Graspop Metal Meeting 2024

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
489
537
Hier toevallig nog ideeën over wie de grote headliner zou kunnen zijn waarop Jera on Air doelt voor hun jubileumseditie?
Zouden Limp Bizkit, The Offspring (wel weer snel), Sum 41 (afscheidstour lijkt geen festivals te doen), NOFX (doet ook al een afscheidstour in venues) realistische opties zijn?

Of zouden ze een nog grotere vis hebben kunnen strikken met bijvoorbeeld Blink-182 of zelfs BMTH?

Of toch een metal georiënteerde artiest?
Architects misschien? Ze zijn volop aan het aankondigen en staan op o.a. Bloodstock, With Full Force. Toch niet de minste festivals.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.736
3.588
Dream on… hebben veel meer hits.
In een lijst / programma waar Aerosmith als one hit wonder wordt bestempeld ben ik er echt 100% van overtuigd dat het over "don't wanna miss a thing" gaat.

Op nostalgie (zender die speelt op mijn werk, jammer genoeg) ging het over one hit wonders. En Aerosmith was een one hit wonder.
@Wardibal Jij bent de enige die weet welk nummer volgde. Verlos ons!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Wardibal

Inverso

Playlistbediener
11 jan 2023
47
73
Architects misschien? Ze zijn volop aan het aankondigen en staan op o.a. Bloodstock, With Full Force. Toch niet de minste festivals.
Lijkt mij niet echt een grote headliner, stonden dit jaar onder PWD op Graspop en die stonden vorig jaar ook gewoon op Jera. Mijn geld staat op een Sum 41/Blink 182 of zoals eerder gezegd BMTH.

Ben overigens wel erg benieuwd welke line-up Jera dit jaar bij elkaar brengt, vorig jaar was het erg sterk en nu met de jubileum editie zou het wel eens een tof alternatief kunnen zijn op Graspop (of extra natuurlijk voor de die-hards die 2 festivals na elkaar doen)
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.475
736
Lijkt mij niet echt een grote headliner, stonden dit jaar onder PWD op Graspop en die stonden vorig jaar ook gewoon op Jera. Mijn geld staat op een Sum 41/Blink 182 of zoals eerder gezegd BMTH.

Ben overigens wel erg benieuwd welke line-up Jera dit jaar bij elkaar brengt, vorig jaar was het erg sterk en nu met de jubileum editie zou het wel eens een tof alternatief kunnen zijn op Graspop (of extra natuurlijk voor de die-hards die 2 festivals na elkaar doen)
Jera is een tof festival!
Doordat alles in tenten is voelt het als een kleinschalig festival, terwijl 't toch best groot is!
Hele gezellige sfeer zowel op het terrein als de camping!
Ik ga sinds 2015 beide festivals!
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
489
537
Satyricon have announced that they'll play some European festivals in 2024 with a new record being scheduled for a May release. This could very well be a candidate for the Metal Dome! :)
I would rather expect satyricon in the Marque. During the last passage I think they were second to last in the Marque. They also closed this stage before if I remember correctly. Great band. K.I.N.G. is one of my favorite songs of the band.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.665
4.989
I would rather expect satyricon in the Marque. During the last passage I think they were second to last in the Marque. They also closed this stage before if I remember correctly. Great band. K.I.N.G. is one of my favorite songs of the band.
I think it's more likely that they try to make up the cancels of 2022, which would mean alcatraz
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.499
11.605
I think it's more likely that they try to make up the cancels of 2022, which would mean alcatraz
Bedacht ik me ook gelijk. Hebben nog een cancel op Alcatraz in te halen. Maar hoe dan ook superfijn dat ze eindelijk weer de podia gaan betreden. In 2022 kregen ze geen fatsoenlijke band bij elkaar.
 

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
238
462
In een lijst / programma waar Aerosmith als one hit wonder wordt bestempeld ben ik er echt 100% van overtuigd dat het over "don't wanna miss a thing" gaat.


@Wardibal Jij bent de enige die weet welk nummer volgde. Verlos ons!
Don t want to miss a thing.

Zegt eigenlijk veel over de radio dj...
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
489
537
Marilyn Manson is ook een grote afwezige geweest de laatste festivalseizoenen.
Zijn laatste album "we are Chaos" schijnt nogal poppy te zijn, maar hij heeft nog geen Europese tour ermee gehad.
Dit kan enigszins komen door de taakstraf die hij opgelegd heeft gekregen?
Wellicht doet hij aankomend seizoen een passage. Hij is tevens aan het teasen met nieuwe muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
235
422
Marilyn Manson is ook een grote afwezige geweest de laatste festivalseizoenen.
Zijn laatste album "we are Chaos" schijnt nogal poppy te zijn, maar hij heeft nog geen Europese tour ermee gehad.
Dit kan enigszins komen door de taakstraf die hij opgelegd heeft gekregen?
Wellicht doet hij aankomend seizoen een passage. Hij is tevens aan het teasen met nieuwe muziek.
Uhm passeren mag zolang hij maar heel hard voorbij GMM passeerd😂😂
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
912
1.001
Lijkt mij niet echt een grote headliner, stonden dit jaar onder PWD op Graspop en die stonden vorig jaar ook gewoon op Jera. Mijn geld staat op een Sum 41/Blink 182 of zoals eerder gezegd BMTH.

Ben overigens wel erg benieuwd welke line-up Jera dit jaar bij elkaar brengt, vorig jaar was het erg sterk en nu met de jubileum editie zou het wel eens een tof alternatief kunnen zijn op Graspop (of extra natuurlijk voor de die-hards die 2 festivals na elkaar doen)
Een gokje, als je de speciale headliner wil kennen voor jera, ga een paar pagina's terug. Ik kan me voorstellen als Jera uitpakt met Avril dat hun vaste gangers wel tevreden zijn.
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
863
1.715
Marilyn Manson is ook een grote afwezige geweest de laatste festivalseizoenen.
Zijn laatste album "we are Chaos" schijnt nogal poppy te zijn, maar hij heeft nog geen Europese tour ermee gehad.
Dit kan enigszins komen door de taakstraf die hij opgelegd heeft gekregen?
Wellicht doet hij aankomend seizoen een passage. Hij is tevens aan het teasen met nieuwe muziek.
Once his legal issues are sorted out, I'd be happy to see him play Graspop again.
But it might be a while until then.
 

Elf

Campingartiest
3 mrt 2023
84
110
Ik ben nu totaal geen Aerosmith fan, maar Aerosmith is totaal geen one hit wonder. Vind dit zelfs vrij respectloos naar de band toe van dat radiostation.
Ik vraag mij vooral af welke hun enige hit dan wel was (tussen al hun hits). Dream On vind ik alleszins een parel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken