Graspop Metal Meeting 2024

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
699
639
Scorpions hebben ook bevestigd komende 2 jaar te gaan touren voor hun 60 jarig bestaan. Afhankelijk van welk werelddeel ze eerst nemen, zou het goed mogelijk zijn dat ze GMM weer aandoen.
Als het niet dit jaar is, dan volgend jaar.
Please no, zijn die nie al 12 jaar bezig aan een afscheidstournee?
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
545
642
Het verschilt ook gewoon heel erg bij welke band/ optreden en of de band er die dag zin in heeft en ook hoe je er zelf die dag instaat.

Maar om weer terug on topic te komen mijn wensen voor de Marquee en Metaldome afsluiters en dan ben ik gelukkig en koop een weekend ticket:
Do: Ayreon - Zeal and Ardor
Vr: Dimmu Borgir - Slaughter to Prevail
Za: Wardruna - Cult of Luna
Zo: King Gizzard - Alcest
waar kan ik tekenen hiervoor?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.216
7.476
image.png.f70660e91fa754e2b333cf1bff877448.png

Op het Download forum zijn ze wel creatief haha
Wie gaat er zoiets voor Graspop maken? :)
 

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
307
641
BMTH, Sum41 en The Offspring naar GMM?
Als die naar GMM komen, dan hopelijk ook in de verhouding zoals bij dat Hurricane festival. Dus BMTH als headliner, The Offspring daar wat onder en Sum 41 daar nog onder. Leuk bandje, maar ik vind dat geen GMM-headliner, zou dat een serieus zwaktebod vinden (Sum 41 dus).
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.216
7.476
Dus heel veel.tijd in een meter met welgeteld 1 naam die "mogelijk" is.
Zonde van je tijd?
vond het wel leuk gemaakt, maar het invullen ervan is inderdaad heel slecht gedaan

voor Graspop zou ik er zoiets van maken:
aan de linker kant: AC/DC > Rammstein > RATM > Metallica> SOAD en Tool
Sabaton, Judas Priest, Iron Maiden, Lamb of god allemaal bij Plausible
Aerosmith nog een stukje links van bovenstaande bands
BMTH bij Likely
Avenged Sevenfold rechts bij 'A shoo in'
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.433
650
Ik weet niet of dit enkel is omdat ze de site naar de nieuwe huisstijl aan 't veranderen zijn achter de schermen
Maar bands als Avenged Sevenfold, BMTH hebben geen eigen pagina meer. Zal vast niet datzelfde trucje zijn als een aantal jaren geleden gezien ze daarvan geleerd hebben. Maar vond het even interessant 🤔
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.643
3.288
Ik weet niet of dit enkel is omdat ze de site naar de nieuwe huisstijl aan 't veranderen zijn achter de schermen
Maar bands als Avenged Sevenfold, BMTH hebben geen eigen pagina meer. Zal vast niet datzelfde trucje zijn als een aantal jaren geleden gezien ze daarvan geleerd hebben. Maar vond het even interessant 🤔
Enkel de bands die vorig jaar op graspop stonden hebben nog een eigen pagina geloof ik. Heel die history is sinds corona niet meer te raadplegen zoals dat daarvoor wel bestond. Als je naar de history pages gaat per jaar, zie je dat enkel de bands die er in 2023 waren gelinkt staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
Ik lees Metallica weer vaak genoemd worden, maar Metallica heeft ten aanvang van de huidige 72 seasons tour aangekondigd dat er geen data bij zouden komen. Uitzondering daargelaten: het commerciële Power Trip festival. Ik zou er wat Graspop 2024 betreft dus niet op rekenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93

won666

Support act
17 mei 2019
1.179
1.239
Ik lees Metallica weer vaak genoemd worden, maar Metallica heeft ten aanvang van de huidige 72 seasons tour aangekondigd dat er geen data bij zouden komen. Uitzondering daargelaten: het commerciële Power Trip festival. Ik zou er wat Graspop 2024 betreft dus niet op rekenen.
Ik dacht ook eerst dat het ging gebeuren omdat Hellfest een week opschoof en het dus eigenlijk perfect uit komt met hun planning. Ene weekend Graspop en ander weekend Hellfest. Iedere keer twee shows zoals het huidige concept. No repeat.


Toen bedacht ik me dat de t-shirts al gedrukt zijn met tourdata. Dus "hoop" weg.


Dit schreef ik hier al eerder en toen zei iemand (sorry dat ik niet reageerde, las het in de rij van de supermarkt en moest juist beginnen inladen)dat Power Trip ook niet op die t-shirts staat. Maar wel alle andere Europese en Amerikaanse data. En volgens mij klopt dat. Maar Power Trip was eigenlijk iets apart. Daar deden ze geen twee shows.


Dus als Metallica al Graspop en Hellfest doen volgend jaar (ALS) dan is dat niet de reden dat de festivals verplaatst zijn want dan zou het telkens een losse show moeten zijn (dus niet 2 shows) en ze kunnen op beide festivals een show spelen in het zelfde weekend


Iemand vermoed dat Hellfest veranderd is van weekend voor Foo Fighters trouwens.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.715
7.513
Ik lees Metallica weer vaak genoemd worden, maar Metallica heeft ten aanvang van de huidige 72 seasons tour aangekondigd dat er geen data bij zouden komen. Uitzondering daargelaten: het commerciële Power Trip festival. Ik zou er wat Graspop 2024 betreft dus niet op rekenen.

Geloof er ook niet in, maar dat ze hebben gezegd dat er niks meer bij komt, dat zei Sum41 ook toch? Of haal ik nu weer bands door elkaar?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken