Graspop Metal Meeting 2024

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Sum 41 and The Offspring just got announced for Hurricane/Southside Festivals in Germany (21.-23.06.).

Also, we now know BMTH is playing Hurricane on Sunday and Southside on Friday. Same with The Offspring.
Samen met The Offspring hebben we denk ik hiermee twee hoge mainstage namen te pakken. Al zouden beiden ook de Jupiler kunnen afsluiten na de vergroting.
The Offspring, Bury Tomorrow alsook een Dropkick Murphys zou ik ook niet versteld staan mochten zij op Rock Werchter staan ipv GMM. Ze stonden al op de affiche van '22.

Sum 41 zie ik dan wel op de affiche van GMM verschijnen. BMTH lijkt me zo ook wel zekerder (donderdag/zaterdag dus?)
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
The Offspring, Bury Tomorrow alsook een Dropkick Murphys zou ik ook niet versteld staan mochten zij op Rock Werchter staan ipv GMM. Ze stonden al op de affiche van '22.

Sum 41 zie ik dan wel op de affiche van GMM verschijnen. BMTH lijkt me zo ook wel zekerder (donderdag/zaterdag dus?)
BT heeft zichzelf al voor Graspop bevestigd. Voor de andere twee bands zou dat inderdaad kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en jonasvh

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
The Ofsspring wat mij betreft niet nodig aangezien ze er vorig jaar nog stonden, maar indien ze er staan en ik heb geen clashes sta ik daar gewoon weer. Waren erg goed vorig jaar.

Dropkick Muprhys ben ik nooit zo van onder de indruk live, mogen van mij best eens Werchter doen.

Sum 41 zou ik wel echt heel blij van worden!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.360
5.939
Graag King Gizzard aub.
Mogen van mij zelfs integraal het fantastische "PetroDragonic Apocalypse; or, Dawn of Eternal Night: An Annihilation of Planet Earth and the Beginning of Merciless Damnation" spelen.
Lijkt me top ja. Maar ik reken er absoluut niet op, de metal albums zijn maar een klein deel van hun discografie, tot nu toe zoeken ze toch altijd een breder publiek. Plus het album wat later deze maand uitkomt is juist weer een synthesizer album, met die setup zouden ze daar a ook meer gaan touren. Dus meer focus op synths dan op gitaren. Ik verwacht ze persoonlijk op Werchter, of elders, helaas…
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

xRoossie

Playlistbediener
7 feb 2023
43
84
NIEUWE ontdekking voor mij: All For Metal. Het komt op mij over als een beetje sarcastische tribute op Manowar.
Twee zangers, waarvan er een echt kan zingen.
Hoop toch dat die Graspop overslaan, was meer stripshow dan muziek. Echt geen aanrader live o_O
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.039
2.671
Samen met The Offspring hebben we denk ik hiermee twee hoge mainstage namen te pakken. Al zouden beiden ook de Jupiler kunnen afsluiten na de vergroting.
Jupiler Stage te klein voor The Offspring imo.

Ik denk dat Sum41 met hun afscheidstournee ook wel hoger mikt dan Jupiler Stage.
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
206
531
Dan was het dus ook niet slecht! Anders was het alsnog wel memorabel op een slechte manier
#omdenken haha
Think About It GIF by Identity
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.176
1.237
Ik verbaas me dat Sum 41 niet lijkt te headlinen op die festivals. In de officiële communicatie hadden ze het over headline shows.


Na hun headline shows dit jaar op ms2 van Hellfest , hoop ik eerlijk gezegd dat dit jaar op Graspop een mooie spot krijgen
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Ik verbaas me dat Sum 41 niet lijkt te headlinen op die festivals. In de officiële communicatie hadden ze het over headline shows.


Na hun headline shows dit jaar op ms2 van Hellfest , hoop ik eerlijk gezegd dat dit jaar op Graspop een mooie spot krijgen
Headline shows in het engels is gewoon een ander woord voor een zaal show (waarbij je dus niet de support act bent maar de headline act)

Zoals het er nu uit ziet denk ik dat ze eerst een festival tour doen en in het najaar nog een zalen tour, aangezien ze in November in Frankrijk spelen. Ze zullen deze laatste tour dus hebben bedoeld in hun eerdere communicatie
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
Frank Carter en zijn slangen ook maar opschrijven om de Jupiler stage te slopen? Al kan hij net zo goed ook op RW staan.
 
  • Geweldig
Waarderingen: PimSp

Gebruikers die dit onderwerp bekijken