Bospop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Binnenkort maar eens een lijstje gaan maken met mogelijke headliners...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Roep je Eagles krijg je Zucchero die op 4 juli z'n eerste festival heeft staan. Die komt dus terug 🤮
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Roep je Eagles krijg je Zucchero die op 4 juli z'n eerste festival heeft staan. Die komt dus terug 🤮
Even realisme daargelaten, gun ik het de organisatie na afgelopen jaar om 1 a 2 namen te hebben waarmee je weer dagen uit weet te verkopen. Eagles zou zo 1 zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Even realisme daargelaten, gun ik het de organisatie na afgelopen jaar om 1 a 2 namen te hebben waarmee je weer dagen uit weet te verkopen. Eagles zou zo 1 zijn.
Die doen geen festivals in Europa. Amerika is daarin al uitzonderlijk. Ze komen wel denk ik alleen wordt dat weer Gelredome of Ziggo.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.070
6.114
Deep Purple laatste dag Bospop op festival in Bulgarije.
tot nu 2 data aangekondigd door Deep Purple.

Music & Legends Festival, Bilbao Spanje, 15 juni 2024
Midalidare Rock in The Wine Valley, Chirpan Bulgarije, 14 juli 2024
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
170
38
Even realisme daargelaten, gun ik het de organisatie na afgelopen jaar om 1 a 2 namen te hebben waarmee je weer dagen uit weet te verkopen. Eagles zou zo 1 zijn.
Volgens mij doen ze veel mensen een plezier met het programma van de zondag van dit jaar. ik vond dat in ieder lekker afwisselend. Hoop dat ze dat voor een groot deel gaat lukken. heb wel mijn vraagtekens bij Bonamassa, gelet op zijn aankomende concert.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
615
317
Volgens mij doen ze veel mensen een plezier met het programma van de zondag van dit jaar. ik vond dat in ieder lekker afwisselend. Hoop dat ze dat voor een groot deel gaat lukken. heb wel mijn vraagtekens bij Bonamassa, gelet op zijn aankomende concert.
Ik zou tekenen voor het programma van zondag afgelopen jaar, als ze Zucchero maar thuis laten
 

graaf1

Playlistbediener
1 mrt 2022
49
40
Zou er niet van opkijken als Bywater Call één van de namen is die op Bospop zal verschijnen. Afgelopen week nog in De Bosuil, eerder ook al succesvol op Moulin Blues.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.910
Volgens mij doen ze veel mensen een plezier met het programma van de zondag van dit jaar. ik vond dat in ieder lekker afwisselend. Hoop dat ze dat voor een groot deel gaat lukken. heb wel mijn vraagtekens bij Bonamassa, gelet op zijn aankomende concert.
Bonamassa heeft nog geen data staan komende zomer dus ik begin er ook aan te twijfelen. Zucchero komt gewoon terug want die heeft al data staan rond Bospop. Maar of ze veel mensen een plezier doen weet ik zo net nog niet. De verkoop voor de zondag liep namelijk voor geen meter.
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
170
38
Bonamassa heeft nog geen data staan komende zomer dus ik begin er ook aan te twijfelen. Zucchero komt gewoon terug want die heeft al data staan rond Bospop. Maar of ze veel mensen een plezier doen weet ik zo net nog niet. De verkoop voor de zondag liep namelijk voor geen meter.
kaartverkoop liep overall niet best, maar de zondag liep wel beter dan de vrijdag en de zaterdag:

uit de limburger:
" Na jaren van groei blijft de kaartverkoop voor de komende Bospop-editie achter bij de verwachtingen, meldt Peter Verkennis. Volgens hem heeft dat te maken met de naweeën van de coronapandemie. „Veel grote bands komen hun tour inhalen. Normaal zijn er rond de tijd van ons festival zes grote evenementen, nu tellen we er negentien. Neem daarbij het dure levensonderhoud van deze tijd en de hoge energiekosten, dan weet je dat mensen keuzes moeten maken. Wij zitten op het eind van de festivalcyclus voor de zomervakantie, het geld raakt op. Daar komt bij dat wij dit jaar een programma ‘in de breedte’ hebben en een echt grote headliner ontbreekt. De afgelopen edities verkochten we 10.000 weekendtickets, nu zitten we amper op 7500. En de dagkaarten gaan in de richting van 2500 op vrijdag, 7000 op zaterdag en 8000 op zondag.”
 
  • Leuk
Waarderingen: bas2204 en PJ

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
615
317
Nee, was afgelopen jaar inderdaad "lekker" rustig op de zaterdag. Voor bezoekers wel fijn, maar voor de organisatie natuurlijk een stuk minder. Ik denk toch echt dat ze met grote headliners zullen moeten knallen om die kaartverkoop wat omhoog te trekken. Anders denk ik dat dit jaar de verkoop min of meer hetzelfde zal verlopen als afgelopen jaar.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Nee, was afgelopen jaar inderdaad "lekker" rustig op de zaterdag. Voor bezoekers wel fijn, maar voor de organisatie natuurlijk een stuk minder. Ik denk toch echt dat ze met grote headliners zullen moeten knallen om die kaartverkoop wat omhoog te trekken. Anders denk ik dat dit jaar de verkoop min of meer hetzelfde zal verlopen als afgelopen jaar.
Ik denk dat ondanks de tegenvallende verkoop het weer ook meespeelde met het gevoel op het veld. Tijdens Rag N Bone Man en Live was het alweer stukken drukker op het veld. Veel mensen hebben echt wel afgewacht tot het wat afkoelde.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.917
Bospop is sowieso een festival waar veel mensen pas vlak voor het festival tickets kopen. Ik ken er genoeg die zijn afgehaakt vanwege de hitte op zaterdag, maar wel heel graag Porcupine Tree hadden willen zien.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.618
2.110
Bospop is sowieso een festival waar veel mensen pas vlak voor het festival tickets kopen. Ik ken er genoeg die zijn afgehaakt vanwege de hitte op zaterdag, maar wel heel graag Porcupine Tree hadden willen zien.
Ik had inderdaad last minute een ticket willen kopen voor de PT dag, maar heb dit gelaten in verband met de hitte.
 

bas2204

Dagopener
24 mrt 2015
615
317
Klopt dat er waarschijnlijk veel mensen op het laatste moment misschien zijn afgehaakt vanwege de hitte, maar toen Sting als grote naam werd aangekondigd voor de edities net voor corona, was de dag al uitverkocht en konden er niet eens last minute nog tickets worden gekocht. En als we 2022 ernaast leggen, dan was de zaterdag met Sting met ongeveer 25.000 bezoekers ook een stuk beter bezocht dan de dagen van afgelopen jaar
 
  • Leuk
Waarderingen: remkobak

Gebruikers die dit onderwerp bekijken