Graspop Metal Meeting 2024

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.162
7.393
in 2022 stonden ze gewoon in een uitverkochte gelredome hoor
ik zeg ook niet dat het geen tickets verkoopt, of dat het geen publiek heeft. ik zeg gewoon dat gevoelsmatig zo'n band niet geboekt zal worden door Graspop, Werchter of Pinkpop. er zal een reden zijn dat ze nog nooit op een festival gestaan hebben in de Benelux
of de festivals ze niet willen boeken of dat zij niet op de festivals willen spelen, in ieder geval moeten we ze niet verwachten op Graspop en gaan we weer redelijk off topic hier.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.634
7.371
Ja Taylor Swift in een uitverkocht Arena ,.... What is your point

is gewoon geen Metal Meeting Materiaal oftewl geen GMMM

Dat iets Rock, Pop of Metal in de naam heeft, betekent verder alleen niet dat alleen maar namen die overduidelijk onder een van deze drie genres vallen op bijbehorende festivalnamen kunnen staan. (of was je niet serieus in je ROCK werchter en Graspop METAL meeting?)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.162
7.393
Ik overweeg hier maar even niet meer te gaan lezen tot de eerste tekenen van een aankondiging eraan komen als we nu serieus in discussie zijn over Eagles als Graspop naam.
Volgens mij is dit helemaal niet wat er aan de hand is toch?
1 persoon komt met iets, en 10 mensen reageren erop: Nee dit is geen Graspop naam
Die serieuze discussie is er niet geweest

Hetzelfde met Europe. 1 persoon zet ze neer als headliner. Vervolgens zeggen 10 mensen "Nee dit is geen headliner"
Dan komen er vervolgens nog even 5 mensen die zeggen "Denken we nu serieus dat Europe een headliner is"
Nee niemand denkt dit, op 1 persoon na. Vervolgens wordt er 2 pagina's lang over gepraat terwijl niemand het echt verwacht

precies hetzelfde gebeurde met avril lavigne, blink 182, green day, toto, bon jovi
Ik word er ook een beetje moe van
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.564
11.090
Volgens mij is dit helemaal niet wat er aan de hand is toch?
1 persoon komt met iets, en 10 mensen reageren erop: Nee dit is geen Graspop naam
Die serieuze discussie is er niet geweest

Hetzelfde met Europe. 1 persoon zet ze neer als headliner. Vervolgens zeggen 10 mensen "Nee dit is geen headliner"
Dan komen er vervolgens nog even 5 mensen die zeggen "Denken we nu serieus dat Europe een headliner is"
Nee niemand denkt dit, op 1 persoon na. Vervolgens wordt er 2 pagina's lang over gepraat terwijl niemand het echt verwacht

precies hetzelfde gebeurde met avril lavigne, blink 182, green day, toto, bon jovi
Ik wordt er ook een beetje moe van
Dat is toch ook heel het ding? Je hebt geen tien mensen nodig die hetzelfde zeggen. Één keer is genoeg. Snap echt wel dat er (wederom) mensen afhaken op dit topic of er niet in komen. Weet nog dat @Yannick en @Indiaantje89 de ambitie hadden om dit topic wel weer te volgen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat daadwerkelijk gedaan hebben, mede dus door de enorme rotzooi die hier telkens neer wordt geplempt.

Het is dat ik er gewoon heel slecht tegen kan dat er één zwart vetgedrukt topic in de lijst met topics staat, maar anders had ik dit allang niet meer meegekregen.

Dat was m'n wekelijkse inbreng weer. Mazzel.
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
332
599
Eens heren, ik zal me ook afzijdig gaan houden en niet meer te veel "happen" de postive "vandaag is de dag" vibe terug te krijgen
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.072
zou Deep Purple een optie zijn...

zie mijn bericht in Bospop topic...
week voor Graspop is Deep Purple op een festival in Spanje.
Deep Purple laatste dag Bospop op festival in Bulgarije.
tot nu 2 data aangekondigd door Deep Purple.

Music & Legends Festival, Bilbao Spanje, 15 juni 2024
Midalidare Rock in The Wine Valley, Chirpan Bulgarije, 14 juli 2024
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
853
Ik denk dat het vooral te maken heeft met het soort namen dat opgegooid word. Dat de bands die hier de laatste dagen genoemd worden op Graspop zouden gaan headlinen is onbestaande, sommige lijken me zelfs al vergezocht om op de poster te zetten.
Persoonlijk vind ik dat als je toch een naam wilt roepen, dat er dan even wordt nagedacht of het realistisch is, de band op het festival past en je hiermee geen nutteloze discussie gaat uitlokken.
Ik begrijp heel goed dat iedereen enthousiast is en graag mee in de discussie iets wilt gooien, maar houd het wel realistisch aub.
Ik snap dat mensen hier moe van worden en ikzelf heb dat ook al een beetje.

Zo, mijn mening die er niet toe doet is er ook weer tussen gesmeten, tijd voor die eerste namen Graspop!!!!
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
697
634
Ik denk dat het vooral te maken heeft met het soort namen dat opgegooid word. Dat de bands die hier de laatste dagen genoemd worden op Graspop zouden gaan headlinen is onbestaande, sommige lijken me zelfs al vergezocht om op de poster te zetten.
Persoonlijk vind ik dat als je toch een naam wilt roepen, dat er dan even wordt nagedacht of het realistisch is, de band op het festival past en je hiermee geen nutteloze discussie gaat uitlokken.
Ik begrijp heel goed dat iedereen enthousiast is en graag mee in de discussie iets wilt gooien, maar houd het wel realistisch aub.
Ik snap dat mensen hier moe van worden en ikzelf heb dat ook al een beetje.

Zo, mijn mening die er niet toe doet is er ook weer tussen gesmeten, tijd voor die eerste namen Graspop!!!!
Motörhead!!!
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
989
Volgende week herfstvakantie in België. Vorig jaar werden er denk ik geen namen gelost tijdens schoolvakantie, dus kom je zo wel snel bij november.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
890
989
Dacht dat er een tijdje terug werd benoemd dat er al wel eerder namen tijdens vakanties zijn gedropt, als de headliner dat wil, dan gebeurt het gewoon, was de insteek.
Klopt wel over headliners, voor subs kan dit wel iets veranderen. Hoewel dit mss minimaal is.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
264
539
Dat iets Rock, Pop of Metal in de naam heeft, betekent verder alleen niet dat alleen maar namen die overduidelijk onder een van deze drie genres vallen op bijbehorende festivalnamen kunnen staan. (of was je niet serieus in je ROCK werchter en Graspop METAL meeting?)
Pop in de festivalnamen zie ik meer als ''pop-up'' dan het genre. PinkPOP en PaasPOP doen ook weleens een metalact her en der, maar ik weet nooit zo goed wat voor mensen daar dan naar toe gaan. Sta je bij Paaspop eerst bij Lamb Of God in de moshpit om daarna Nick & Simon te horen... Hell on Earth.

Namen als Toto of Europe op een niet-headline plek begrijp ik nog enigszins vanwege de meme waardigheid. Maar Eagles is wel echt een brug te ver hoor. De mensen die een kaartje kopen moeten nog wel levend zijn als het festival daadwerkelijk plaatsvind.
 
  • Haha
Waarderingen: jasper79 en jonasvh

Gebruikers die dit onderwerp bekijken