Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met alle respect..maar er werd niet gesproken over elders in Europa. Europa kun je sowieso niet echt als een muziekmarkt zien. Veel bands zijn enorm in het zuiden en andersom.
We hadden het over de benelux, waar def leppard waarsch 013 niet vol krijgt.
zie ik wel in het zelfste straatje als journey, foreigner, def leppard, deep purple, .. classic rock heeft wel een plaats op graspop
Ik zeg ook niet dat de kans groot is maar als zo een band zich aanbied die gegarandeerd kaarten verkoopt + dan nog eens het label van de laatste keer dan zie ik niet in waarom graspop nee zou zeggen
Paar jaar geleden had Graspop ook Lynyrd Skynyrd. Heeft qua genres best wat raakvlakken met The Eagles. Dus het kan inderdaad. Al lijkt het me inderdaad niet echt een band voor Graspop.
Paar jaar geleden had Graspop ook Lynyrd Skynyrd. Heeft qua genres best wat raakvlakken met The Eagles. Dus het kan inderdaad. Al lijkt het me inderdaad niet echt een band voor Graspop.
dat soort boekingen doen ze echter niet met headliners, maar alleen met kleinere bands overdag.
net zoals dat Sum 41 wel wordt geboekt maar Green Day niet. in de undercard experimenteren is prima, maar met headliners doen ze dat niet.
zie ik wel in het zelfste straatje als journey, foreigner, def leppard, deep purple, .. classic rock heeft wel een plaats op graspop
Ik zeg ook niet dat de kans groot is maar als zo een band zich aanbied die gegarandeerd kaarten verkoopt + dan nog eens het label van de laatste keer dan zie ik niet in waarom graspop nee zou zeggen