Ik vraag mij vooral af welke hun enige hit dan wel was (tussen al hun hits). Dream On vind ik alleszins een parel.
I Don’t Wanna Miss a Thing
Ik vraag mij vooral af welke hun enige hit dan wel was (tussen al hun hits). Dream On vind ik alleszins een parel.
Of Love in an Elevator.
Of Dream On.
Of Rag Doll.
One-hit wonder, lol haha.
Nee. Als ze er staan, staan ze waarschijnlijk als Feesttent afsluiter. Bloodstock is niet echt vergelijkbaar met GMM, eerder vergelijkbaar met Into The Grave, Dynamo Metalfest of Alcatraz. Graspop is naar mijn weten sowieso niet van de 'exclusieve acts', met afgelopen jaar met Machinehead als uitzondering.Kan Opeth met een fan-picked set Graspop (sub)headlinen?
https://metalinjection.net/news/opeth-to-headline-bloodstock-2024-with-a-fan-picked-setlist
Onnodig, Alcatraz heeft ze min of meer al aangekondigd in een podcast.Nee. Als ze er staan, staan ze waarschijnlijk als Feesttent afsluiter. Bloodstock is niet echt vergelijkbaar met GMM, eerder vergelijkbaar met Into The Grave, Dynamo Metalfest of Alcatraz. Graspop is naar mijn weten sowieso niet van de 'exclusieve acts', met afgelopen jaar met Machinehead als uitzondering.
Dit heeft de organisatie ook een keer bevestigd een paar jaar geleden in een interview. Pin mij er niet op vast (dat deed men met Christus al), maar het kwam er op neer dat ze niet onnodige kosten willen maken met 'exclusieve acts'. Daarbij lieten ze weten dat ze wel veel kleine extra's doen voor de acts om memorable te zijn (Belgische chocolade o.i.d.). Nu laat geen enkele organisatie nooit het achterste van zijn tong zien, maar het zag er wel uit als een geloofwaardig artikel.
Maar terug naar de Opeth (sub)headliner....... (daar komt de grappig bedoelde maar vaak provocerende opmerking weer)...Gojira heeft ook de main 2 afgesloten..dus je weet maar nooit.
I think he only got 20 hours of community service. The associated fine will have already been paid.Once his legal issues are sorted out, I'd be happy to see him play Graspop again.
But it might be a while until then.
dat is voor een ander incident. de grote rechtzaak moet nog komen. en denk ook gewoon dat marilyn manson te veel kost en te lastig is backstage voor wat je er voor terug krijgt. moest hij live nu nog eens goed zijn maar dat zelfs ook al niet meerI think he only got 20 hours of community service. The associated fine will have already been paid.
Let's stay realistic. You can find something on almost every singer/artist.
I find a Hitler salute and shouting "white power" (Phil Anselmo of Down and Pantera, among others) worse.
It's interesting to see what you think is a NO-GO (on GMM or in general with a metal band).
What does a band member have to do to be banned from the festival in your eyes?
Metal of course has many controversial aspects (Satanism, biting off the head of a bat (Ozzy), piercing real goat heads on poles (Gorgorgoth), burning Bibles (Marilyn Manson and others)
Ik heb 'm één keer live gezien en dat was de laatste doorkomst op GRaspop. Ik vond dat een hele prima show als mainafsluiter. Scheen één van zijn betere shows te zijn van de afgelopen jaren.dat is voor een ander incident. de grote rechtzaak moet nog komen. en denk ook gewoon dat marilyn manson te veel kost en te lastig is backstage voor wat je er voor terug krijgt. moest hij live nu nog eens goed zijn maar dat zelfs ook al niet meer
Oh I'm referring to the sexual assault charges. I'm interested in seeing him tour again once this goes away (which I'm fairly optimistic it will)I think he only got 20 hours of community service. The associated fine will have already been paid.
Let's stay realistic. You can find something on almost every singer/artist.
I find a Hitler salute and shouting "white power" (Phil Anselmo of Down and Pantera, among others) worse.
It's interesting to see what you think is a NO-GO (on GMM or in general with a metal band).
What does a band member have to do to be banned from the festival in your eyes?
Metal of course has many controversial aspects (Satanism, biting off the head of a bat (Ozzy), piercing real goat heads on poles (Gorgorgoth), burning Bibles (Marilyn Manson and others)
Graag! Zou die band ook wel eens zien. Ook wacht ik al een tijdje tot Devildriver weer eens naar Europa komt.zou coal chamber trouwens terug europa aan doen? is toch al weer lang geleden en dit jaar hebben ze een aantal amerikaanse shows gespeeld
Coal Chamber zou gaaf zijn. Al kwamen ze in 013 helemaal niet tot hun recht. Niet eens de helft (1500 man) kregen ze verkocht.zou coal chamber trouwens terug europa aan doen? is toch al weer lang geleden en dit jaar hebben ze een aantal amerikaanse shows gespeeld
Klopt. De laatste keer was hij veeeeeeeeeeeel beter dan de eerste headlineshow op GMM in 2009. Toen werden er zelfs flessen urine naar het podium gegooid (stond ook beschreven in een review).Ik heb 'm één keer live gezien en dat was de laatste doorkomst op GRaspop. Ik vond dat een hele prima show als mainafsluiter. Scheen één van zijn betere shows te zijn van de afgelopen jaren.
Echt? Dat is ook de enige keer dat ik hem heb gezien en toen ben ik halverwege weggelopen omdat ik het echt niet om aan te horen vond. Als zn show nou nog een beetje interessant was geweest had ik het een kans willen geven, maar het enige wat ik me nog kan herinneren was dat ie ranzig een banaan aan het opeten was...Ik heb 'm één keer live gezien en dat was de laatste doorkomst op GRaspop. Ik vond dat een hele prima show als mainafsluiter. Scheen één van zijn betere shows te zijn van de afgelopen jaren.
Zo heeft iedereen een andere beleving van een optreden. Motley Crue vond ik in 2009 ronduit slecht en afgelopen jaar beter, maar nog steeds vals (geen hater overigens, ik kan de muziek goed hebben). Toch hoor ik veel gemengde reacties over Motley Crue. Sommige mensen vonden het oprecht een goed optreden, terwijl we vooraan dit niet echt meekregenEcht? Dat is ook de enige keer dat ik hem heb gezien en toen ben ik halverwege weggelopen omdat ik het echt niet om aan te horen vond. Als zn show nou nog een beetje interessant was geweest had ik het een kans willen geven, maar het enige wat ik me nog kan herinneren was dat ie ranzig een banaan aan het opeten was...
Zo heeft iedereen een andere beleving van een optreden. Motley Crue vond ik in 2009 ronduit slecht en afgelopen jaar beter, maar nog steeds vals (geen hater overigens, ik kan de muziek goed hebben). Toch hoor ik veel gemengde reacties over Motley Crue. Sommige mensen vonden het oprecht een goed optreden, terwijl we vooraan dit niet echt meekregen
Heb ze twee keer gezien, één keer in 2003 (Fields of Rock) en bij de laatste GMM passage in 2018. 2003 was misschien wel op hun hoogtepunt? Hoe dan ook, was heel strak en hebben me toen weggeblazen. 15 jaar later vond ik de glans er wel af, vond het heel gezapig en plichtmatig. Beetje rochelend einde van de dag toen. Weet niet of ik nog een keer zou kijken eigenlijk of gewoon wat vroeger ga slapen.Echt? Dat is ook de enige keer dat ik hem heb gezien en toen ben ik halverwege weggelopen omdat ik het echt niet om aan te horen vond. Als zn show nou nog een beetje interessant was geweest had ik het een kans willen geven, maar het enige wat ik me nog kan herinneren was dat ie ranzig een banaan aan het opeten was...