Graspop Metal Meeting 2024

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
892
992
Je zou op werchter wel een goed dagje kunnen maken, blink 182, Sum 41, the offspring, frank carter. Zie dit nog wel eens werkelijkheid worden. Ten nadele van graspop.
Edit, was nog simple plan en avril vergeten. Zou wel goed lopen in de ticketverkoop lijkt me
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Je zou op werchter wel een goed dagje kunnen maken, blink 182, Sum 41, the offspring, frank carter. Zie dit nog wel eens werkelijkheid worden. Ten nadele van graspop.
Edit, was nog simple plan en avril vergeten. Zou wel goed lopen in de ticketverkoop lijkt me
Maar daar zeg je het zelf: Graspop heeft ook z'n line-up nodig. En her en der kan er zelfs nog wat overlap zijn tussen de 2.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.222
7.484
Je zou op werchter wel een goed dagje kunnen maken, blink 182, Sum 41, the offspring, frank carter. Zie dit nog wel eens werkelijkheid worden. Ten nadele van graspop.
Edit, was nog simple plan en avril vergeten. Zou wel goed lopen in de ticketverkoop lijkt me
Gelukkig voor ons doet werchter niet aan van die thema dagjes.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
834
1.619
denk dat wij deze maand ook niets moeten verwachten
Graspop is meestal niet één van de eerste festival die met aankondigingen komt
zal wel november worden.
If they space out the headliner announcements like they did last year, we might see the first 2-3 bands this month after all. The big line up announcement could follow in November.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
Ik denk dat je Ayreon beter kunt vervangen voor Avantasia
Ayreon is echt zeldzaam, en hebben dit jaar al 5 shows gedaan.
Avantasia heeft bevestigd het Europese festival seizoen te doen en die staan either op main, of als afsluiter van de Marquee.
Of allebei. Ik zou daar geen moeite mee hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: PimSp

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
263
407
I'll quote myself. It can't be Avenged Sevenfold, they don't have such a power to hold announcement that long.

It must be SOAD because they were already announced for Nova Rock, RIR/RAR, Download in covid years 2020/2021.
Correct me if i'm wrong, but wasnt SOAD announced to play at Graspop during the covid years? Or was that some other major band?
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
412
580
denk dat wij deze maand ook niets moeten verwachten
Graspop is meestal niet één van de eerste festival die met aankondigingen komt
zal wel november worden.
Bwauu, de eerste 2 kunnen al gelost worden. Dan de andere festivals zodoende dat GMM ergens midden/eind November weer een grote hoop namen kan zwieren.
Vanaf ze hun banners beginnen veranderen naar de nieuwe lay-out met de nieuwe datum kunnen we nieuws verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.222
7.484
I'll quote myself. It can't be Avenged Sevenfold, they don't have such a power to hold announcement that long.
Having 'power' is irrelevant.

If they want to announce multiple headliners at once, all bands involved will have to give their okay.

Additionally, I could imagine waiting for a7x to have everything settled since that band has been extremely shitty with tours and cancellations these last few years, and just has a shit attitude towards their fans In general.
I would not want to announce such a band without everything being 100% cleared and ready.
 

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166

JK79

Dagopener
11 sep 2021
505
1.242
Scorpions hebben ook bevestigd komende 2 jaar te gaan touren voor hun 60 jarig bestaan. Afhankelijk van welk werelddeel ze eerst nemen, zou het goed mogelijk zijn dat ze GMM weer aandoen.
Als het niet dit jaar is, dan volgend jaar.
Hebben die mannen zo’n hekel aan hun vrouwen, kinderen, kleinkinderen en misschien zelfs wel achterkleinkinderen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken