Graspop Metal Meeting 2024

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
er is nogthans heel veel diversiteit op graspop zelfs al krijgt het allemaal de rock of metal noemer
Dat is ook zeker waar. Dat ik me een dag op Graspop prima kan vermaken heb ik ook geen enkele twijfel over. Of ik het een heel weekend, in dezelfde waarin ik ook (vaak gratis) naar Pinkpop kan, even leuk ga vinden als een major betwijfel ik. Maar laat de aankondiging maar komen!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.466
4.635
En whitesnake niet dan?
Tool is teminste iets nieuw voor graspop.
Er speelt altijd wel iets anders tegelijk is het je ding niet.
Desnoods schuif je aan bij de merchandise dan krijg je de tijd dat tool speelt ook wel om.
daar mag inderdaad wel dringend iets aan gebeuren, wachtrijen voor merch zijn verschrikkelijk
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: saurus en jbj

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.466
4.635
nou ben ik geen Graspop veteraan met mijn 5 keer, maar ik heb het nog niet anders meegemaakt
het is alleen maar erger geworden met de jaren, eerste keer 2012. ik heb denk ik nog maar 1 keer echt iets gekocht en alle andere keren ben ik een kwartier/halfuur aan het aanschuiven en dan toch maar vertrokken omdat mijn volgende band bijna ging beginnen
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Zouden ze erger zijn dan "Andre Rieu"?
Ik heb een kennis die ontslagen is tijdens zijn tour, omdat die het in zijn hoofd haalde om hem wat te vragen. Hij gaf aan dat een andere collega een vies harde reprimande kreeg, omdat die hem durfde aan te kijken! 😂
Like WTF, dan ben je wel van een heel ander kaliber arrogant lol.

Ik vind het altijd jammer dat veel artiesten de werkelijkheid een beetje uit het oog zijn verloren. Wij, de fans, betalen hun boterham, door de concerten en festivals te bezoeken.
Hoe meer en makkelijker zij geld verdienen, hoe meer zij naast de schoenen gaan lopen.
Oh man, werken met Andre... begin er niet over. Bijzonder type is dat inderdaad.

Helemaal jammer dat hij ook vrijwel alle evenement/cultuur dagen in Maastricht opslokt en een start-up festival als South of Heaven daardoor geen doorgang kan krijgen. Om over het AvroTros gehalte qua muziek nog maar niet te beginnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
216
296
Vorige week Kvelertak gaan zien met in het voorprogramma Cancer bats. Verdienen zeker ook opnieuw een plaatsje op GMM!

Spijtig genoeg die tweedie niet gaan zien want die speelde dit jaar ook al op GMM (jup stage).

Ik ben echt ne held om veel te laat in actie te schieten met het uitzoeken van bands op de time-table :censored:
 
  • Leuk
Waarderingen: SulpherSouls

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.289
3.870
Hahaha, heerlijk weer die tegenstellingen hier. Lijkt soms wel een beetje het RW topic. Alleen gaat het hier soms tussen 'arrogante' Tool fans en 'holbewoner' Metallica fans 😅.
 
  • Haha
Waarderingen: Nietje

Dovytn

Randprogramma
9 dec 2022
139
314
Vorige week Kvelertak gaan zien met in het voorprogramma Cancer bats. Verdienen zeker ook opnieuw een plaatsje op GMM!

Spijtig genoeg die tweedie niet gaan zien want die speelde dit jaar ook al op GMM (jup stage).

Ik ben echt ne held om veel te laat in actie te schieten met het uitzoeken van bands op de time-table :censored:
Die waren echt werelds goed in 2019, ik kende ze van naam, en zonder verwachtingen gaan kijken toen, maar wat een show. Ik hoop echt dat ze er staan dit jaar, maar op zich, ze worden rondom ook geboekt, dus ik ben het redelijk zeker. Spijtig genoeg vorige week niet kunnen gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
het is alleen maar erger geworden met de jaren, eerste keer 2012. ik heb denk ik nog maar 1 keer echt iets gekocht en alle andere keren ben ik een kwartier/halfuur aan het aanschuiven en dan toch maar vertrokken omdat mijn volgende band bijna ging beginnen
Elk festival waar ik merch heb gekocht heeft mij alles bij elkaar denk ik 5 minuten aan wachten gekost.

Op Graspop sta je gewoon een uur te wachten omdat er één madame en één dude staat die er op donderdag, vrijdag, zaterdag maar in het bijzonder op zondag echt geen zin in hebben.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.466
4.635
Download festival is blijkbaar 350 pond voor 3 dagen
vorig jaar was 345 pond voor 4 dagen
Wat de fuck. Een slechtere line up en een dag minder voor meer geld?
Hopelijk bij Graspop niet ook een soortgelijke prijsstijging
miljaar wat een prijzen
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.225
7.491
miljaar wat een prijzen
heb mijn comment verwijderd, blijkbaar klopten de prijzen niet. had ze vrolijk overgekopieerd van een comment op efestivals maar bleek niet te kloppen
het is 300 pond voor 3 nachten en 322 pond voor 5 nachten
met parkeren erbij kom je wel in de buurt van die 350 pond, maar is niet zo extreem als ik eerst dacht
 

Jimmeh07

Randprogramma
3 jun 2023
216
296
Ticketprijzen gaan sowieso wel stijgen.
Houdt m'n hart vooral vast indien dat ook voor de drank-en eetbons gebeurd.
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
263
407
Ik ben toch maar even naar Tool gaan luisteren na alle vermoedens. En mogen van mij zeker door komen. Zet er ofwel een power band(niet het genre mee de energie) voor (BMTH PWD of Sabaton) en Tool etna en dan heb je wel een goeie dag qua afsluiters. (Weet dat BMTH waarschijnlijk op een andere dag zal staan, denk dat ze dan ook beter tot hun recht komen als dag afsluiter. Maar was even een voorbeeld 😉)
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer en Chronicbias

Gebruikers die dit onderwerp bekijken