Graspop Metal Meeting 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.618
7.334

We moeten toegeven, het nieuwe album van Judas Priest heeft wel vernieuwende invloeden. Echt wel een lekker nummer.

Lekker hoor! De vorig twee albums Redeemer of Souls en Firepower vond ik ook al erg goed. Mogen er van mij wel weer staan, misschien een goede naam om te combineren met A7x of BMTH, als die tour met Iron Maiden bij een gerucht blijft
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
355
504
About Sum 41, they said they will release one more album and go to farewell tour.

About Metallica and their show on Power Trip, everything is said in faq!

Will more shows be added to the tour?
No. There are no plans to add additional headlining shows to the schedule for the next two years; the band may make very limited appearances at special events.
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.618
7.334
About Sum 41, they said they will release one more album and go to farewell tour.

About Metallica and their show on Power Trip, everything is said in faq!

Will more shows be added to the tour?
No. There are no plans to add additional headlining shows to the schedule for the next two years; the band may make very limited appearances at special events.

Ah, dan haal ik het gewoon weer door de war met de nog steeds mysterieuze naam waar ik het gelezen zou hebben :LOL:
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Metal_Mika

Playlistbediener
26 mei 2022
25
39
Ik dacht ook eerst dat het ging gebeuren omdat Hellfest een week opschoof en het dus eigenlijk perfect uit komt met hun planning. Ene weekend Graspop en ander weekend Hellfest. Iedere keer twee shows zoals het huidige concept. No repeat.


Toen bedacht ik me dat de t-shirts al gedrukt zijn met tourdata. Dus "hoop" weg.


Dit schreef ik hier al eerder en toen zei iemand (sorry dat ik niet reageerde, las het in de rij van de supermarkt en moest juist beginnen inladen)dat Power Trip ook niet op die t-shirts staat. Maar wel alle andere Europese en Amerikaanse data. En volgens mij klopt dat. Maar Power Trip was eigenlijk iets apart. Daar deden ze geen twee shows.


Dus als Metallica al Graspop en Hellfest doen volgend jaar (ALS) dan is dat niet de reden dat de festivals verplaatst zijn want dan zou het telkens een losse show moeten zijn (dus niet 2 shows) en ze kunnen op beide festivals een show spelen in het zelfde weekend


Iemand vermoed dat Hellfest veranderd is van weekend voor Foo Fighters trouwens
Bij nader inzien nu ik het metallica tour tshirt van dit jaar weer heb gebruikt kom ik erachter dat daar alleen de tour data van dit jaar op staan nog niet van volgend jaar.

Ze hebben gezegd dat er inderdaad geen tour data bij komen. Je zou nog het argument kunnen maken dat waarom je all een festival headliner aankondigd voor volgend jaar voordat je het festival van dit jaar hebt gedaan.

Maar in het algemeen denk ik dat ze helaas niet gaan komen.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.082
920
Bij nader inzien nu ik het metallica tour tshirt van dit jaar weer heb gebruikt kom ik erachter dat daar alleen de tour data van dit jaar op staan nog niet van volgend jaar.

Ze hebben gezegd dat er inderdaad geen tour data bij komen. Je zou nog het argument kunnen maken dat waarom je all een festival headliner aankondigd voor volgend jaar voordat je het festival van dit jaar hebt gedaan.

Maar in het algemeen denk ik dat ze helaas niet gaan komen.
ik heb er op amsterdam een gekocht waarop de data van 23 en 24 staan ze
 

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
298
613
Las ergens dat Tool overweegt om de studio in te duiken wanneer hun tour van het voorjaar van '24 is afgelopen, weet niet of die dan nog ook in Europa gaan touren, mogelijk al helemaal niet als de zanger al met A Perfect Circle plannen heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.375
2.866
Nog geen teken van leven bij de organisatie. Dus minimaal weer een weekje wachten helaas. Dan is vrijdag de 20e de dag!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken