Graspop Metal Meeting 2024

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.448
3.553
Ik check op mainstream festivals altijd de metal-acts (Stone Sour, Parkway Drive, Amenra, Deftones bijvoorbeeld al eens gezien), ben eens naar Prognosis geweest. Een weekend Graspop is me net iets té veel van hetzelfde, maar voor TOOL en/of Avenged Sevenfold wil ik mezelf toch eens een hele dag op een metalfestival onderdompelen!
 

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
213
553
Je doet je naam eer aan, zet er ff "azijn" voor, wil je?

Wat een meerwaarde heeft deze bijdrage?
200.gif
 

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
331
678
Tool heeft natuurlijk wel erg arrogante fans (niet hier, maar in 't algemeen). Waardoor de afkeer bij degenen die het niets vinden, ook iets uitgesprokener wordt als tegenreactie.
 
  • Haha
Waarderingen: Mark's Kal

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
391
880
Einde show sportpaleis bij verlaten middenplein gaan vragen voor de setlist. Hele preek gekregen van geluidsman dat hij me had gezien, en hij vond dat ik niet hard genoeg had geapplaudisseerd. En dus ik volgens hem niet waardig genoeg was om het te krijgen.

🤷‍♂️
Harry Potter Lol GIF by Sky

Als je zo had geklapt kan ik me wel vinden erin (mopje he ;) )
 
  • Haha
Waarderingen: jonasvh

X-ecutioner

Nieuw lid
9 nov 2023
4
2
Tool heeft natuurlijk wel erg arrogante fans (niet hier, maar in 't algemeen). Waardoor de afkeer bij degenen die het niets vinden, ook iets uitgesprokener wordt als tegenreactie.
Hé dat hoor ik ook vaak over Deftones fans :LOL: on a related note, ik zag da Chino's side project crosses (†††) is toegevoegd bij Rock am Ring dus ik hoop dat ze ook langs Graspop komen
 

madeira

Campingartiest
22 dec 2022
92
257
Einde show sportpaleis bij verlaten middenplein gaan vragen voor de setlist. Hele preek gekregen van geluidsman dat hij me had gezien, en hij vond dat ik niet hard genoeg had geapplaudisseerd. En dus ik volgens hem niet waardig genoeg was om het te krijgen.

🤷‍♂️
Lol, wat :LOL:
 

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
213
553
Zouden ze erger zijn dan "Andre Rieu"?
Ik heb een kennis die ontslagen is tijdens zijn tour, omdat die het in zijn hoofd haalde om hem wat te vragen. Hij gaf aan dat een andere collega een vies harde reprimande kreeg, omdat die hem durfde aan te kijken! 😂
Like WTF, dan ben je wel van een heel ander kaliber arrogant lol.

Ik vind het altijd jammer dat veel artiesten de werkelijkheid een beetje uit het oog zijn verloren. Wij, de fans, betalen hun boterham, door de concerten en festivals te bezoeken.
Hoe meer en makkelijker zij geld verdienen, hoe meer zij naast de schoenen gaan lopen.
 
  • Wow
Waarderingen: Simoni

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.274
5.766
Zouden ze erger zijn dan "Andre Rieu"?
Ik heb een kennis die ontslagen is tijdens zijn tour, omdat die het in zijn hoofd haalde om hem wat te vragen. Hij gaf aan dat een andere collega een vies harde reprimande kreeg, omdat die hem durfde aan te kijken! 😂
Like WTF, dan ben je wel van een heel ander kaliber arrogant lol.

Ik vind het altijd jammer dat veel artiesten de werkelijkheid een beetje uit het oog zijn verloren. Wij, de fans, betalen hun boterham, door de concerten en festivals te bezoeken.
Hoe meer en makkelijker zij geld verdienen, hoe meer zij naast de schoenen gaan lopen.
Er zijn er ook genoeg die ondanks het enorme succes wel normaal doen.
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
510
281
Ben zelf een grote tool fan, maar denk dat maynard wel een redelijk arrogante kwal is, geen idee van de andere bandleden.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.735
5.087
Ik check op mainstream festivals altijd de metal-acts (Stone Sour, Parkway Drive, Amenra, Deftones bijvoorbeeld al eens gezien), ben eens naar Prognosis geweest. Een weekend Graspop is me net iets té veel van hetzelfde, maar voor TOOL en/of Avenged Sevenfold wil ik mezelf toch eens een hele dag op een metalfestival onderdompelen!
er is nogthans heel veel diversiteit op graspop zelfs al krijgt het allemaal de rock of metal noemer
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken