Graspop Metal Meeting 2024

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.426
2.973
Met alle respect..maar er werd niet gesproken over elders in Europa. Europa kun je sowieso niet echt als een muziekmarkt zien. Veel bands zijn enorm in het zuiden en andersom.
We hadden het over de benelux, waar def leppard waarsch 013 niet vol krijgt.
Als je maar wat te zeuren hebt Piet🤗
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.558
3.137
Waarschijnlijk was de stagiair(e) in slaap gevallen en drukte hij/zij om 19u alsnog op de knop. Zou er niet te veel achter zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: jasper79

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.639
eagles doen in amerika een afscheidstournee die tot januari loopt, waterkansje dat die ook doorkomen naar europa en festivals doen?
392936881_895331368624665_5581306108993945297_n.jpg
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.754
7.570
Lijkt me niet als headliner naar Graspop te komen. Lijkt me gewoon weer een zaal tour met overpriced tickets.

Maar dan zijn Bon Jovi, Foo Fighters en Greenday nog wel logischer dan Eagles
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.639
Nee inderdaad. Zie ook niet echt in waarom dit hier geplaatst wordt.
zie ik wel in het zelfste straatje als journey, foreigner, def leppard, deep purple, .. classic rock heeft wel een plaats op graspop
Ik zeg ook niet dat de kans groot is maar als zo een band zich aanbied die gegarandeerd kaarten verkoopt + dan nog eens het label van de laatste keer dan zie ik niet in waarom graspop nee zou zeggen
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer en festivalryo

KazuyaYuza

Playlistbediener
19 okt 2023
23
22
Paar jaar geleden had Graspop ook Lynyrd Skynyrd. Heeft qua genres best wat raakvlakken met The Eagles. Dus het kan inderdaad. Al lijkt het me inderdaad niet echt een band voor Graspop.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.244
7.531
Paar jaar geleden had Graspop ook Lynyrd Skynyrd. Heeft qua genres best wat raakvlakken met The Eagles. Dus het kan inderdaad. Al lijkt het me inderdaad niet echt een band voor Graspop.
dat soort boekingen doen ze echter niet met headliners, maar alleen met kleinere bands overdag.
net zoals dat Sum 41 wel wordt geboekt maar Green Day niet. in de undercard experimenteren is prima, maar met headliners doen ze dat niet.
 

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
350
623
zie ik wel in het zelfste straatje als journey, foreigner, def leppard, deep purple, .. classic rock heeft wel een plaats op graspop
Ik zeg ook niet dat de kans groot is maar als zo een band zich aanbied die gegarandeerd kaarten verkoopt + dan nog eens het label van de laatste keer dan zie ik niet in waarom graspop nee zou zeggen
Graspop METAL Meeting

ik vind Eagles goed hoor maar meer voor een ROCK werchter

Daar waar Journey - Def en Deep nog wel eens een lekkere banger hebben
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.244
7.531
Graspop METAL Meeting

ik vind Eagles goed hoor maar meer voor een ROCK werchter

Daar waar Journey - Def en Deep nog wel eens een lekkere banger hebben
werchter zou dit ook nooit boeken, weet niet wat de Belgische equivalent is van Bospop maar zet het daar maar neer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken