Graspop Metal Meeting 2024

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.646
4.951
Electric Callboy verkoopt even veel of meer tickets als veel andere North stage headliners die ze de afgelopen jaren hebben gehad dus ik zie niet in waarom niet
Alestorm gezien die lucht foto's van vorig jaar lijkt me ook wel een logische zet.
electric callboy verkoopt bakken merch, wat op zijn plaats ook weer geld opbrengd voor grapop door merch fees. op Alcatraz zag je alleen maar electric callboy en alestorm tshirts
 
Laatst bewerkt:

Wardibal

Randprogramma
16 feb 2022
236
456
Op nostalgie (zender die speelt op mijn werk, jammer genoeg) ging het over one hit wonders. En Aerosmith was een one hit wonder. Bij deze kan iedereen headlinen op graspop.
Wil maar zeggen: een artiest kan door bepaald publiek/land hoog staan en ander publiek/land een niemendalletje.

Ik hoop dat de verjonging door gezet wordt en dat er meer subgenres komen.
Ik wil op Graspop ontdekken
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
374
686
Hey goedemiddag Graspop collega's

dit jaar gaat het er zeker van komen om in plaats van de losse dagen er is een heerlijk vierdaags feestje van te maken.

Tja en dat in mijn 50e levensjaar.

maar even serieus de kans is groot dat het een festytent wordt maar ik ben wel even benieuwd hoe iedereen dat doet met zijn spullen en met het opladen van den mobieltjes

zijn er mensen die met mij hun festytent ervaring willen delen
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.646
4.951
Journey + Toto kondigen het vervolg van hun Amerikaanse leg aan februari tot einde april. Er was vorig jaar al sprake van een Europese leg hieran toe te voegen. Zou dit geen mooie combi zijn om op zondag te plaatsen? Beide 'headliner' van main 1 en zet daar dan nog een jonge headliner op main 2 bij
 

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
489
537
Journey + Toto kondigen het vervolg van hun Amerikaanse leg aan februari tot einde april. Er was vorig jaar al sprake van een Europese leg hieran toe te voegen. Zou dit geen mooie combi zijn om op zondag te plaatsen? Beide 'headliner' van main 1 en zet daar dan nog een jonge headliner op main 2 bij
Is in combinatie eerder iets voor werchter Botique. Toto zie ik niet snel op gmm staan.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.118
8.239
Journey + Toto kondigen het vervolg van hun Amerikaanse leg aan februari tot einde april. Er was vorig jaar al sprake van een Europese leg hieran toe te voegen. Zou dit geen mooie combi zijn om op zondag te plaatsen? Beide 'headliner' van main 1 en zet daar dan nog een jonge headliner op main 2 bij

Journey > Toto > Bon Jovi. En dan zet je op MS2 gewoon een wat jonger programma. Mooie zondag!
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
235
422
Ik vond Megadeth op Dynamo wederom een goed optreden bezorgen. Gave setlist met o.a. Tornado of Souls en In my Darkest Hour. Volgens mij had Dave er ook zin in en was er genoeg interactie met de crowd. Niet hun beste show daar ben ik het mee eens (en dat had m.i. voornamelijk met het geluid te maken), de show op GMM22 vond ik bijvoorbeeld beter. Als ik dit lees dan vraag ik mij echt af hoe jouw beleving zo verschillend kan zijn geweest.
Ik heb megadeth ms wel 5/6 keer eerder gezien en dat was vele malen beter en interactiever met het publiek. Ms moet ik het niet vergelijken maar in verhouding met die shows was dit stukken minder. Wellicht ligt het daaraan.
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
235
422
Journey > Toto > Bon Jovi. En dan zet je op MS2 gewoon een wat jonger programma. Mooie zondag!
Is BJ niet meer een Werchter naam? Net als Avril? Journey en Toto zouden best op een MS op zondag kunnen werken. Mijn ding is het niet maar er zijn vast veel oudjes ( of jongeren met een oude ziel🤪) die dit kunnen waarderen 😁
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.118
8.239
Is BJ niet meer een Werchter naam? Net als Avril? Journey en Toto zouden best op een MS op zondag kunnen werken. Mijn ding is het niet maar er zijn vast veel oudjes ( of jongeren met een oude ziel🤪) die dit kunnen waarderen 😁

Misschien een van die zijtakken van Werchter, maar Werchter zelf niet zou ik denken. Denk dat Bon Jovi wel op Graspop zou passen, maar het zal wel niet gebeuren, wat misschien ook wel gewoon beter is
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
235
422
Misschien een van die zijtakken van Werchter, maar Werchter zelf niet zou ik denken. Denk dat Bon Jovi wel op Graspop zou passen, maar het zal wel niet gebeuren, wat misschien ook wel gewoon beter is
Ik vind het idd niet echt een GMM band. Maar dat is nutuurlijk maar alleen mijn mening🤪
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
576
788
Eurpose tour gaat wel gewoon door toch? Wie hebben ze nu op zang gezet? Echt belachelijk dat hij gecanceld is in mijn ogen.
Goh ze geven toch duidelijk aan dat er een groter probleem is, en dat zijn uitspraken maar een zoveelste bewijs is dat de samenwerking niet verder kan. Terechte beslissing dan.
 

Maerts

Campingartiest
16 mei 2023
76
169
Goh ze geven toch duidelijk aan dat er een groter probleem is, en dat zijn uitspraken maar een zoveelste bewijs is dat de samenwerking niet verder kan. Terechte beslissing dan.
Dat er een groter probleem is geloof ik gelijk maar ik heb wel twijfels bij de manier waarop het de laatste dagen gelopen is. Daarnaast zijn de uitspraken die hij gedaan heeft enorm uit zijn verband gerukt. Helaas duikt de media erop en wordt niet het volledige verhaal bekeken. Maar goed. Voor mij geen Thy Art Is Murder meer. Was toch een redelijk uniek stemgeluid.
 
  • Leuk
Waarderingen: redbaron

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.646
4.951
Dat er een groter probleem is geloof ik gelijk maar ik heb wel twijfels bij de manier waarop het de laatste dagen gelopen is. Daarnaast zijn de uitspraken die hij gedaan heeft enorm uit zijn verband gerukt. Helaas duikt de media erop en wordt niet het volledige verhaal bekeken. Maar goed. Voor mij geen Thy Art Is Murder meer. Was toch een redelijk uniek stemgeluid.
Het is vooral jammer dat de band CJ zelf niet heeft ingelicht en dat hij dit allemaal in de media moest vernemen
 
  • Leuk
Waarderingen: redbaron en Maerts

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
741
685
Journey + Toto kondigen het vervolg van hun Amerikaanse leg aan februari tot einde april. Er was vorig jaar al sprake van een Europese leg hieran toe te voegen. Zou dit geen mooie combi zijn om op zondag te plaatsen? Beide 'headliner' van main 1 en zet daar dan nog een jonge headliner op main 2 bij
Zet die aub in het Sportpaleis, zou ook veel beter tot zijn recht komen. (ook niet vergeten dat de jongeren van die tijd al eens graag willen zitten bij een concert).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken