was the Wacken show in early August but knowing that they'll tour Europe as soon as early July makes them a serious candidate for Dessel.
Laat het alstublieft uit hé, vorige keer vond ik die énorm slecht en teleurstellend. Veel respect voor die mannen hun legacy en ik weet dat ze er niet jonger op worden, maar laat die maar naar de Lokerse Feesten gaan ofso. Dan zie ik ze liever een echte forumfavoriet als Electric Callboy de kans krijgen, of haal desnoods Pantera nog eens naar de wei en schuif die een paar plaatsen naar boven.
 
  • Leuk
Waarderingen: mvl1980

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.456
3.017
Over bandintroducties gesproken. Iemand die een goede introductie kan maken voor Tool? Echt totaal niet bekend met hun muziek. Stinkfist geluisterd en dat is zeker niet verkeerd. @RubenJS . Als de line up begint binnen te druppelen ( hopelijk volgende week) dat topic maar weer opzetten. Heb ik vorig jaar toch een aantal pareltjes door leren kennen. Noem bijvoorbeeld Parkway Drive. En die zijn ook zeker niet tegen gevallen 🥳
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.447
6.158
Over bandintroducties gesproken. Iemand die een goede introductie kan maken voor Tool? Echt totaal niet bekend met hun muziek. Stinkfist geluisterd en dat is zeker niet verkeerd. @RubenJS . Als de line up begint binnen te druppelen ( hopelijk volgende week) dat topic maar weer opzetten. Heb ik vorig jaar toch een aantal pareltjes door leren kennen. Noem bijvoorbeeld Parkway Drive. En die zijn ook zeker niet tegen gevallen 🥳
Oh dat gaat wel goedkomen. Even de daadwerkelijke aankondiging afwachten nog, ze staan er nog niet heh ;)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.835
7.797
Over bandintroducties gesproken. Iemand die een goede introductie kan maken voor Tool? Echt totaal niet bekend met hun muziek. Stinkfist geluisterd en dat is zeker niet verkeerd. @RubenJS . Als de line up begint binnen te druppelen ( hopelijk volgende week) dat topic maar weer opzetten. Heb ik vorig jaar toch een aantal pareltjes door leren kennen. Noem bijvoorbeeld Parkway Drive. En die zijn ook zeker niet tegen gevallen 🥳

Even kort off-topic, hoeft geen reactie verder op:
Na de eerste aankondiging van Alcatraz had ik ook alvast daar het introductie-topic voor gemaakt, maar nog niemand heeft een introductie geschreven (ikzelf ook niet, binnenkort Feuerschwanz!):

Edit: om daar nog maar even wat extra aandacht naar toe te gooien voor de bands die daar zijn aangekondigd
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.456
3.017
Ik ben nog nooit naar Graspop geweest, maar ik was afgelopen jaar plaatsvervangend teleurgesteld voor jullie dat Graspop voorbij was 😅
Dan hoop ik dat je volgend jaar wel gaat! En dat je er net zo'n feest van maakt als de rest van ons. En wees welkom op één van de festimeetings die ongetwijfeld georganiseerd gaan worden!!🤘🤘💥🥳
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
482
523
I don't think this has been shared yet but Scorpions are playing a show in Breisach (Southern Germany) on July 6th. So far their only European date was the Wacken show in early August but knowing that they'll tour Europe as soon as early July makes them a serious candidate for Dessel.


scorpions was mentioned a while ago indeed. they are celebrating an anniversary.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken