Graspop Metal Meeting 2024

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
915
1.006
De laatste en enige keer dat ik Marilyn heb gezien was op Alcatraz. Had dan vooral medelijden met zn stagehand. Elke song zn statief drie keer moeten rechtzetten. Kwam wat arrogant over zo.
 
  • Haha
Waarderingen: festivalryo

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
467
830
Urne boven Tool en Iron Maiden, zoals het hoort
Ja klopt hoezo..?😁😝

Zat ff te kijken maar cannibal corpse met dit nieuwe album inmiddels headliner of zijn ze dat al?
Al paar x eerder graspop en vorig jaar ook alcatraz.
In Nederland Hengelo en Leiden.
Niet de grootste zalen...
Moet ook eerlijk bekennen dat ik eerdere werk voorlopig nog niet echt top vind..maarja.
Wat vinden jullie?😊
#graspoppers
 
  • Haha
Waarderingen: SweetJesus

RubenJS

Support act
18 feb 2023
879
2.595
Ja klopt hoezo..?😁😝

Zat ff te kijken maar cannibal corpse met dit nieuwe album inmiddels headliner of zijn ze dat al?
Al paar x eerder graspop en vorig jaar ook alcatraz.
In Nederland Hengelo en Leiden.
Niet de grootste zalen...
Moet ook eerlijk bekennen dat ik eerdere werk voorlopig nog niet echt top vind..maarja.
Wat vinden jullie?😊
#graspoppers
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat Cannibal Corpse ooit headliner wordt ;)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.190
8.339
Ja klopt hoezo..?😁😝

Zat ff te kijken maar cannibal corpse met dit nieuwe album inmiddels headliner of zijn ze dat al?
Al paar x eerder graspop en vorig jaar ook alcatraz.
In Nederland Hengelo en Leiden.
Niet de grootste zalen...
Moet ook eerlijk bekennen dat ik eerdere werk voorlopig nog niet echt top vind..maarja.
Wat vinden jullie?😊
#graspoppers

Misschien dat ze ooit de Marquee headlinen, maar Mainstage gaan ze nooit headlinen lijkt me
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.598
11.924
Ja klopt hoezo..?😁😝

Zat ff te kijken maar cannibal corpse met dit nieuwe album inmiddels headliner of zijn ze dat al?
Al paar x eerder graspop en vorig jaar ook alcatraz.
In Nederland Hengelo en Leiden.
Niet de grootste zalen...
Moet ook eerlijk bekennen dat ik eerdere werk voorlopig nog niet echt top vind..maarja.
Wat vinden jullie?😊
#graspoppers
Haha echt? Cannibal Corpse is geen Graspop headliner, wel van kleinere extremere metal festivals. Alcatraz headliner van de Swamp dus voor Graspop bij de laatste 3 posities in de Marque.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en RubenJS

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.290
1.364
De vroegste aankondiging dat ik weet dat Graspop ooit deed was als ik mij goed herinner woensdag 30 september 2015. Black Sabbath voor 2016.


Ik ben benieuwd of ze deze keer hun eigen record gaan breken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.762
3.686
Volgens de organisatie zou de voorverkoop september/oktober starten. 🤞🤞
Is daar nog een recenter bericht over geweest of is dat puur door de uitspraak van Peter Van Geel in een interview tijdens Graspop?
Want als het enkel dat 2e is, dan zou ik me daar niet te hard aan vastpinnen. Als het productieteam het nuttiger vindt of pas naar buiten mag treden met bepaalde namen op een latere datum, dan stemmen die de rest van hun aankondigingen daar op af lijkt me. En dan kan het bij wijze van spreken even goed maandag een eerste aankondiging zijn als pas midden november starten.
 

barcake

Playlistbediener
7 dec 2022
18
71
Is daar nog een recenter bericht over geweest of is dat puur door de uitspraak van Peter Van Geel in een interview tijdens Graspop?
Want als het enkel dat 2e is, dan zou ik me daar niet te hard aan vastpinnen. Als het productieteam het nuttiger vindt of pas naar buiten mag treden met bepaalde namen op een latere datum, dan stemmen die de rest van hun aankondigingen daar op af lijkt me. En dan kan het bij wijze van spreken even goed maandag een eerste aankondiging zijn als pas midden november starten.
Interview op rtv na Graspop
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
467
830
Haha echt? Cannibal Corpse is geen Graspop headliner, wel van kleinere extremere metal festivals. Alcatraz headliner van de Swamp dus voor Graspop bij de laatste 3 posities in de Marque.
ok ok
Kan natuurlijk na ieder album veranderen,
Of werkt dat niet zo.?
M'n gevoel zegt dat ze met dit album aardig omhoog gaan in de lijsten en qua status. We gaan het zien volgend jaar.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.190
8.339
Gisteren while she sleeps/bury tomorrow/polaris in de AB. Eniger vermelding van Graspop was dat het een groot terrein was, ideaal voor een circle pit. Uitspraak van bury tomorrow.

Bij de uitgang werd er aangegeven dat er maandag een aankodiging komt van Beartooth.

Aankondiging zal toch niet voor Graspop zijn, dat had gekund als er al headliners waren aangekondigd. Heb nog nooit een jaar meegemaakt waarin de eerste aankondiging geen headliner was
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken