Sabaton inderdaad over het hoofd gezien.het wordt inderdaad steeds moeilijker
kansen op Aerosmith, Iron Maiden zijn een stukje kleiner geworden de afgelopen week
Rammstein is nu uitgesloten
buiten de bands die je hier boven noemt weet ik het eigenlijk ook niet meer
van alle bands die op herhaling van 2022 kunnen komen denk ik dat Sabaton de grootste kans heeft. na dat ze die video hebben gemaakt over de relatie tussen de band en het festival enzo, heb gewoon het gevoel dat die mannen er in 2024 weer gaan staan. Al is het nergens op gebaseerd.
ben ook benieuwd of de organisatie in BMTH een South Stage headliner ziet of een North Stage headliner. beiden spots lijken me prima voor die band.
zelfde vraag eigenlijk voor judas priest, kunnen sub staan of north stage headliner of south stage headliner.
waar denken jullie trouwens dat Bruce zou staan solo? gewoon ergens 's middags op de mainstage?
Sabaton met Judas Priest op 1 dag lijkt me nog wel te doen. Bij BMTH zou ik eerder gokken op North headliner, als ze al die status krijgen. Blijft wel gokken natuurlijk.
Bruce solo op een slot rond 17u-18u?
Als ze dit jaar zelfs een later slot geven aan Generation Sex moet dat wel te doen zijn voor Bruce. Met erna Alice Cooper en dan twee headliners, idealiter mss wel Aerosmith maarja...